~Agenda voor Morgen~ Mandy1; 20 weken echo Lien84, 20 weken echo Mama1987, 20 weken echo Nathalie47, echo en gyn Joanita, vk en gyn Mac, vk
oh spannend dagje voor velen morgen! Hoop dat jullie allemaal met goed bericht terug komen en dat jullie heerlijk van de beelden kunnen genieten!
@smiley ik lees nu pas van de meeting in utrecht, dan ben ik van de party! ik hoor wel welke datum het wordt, ik denk dat het weekend het makkelijkste is. @mac de gezinnenvoordeelpas heb ik niet genomen omdat ik niet veel naar die winkels ga.
alleen na het douchen of als ik echt in mijn tepels zou knijpen... Bij mijn eerste pas vanaf 27 weken 'last' van gekregen.. ging toen met bh en zoogcompressen slapen...
Ja dat wilde ik ook....maar kan echt niet met een bh slapen...echt vervelend. Ik hoef er niet in te knijpen loopt er zo uit haha....vraag me af of dit dan nog erger gaat worden haha
ik helemaal niks, zijn ook niet gegroeid ofzo. Vorige keer 1 keer nat bed gehad... daarna niks meer... bv kwam ook niet op gang
Ben ik trouwens ook benieuwd naar, want ze zeggen dat als je veel lekt dat dat geen garantie is dat je ook goed borstvoeding kunt geven. Op zich niet heel erg maar gewoon vervelend vind ik t!
@anna wat fijn dat je zoveel foto's kreeg en dat de echo weer goed was! @marb kop op! even alles op een rijtje zetten en uitrekenen hoeveel jullie moeten uitgeven, misschien anders wat dingetjes tweedehands?!
mamavanbrittje, ik zou idd de vk bellen. Toch altijd vervelend zoiets.... maakt je onzeker! Hoop dathet niets voorstelt! Meiden, een vraagje: beetje vreemde vraag misschien, maar hebben jullie ook last van steekjes daar beneden Doet niet echt pijn ofzo, maar gewoon zeurderige steekjes...... Ben benieuwd of dat erbij hoort ofzo...
@smiley wat belachelijk van je verzekeringsmaatschappij! @oek oek fijn dat de echo goed was! @mam 1987 ik heb precies hetzelfde ben ook zenuwachtig voor de echo! @riane dat is niet mijn gekozen naam, die naam is iemand zijn forumnaam hier. leuke foto hoor!
@depke maagzuur is erg vervelend ik zit ook al 3 avonden aan de rennies. @mammavanbrittje ik had het met 13 weken kon geen kwaad volgens de vk. harde buik kan ik er niet bij verklaren.
hm, ok zal er dan wel bij horen he haha wil de meiden voor morgen die een echo hebben alvast heel veel plezier wensen!
hey meis geeft niks gooi er maar uit! bedoel je de grote uitgaven ivm de kleine op komst of ook andere uitgaven. komt goed, meis, xxx