Het is altijd nagenieten als je bij de vk bent geweest Blijf er lekker van genieten meid. Ik heb Zeana een pb gestuurd omtrent mvb. @Sanne: fijn dat alles goed gaat.
@ Mac: wat balen dat je je verplicht ziek moet melden. Ik ben een beetje bang dat mijn huisarts dat vrijdag ook gaat zeggen ivm klachten aan bekken... @ mama1987: Fijn dat alles goed is en gefeliciteerd met jullie meisje! Grappig he, dat het soms zo anders kan zijn dan je verwacht had @ Smiley: over de meeting ga ik je pb'en, maar ik kan het nu allemaal nog even niet overzien en heb geen zin in stress dus ik laat het even. Utrecht is wel heel praktisch, dus ook als ik het niet ingepland heb kan ik waarschijnlijk wel even langshoppen. @ Basmalah: ik wweet t niet... Heb wel dat m'n borsten echt heel anders voelen, wat waarschijnlijk wel door de zwangerschap komt. Maar echt zo'n grote bult... Misschien toch even huisarts bellen? Waarschijnlijk hoef je je geen zorgen te maken, juist als het ineens ontstaat.
hey fijn dat alles goed was! en zeker naar je lichaam luisteren! tja over de bloeddruk, voor mij zou dat laag zijn, maar dat ligt eraan wat je bloeddruk normaal gesproken is, als ze er niks over gezegd hebben zal het wel goed zijn! en anders ff bellen he!
hallo hier weer ff aanwezig @mac sterkte meisje voor de rest weer ff vergeten sorry nog steeds niets vernomen van mvb? maak me nu wel een beetje zorgen hoor sorry. lliefs joanita
dank je wat lief dat je nu af en toe toch probeert persoonlijk te reageren! smiley heeft pb naar zeana gestuurd, buddie van mvb. zodra zij iets weet laat ze het horen!
Goedemorgen Dames, Jeetje wat kleppen jullie hier veel Zal proberen om op het 1 en ander te reageren. @ Berenbotje: Gefeliciteerd wat ontzettend leuk voor je. @ Mac: Wat vervelend dat je minder moet werken, maar je moet goed naar je lichaam luisteren. @ Mama1987: GEFELICITEERD met jullie MEISJE!! Ik hoop dat er snel nieuws komt over mamavanbrittje. @ Sanne:Ik heb steeds bloedruk 110/60 is aan de lage kant, maar niet zorgelijk ik heb altijd een lage bloeddruk. @ Marb: Ik ken het gevoel heel goed dat je je zorgen maakt. Ik heb het ook met vlagen. Helemaal nu ik geen werk heb en in de ziektewet zit. Ik moet het oordeel van het UWV afwachten en misschien dat ik dan aangepast werk kan doen, maar ik moet werken anders redden we het niet. Ik moet me ook inschrijven bij de kinderopvang, maar omdat ik nog niks weet is dat erg moeilijk. Hier verder alles goed. Heb denk ik last van bandenpijn voel alles trekken. Gisteren werd ik ineens heel raar op de maag, maar is gelukkig nu weer over. Morgen mag ik naar de VK. Ben toch wel een beetje jaloers op iedereen die al weet wat het wordt. Wij moeten nog dik 2 weken wachten en het duurt toch lang. Ik zag dat al veel bezig zijn met de baby kamer. Wij gaan er na de 20 weken echo mee beginnen dan weten we ook wat het wordt. Verder iedereen die vandaag een echo of naar VK moet succes!
ja ga het nu toch proberen bij te houden, want ben nu toch hele dagen thuis, dus wat meer tijd, af en toe zo eens naar buiten en zow. verder hier in huis zo af en toe wat doen kan het nu lekker verdelen moet zeggen brengt me ook wat meer rust in me lichaam. ga zo boven ff stoffen en zuigen, als ik dat nu 1 keer per week probeer bij te houden hoef ik niet zo te schrobben zeg maar, en kan niet van vriendlief verwachten dat hij dat doet na zijn lange week werken. hoeft ook niet zodra het gaat ga ik het gewoon stapje voor stapje doen. gister alleen buitenkant ramen gezeemd, benedenverdieping moet eigenlijk ook maar da doe ik morgen weer en zo weer wa te verdelen. alst nodig is kan ik hulp vragen van vriendin maar doe het toch liever zelf eigenlijk . liefsjoa
mam85: ah, je bedoelde het martini! Die zit daar inderdaad vlakbij. En bedankt voor de link en info! Ik wil deze keer ook niet meer terug naar firstlook, en de link die jij me gaf is ook nog wel te doen qua afstand. Zag trouwens vanochtend dat er ook nog eentje in oosterwolde (friesland) zit (babyview). Maar es ff kijken wat we gaan doen, maar die jij gaf klinkt wel goed. Berenbotje: ooo super meid! Ik ga echt voor je duimen dat het nu goed gaat! Mac: kan me voorstellen dat je baalt. Maar aan de andere kant wel goed dat ze je zo goed in de gaten houden, en is natuurlijk in het belang van je kindje dat je het rustig aan gaat doen. Denk daar maar aan, misschien dat je dan iets minder baalt En kom ons hier maar flink stalken Nog niks van mamavanbrittje? Hoop echt dat alles goed is. mama1987: leuk een meisje! En fijn dat alles goed was!
Goeiemorgen allemaal! alles bijgelezen, ben benieuwd wanneer we iets van Mama van Brittje horen! Hier ff minder nieuws.Ik zit deze week dus ook ziek thuis.Heb gigantische pijn in mijn lies,wat door straalt naar mijn buik en rug in.Als ik iets te veel doe komt het in alle hevigheid opzetten.Afgelopen donderdag begon het..Ik had een oppaskindje hier in de stoel zitten en we waren een appeltje aan het eten en het begon uit het niets te steken en te krampen.Ik helemaal in paniek,ik d8 dalijk zijn het weeën(weet ik veel,haha).Mijn man opgebeld,moeder van het kindje opgebeld,kreeg hem niet meer uit de stoel getild,en naar het ziekenhuis gebeld.(ik ben niet bij de verloskundige)Ik werd gelijk doorverbonden met de verloskamers,ik d8 dit is niet goed!Maar waarschijnlijk is het een verrekking en ik moest me douchen en als het in de douche minder werd waren het geen weeën.Godzijdank werd het in de douche minder!Maar moet het ook iets rustiger aan gaan doen.Heb hier 4 oppaskindjes van rond de 1 jaar en het is echt in de stoel tillen en er uit,volgende erin etc. naar boven voor te slapen en weer naar onder.Waarschijnlijk toch iets te veel van het goeie.. Sorry voor mijn lange ego berichtje maar moest het toch ff aan jullie kwijt! Ik ga nu lekker op de bank gamen..Moet toch iets om de tijd te doden,haha! Kindje beweegt wel nog lekker volop dus genieten doe ik zeker van de zwangerschap! Liefs Yvette
**** nieuwe buikkie foto in me album***** vriendin is trouwens nog niet bevallen we wachten rustig verder af hihi
Nee, geen buddies hier. Heb haar zaterdag op de meeting ontmoet en toen klikte t goed dus hadden we gisteren afgesproken om thee te leuten
hey meis jij ook lekker wat rustiger aan doen dan! gamen lijkt mij ook leuk, hebben we alleen niet hihi