yaaaaaaaaaaaaaa vandaag 20 weken! pfff heb een continue flinke steek in mn buik, lijkt wel soort blindedarmonstekingspijn. ben blij dat ik zo naar vk ga, en kan vragen hoe of wat, want werken lijkt me niet fijn zo. nu ga ik auto krabben en naar vk xxx
Goedemorgen! Dames met echo's vandaag heel veel succes en plezier! @ Debke, buik groeit goed he! leuk hoor. @ Mamavan brittje, hoe is het nu? Heb je de vk gisteren nog gebeld? Hopelijk is alles weer goed nu... @ Jolan, die steekjes heb ik ook. Zal er wel bij horen. Zal dit niet ook het bekken kunnen zijn dat wat aan het veranderen is? @ Mac, jij werkte toch ook in de gehandicaptenzorg? Heb jij ook al zoveel late diensten deze week? Grappig, ik ook. Mag vanavond ook weer en morgen een vroege erachteraan... ben benieuwd hoe dat gaat...is toch wel wat zwaarder nu.
@jolan: ik heb ook last van steekjes soms, groeipijntjes zei mijn vk. @marb: gelukkig dat je man je weer gerust heeft kunnen stellen. Ik heb soms ook angst dat we het financieel niet redden. Mijn man is timmerman en in de bouw gaat het niet zo lekker weinig werk. MAar ik heb ook een vriendin die 4 kinderen heeft alleenstaand is met een uitkering en die red het prima dus waarom wij niet! @mama van britje: hoe gaat het nu? @oek oek: geweldig dat je echo goed was, nu lekker genieten na alle stress! @emme: ik heb er ook last van van die bezorgdheid. Mijn man gaat vaak op de motor naar zijn werk en dan nu met die kou en glasheid maak ik me heel vaak zorgen. Gelukkig rijd hij al jaren motor dus heeft hij veel ervaring en jou man ook met duiken dus hij weet wat hij doet. @snieke: we hebben helaas geen arboarts hier. @demi: ik moet dinsdag naar de vk dus dan ga ik het bespreken. @debke mooie buik! @rianne: mooie buik! hihi leuk zo tussen de grote mannen! @anna: heb de uwv folder opgevraagd die sturen ze nu naar me werk. @smiley: leuk dat je kan spelen met je meisje! @mac: gefeliciteerd met je 20weken! Succes bij de vk en hoop dat de steken snel weg gaan! Mandy1,Lien84,Mama1987 en Nathalie47 veel succes met de echo! En snel terugkomen met goed nieuws. Jippi ik voel me baby ook! gisterenavond voelde ik steeds duidelijk duwtjes achter mijn navel en er net naast. Mijn man voelde het ook en nu lijkt het wel alsof het niet meer ophoud de hele ochtend voel ik al duwtjes/trapjes echt leuk!
Vanacht trouwens voor het eerst met het voedingskussen geslapen, wat is dat heerlijk zeg! Wilde mijn bed niet meer uitkomen Vandaag wordt onze nieuwe salontafel bezorgt, dus moest wel... (Sorry, moest ik even kwijt)
Bedankt voor alle reacties Mamavanbrittje: Hoe gaat het nu? Heb je al gebeld? Mam85: Denk dat je in de war bent met de verloskundige praktijk? Die zit namelijk wel naast het umcg. Maar vita doet alleen de echo's en die zit in corpus den hoorn. Ik woon niet meer in de stad, maar in een dorpje erbuiten, dus ik heb mijn verloskundige niet in de stad zitten. Vandaar dat ik verder niet in het umcg hoef te zijn. Waar laat jij de 3d echo maken? Vorige zwangerschap zijn we twee keer naar firstlook geweest maar vond dat ze het de 2de keer nogal snel deed allemaal, dus ben nu opzoek naar een andere (vind ze allemaal zo duur )
Goede morgen, Oek Oek, wat fijn dat alles goed is. Lijkt me een hele opluchting. Rianne1984, wat een leuke foto Smiley24, mooie foto hoor! wij jonge ouders, ik heb hem nog niet binnen hoor... [-( mamavanbrittje, hoe gaat het nu met je? debke83, ik heb helemaal geen last van lekkende (.)(.) meiden met afspraken vandaag, veel plezier! al, jippie ik ben al 22 weken! Tot later! xx Inger
mama van brittje: hoe gaat het nu? hier net terug van vk, verder geen bijzonderheden, ze hoorde zelf de jhartkleppen vond dat echt een gaaf geluid joh. me baarmoeder ligt al net boven me navel hoe is dat bij jullie allen?>> hoop dat de andere mama's ook met goed nieuws terug komen. liefs joa?
