@Mama van brittje: meid.. hoop dat alles goed gaat met je.. ik dacht dat het wel wat mee zou vallen maar nu we even nog niets van je hebben gehoord ga ik me zorgen maken... @marb: ken je gevoelens.. ook al hebben we het goed.. toch maak ik me soms zorgen.. vooral nu we kijken naar een ander huis.. het komt vast allemaal goed hoor meid! Zijn gewoon onze hormonen die even op hol slaan.
Misschien een rare vraag.. maar ik voelde gisteren met het douchen een bult in mijn linkerborst.. Zou dit komen door de hormonen/zwangerschap? Net als dat je dat soms hebt met ongesteldheid? Ik kijk het even aan.. maar schrok wel even..
Goedemorgen allemaal, Diegene die vandaag 20 weken zijn, gefeliciteerd! Iedereen met 20 weken echo's, vk of gyn bezoekjes, succes! MamavanBritje, gaat alles wel goed? Groetjes, Natasja
zo hier komt even een vet ego bericht: net trug van de vk, pffff kan wel janken, niet schrikken hoor met de kleine is alles ok. hartje was super mooi om te horen, we hebben een eigenwijsje want elke keer als ze te hartslag had draaide hij weg. Vond de vk wel een goed teken. fijn dus. Verder wat betreft mn klachten waar ik mee opstond, flinke pijn aan de rechterkant van mn buik, dat is mijn hele baarmoederrand. Het werk wordt me blijkbaar nu toch te veel. heb ook 5/6 dagen gewerkt. En door een voorval op het werk zondag met een bewoner helpt er ook niet bij mee. Die klachten geven nu aan dat ik minder moet gaan werken! De vk zei dat ik vanavond en het weekend verplicht ziek moet zijn van mn werk en met mn leidinggevende moet overleggen om minder te gaan werken. Dat kwam bij mij wel even hard aan! Want zo ben ik helemaal niet, wil graag normaal doorwerken, en had dit nu nog niet verwacht. dus ben nu op het moment zeer emotioneel, lekker janken enzo. Maar weet dat als ik tot 34 weken door wil werken dit zo niet langer gaat. dus ik weet ook wel dat deze beslissing nu verstandiger is! dus nu hele week thuis en weinig doen! en kom jullie hier dus flink stalken hihi verder waren alle controles prima. Einde egobericht.
Meiden, ik ben alweer een heel tijdje niet geweest. Ik lees wel steeds mee, maar heb de energie gewoon even niet om op iedereen te reageren. Ik schrijf al lang mee in het april2008 topic, maar laat het daar ook een beetje afweten. Ik heb het waanzinnig druk met school. Heb een hele drukke periode achter de rug. Ik ga het vanaf nu een klein beetje proberen bij te houden hier, maar vergeef me even als ik niet op iedereen reageer... Berenbotje: Van harte gefeliciteerd! Dat is wel heel fijn nieuws zeg! Heide: Hier ook weer het voedingskussen tevoorschijn gehaald, ik ga hem vanavond gebruiken. Marb: Heel herkenbaar je angst. Ik had het met de eerste ook. Nu heb ik het veel minder en ben ik ook veel makkelijker met tweedehands spullen. Daarnaast heb ik nu zoiets: Waar er één mee eet kan een tweede ook mee eten. En als het een jongen wordt kan ik veel spullen hergebruiken. Hier voelde ik de kleine met 14 weken al en vanaf 15 weken drie weken niet. Nu voel ik het weer volop. Ik denk dat ik het ook even niet echt voelde omdat ik het zoooo druk had. Nu probeer ik ook wat meer rustmomentjes in te bouwen.
Mac: Wat balen voor je zeg! Hopelijk wil je leidinggevende even goed met je bekijken wat je wel en niet kunt doen momenteel. En af en toe eens lekker van je af huilen is niet verkeerd hoor!
Jeetje Mac.. wat een gedoe he? Echt vervelend zeg.. het is wel de juiste beslissing hoor! Doe het maar even goed rustig aan! Wel gezellig dat je ons dan zoveel komt stalken
Ja dat hoop ik ook.. maar het is best een grote bult.. en hij zit links niet te ver van de aanzet zeg maar...
basmalah, anders gewoon ff afspraak maken bij huisarts, of vk bellen, beter keer te veel dan te weinig. thanx dames voor jullie lieve berichtjes. xxx
@mac: Jeetje buddy. Vervelend zeg. Je moet het wel rustig aan doen en aan jezelf en de kleine denken. Overleg met je leidinggevende of je minder kan werken. Je moet wel eerst aan je eigen gezondheid denken he! Gelukkig dat alles verder goed is met de kleine Nog steeds niks van mamavanbrittje? Ik zag dat Zeana haar buddy is, anders kon zij ff smsen met haar om te kijken hoe het gaat. Alleen ook geen Zeana hier Ik hoop dat er niks ernstigs aan de hand is.
Even een ego berichtje, lees vanmiddag bij als ik wat meer tijd heb (ben op kantoor). Net terug van de 20 weken echo, alles zag er prima uit! En het is een... MEISJE! Had ik helemaal niet verwacht!
thanx buddie, ik ga zeker overleggen met leidinggevende, ik moet minder werken, of ze dat nu goed vinden of niet, en anders gewoon 100% ziek thuis, toch.... morgen 20 weken echo, ook spannend. de kleine beweegt nu lekker volop, is wel ff fijn na zo'n bericht bij de vk. Heeft iemand mvb of zeana al een pb gestuurd?
berenbotje, wat een geweldig nieuws! Alvast gefeliciteerd! Basmalah, ik heb geen idee, sorry! als je je zorgen maakt kan je altijd de vk bellen. Mac, balen voor je meid! Maar ja gezondheid gaat boven alles! mama1987, gefeliciteerd een meisje!
gisteren bij vk geweest, alles was prima, hartslag kindje goed was alleen actief stampte steeds tegen doptone aan haha Kmag ook minder gaan werken kmoet naar mijn eigen lichaam luisteren zeker als zich nu al harde buiken voordoen. Kha alleen een bloeddruk van 100/60 vind dat zelf vrij laag niet? Weer een hoop meiden die weten wat ze krijgen leuk, wij weten het hopelijk over een weekje ook