* inbraak * hier een ex-juni mama 2009. En ik heb goed nieuws. De gyn zag gisteren een nieuw vruchtje zitten. Had ik helemaal niet verwacht! Ik ben wel een beetje voorzichtig optimistisch, ondanks alle bruinverlies dat ik heb gehad. Ik hoop dat het nu mooi blijft zitten. Gisteren ook even bloed moeten laten prikken op hcg, vanmiddag krijg ik de uitslag. Dus nog even afwachten, maar ik meld me toch voorzichtig al aan bij de oktober 2009 mama's! Doei liefs berenbotje * uitbraak*
Ik had een vlekje (vlek) tussen mijn borsten. Ik heb deze vorige week wel weg laten halen omdat ik eigenlijk ook borstvoeding hoop te geven en ik het gewoon een lelijk ding vond.
@ berenbotje: dat is geweldig! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! @ joanita: fijn dat alles goed was, en super om de hartkleppen te horen! Ben benieuwd of ik die kan horen bij de volgende afspraak. Mijn baarmoeder komt idd ook al net voorbij m'n navel.
emme: ik vind dat als je moeder word/bent je zelf ook ineens veranderd(pap zijnde trouwens ook. tenminste hier wel) je denk veel meer over dingen na wat voor risico's het met zich mee kan brengen.. ik denk dat het een goed teken is. je probeert nu het kindje te beschermen en het gezinnetje ook natuurlijk mac: was je nog optijd? feli met je 20 week! echo: iedereen suc6 ik bedoelde eigenlijk dat die vita vlakbij martini zat.. corpus d hoorn is daar vlakbij toch? geen idee hoor ik kom zelf ook niet uit groningen zelf.. wij zijn de vorige keer naar haren geweest.. naar joke sikkema.. (kiekeboe) super! ze nam echt ff de tijd voor ons.. we zijn toen 2 x bij haar geweest. met 27 week kwam ze er achter via de echo dat onze zoon een schisis zal hebben en heeft ons toen prima ogevangen en contact opgenomen met mijn vk.. ben erg te spreken over haar., ze doet zelf voor haar werk ook echo's in umcg.. dus ze weet waar ze naar kijkt.. ze heeft thuis zo;n aparaat op een slaapkamertje.. ik vind de firstlook allemaal zo geldhappig over komen we gaan nu dus weer naar joke.. aleen is ze verhuist en moeten we een stukje verder rijden ( ze woont nu vlakbij roden/langelo geloof ik) ik heb wel een internet adres voor je : http://82.73.35.218/echo/index.htm 3d4d echo kost daar 100,- en 2d 60,- als je ook nog een 2d wilt laten doen in zelfde zwangerschap dan betaal je 140 euro en krijg je 20 euro korting joanita/baarmoeder: vanochtend had ik een harde buik.. en toen vernam ik hem al heel erg ver boven mijn navel.. ben benieuwd wat de vk volgende week zegt
Wat betreft de meeting in Utrecht. Gaat jullie voorkeur uit naar februari of maart? PB me maar: Februari of Maart? En de eventuele geschikte data Dan kan ik ff een lijstje maken met de data en aantal meiden die kunnen.
Berenbotje! Gefeliciteerd meid! Toen ik je verhaal las deed het me heel erg denken aan het verhaal van een vriendinnetje van me.. naar haar curretage is ze niet ongesteld geweest maar meteen weer in verwachting gaat en nu gaat alles goed! Vind het zo bijzonder! Ben echt blij voor je!
Heb gisteren alles teruggelezen maar was te moe om te reageren.. nu weet ik niet meer wat er allemaal geschreven is.. Kan me wel herinneren dat veel meiden op mijn vraag geantwoord hadden. Dank jullie wel daarvoor. Het is me in ieder geval duidelijk dat het geen harde buik is geweest.. vraag me nu wel een beetje af hoe een harde buik voelt hihi.
ja werk ook in de verstandelijk gehandicapten zorg, had van de 6 dagen dat ik werkte 5 avonden. wordt inderdaad steeds zwaarder