Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ja, wij hebben een playstation 3,helemaal geweldig!Heb nu een nieuw spelletje online pokeren en het is best verslavend,hahaha!
    En ik doe het zeker rustig aan al merk ik wel dat ik het niet even makkelijk vind om wel eens iets te moeten laten liggen.Ben nogal een opruimfiemel :oops: ..

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Aardige toeter :) Gelukkig ben ik dus niet de enige met een grote toeter, hahaha.. Pfff wat een opluchting :)

3. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ gabester: flink buikje al, mooi! En wat raar dat die vriendin nog steeds niet bevallen is... *zucht*

@ Yvetje: pff... jij ook al 'rustig aan doen'. Wat vergt een zwangerschap veel van je lijf he?

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    @Yvetje: doe lekker rustig aan meid. Fijn dat je de kleine veel voelt. Geniet er lekker van. :)

5. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

Dec 7, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    effe egobericht :rolleyes:

Pfff gisteren iets raars, ik heb heel de avond de ene na de andere harde buik gehad, ben de tel kwijt geraakt, gelijk hoe ik lag of zat had ik eigenlijk een harde buik. Echt pijn deed het wel niet :( , dacht eerst naar het ziekenhuis te gaan maar ben dan maar mijn bed ingekropen. Om 14u moet ik bij de gyn, en vandaag lijkt alles ok, maar ik ben er toch niet helemaal gerust in :rolleyes: . Heb zelf mijn baarmoedermond gevoeld en die was niet volledig dicht, ik kon het niet helemaal goed voelen, hij lag ver naar achteren en gekanteld maar ik voelde maar één stuk van de rand :( , shit he en heb het gisteren nochtans kalm aangedaan. Enfin ik had gelukkig vandaag mijn afspraak dus straks weet ik meer.

6. Lien84

Lien84 Lid

Jul 9, 2008
    91
    21
    8
    heb vanmorgen 20 wk echo gehad, alles was goed met onze kleintjes!
    @oekoek heb t bij vita laten doen, door joke sikkema (toeval), zij heeft zelf een praktijk voor 3d echo zoals je al eerder las van mam85. hele lieve vrouw, geeft duidelijke uitleg, al ging het bij mij nu om de 20 wk echo.

@mama1987 GEFELICITEERD een MEISJE!

7. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    @nathalie:
    sterkte meisje rustig aan he.

voor de mensen die nog meer rustig aan moeten doen,
    luister naar je lichaam
    haha
    * moet er hier een zeggen*

verder ga ik nu echt ff naar boven
    liefs joa

8. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @Marb: Fijn dat je haar gesmst hebt.. hoeven we ons niet meer zo'n zorgen te maken..

@Gabester: Jeetje zeg.. duurt dat lang.. een soort bevalling from hell? het was toch al begonnen of opgewekt?

@Yvetje: Jeetje meid. zomaar weer even teruggefloten door je lichaam.. doe maar even lekker rustig aan...

9. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Dankjewel voor jullie lieve antwoorden :)
    @nathalie47: bah doe ook maar rustig aan dan..Geen flauw idee hoe een harde buik aanvoelt maar zal het ongetwijfelt herkennen als ik er een zou hebben.Lijkt me eng :(

Trouwens wat hebben veel al een dikke buik!Ik blijf echt achter..Mensen om me heen vinden het ook allemaal maar weinig.Word er bijna onzeker van..Als het kindje maar goed groeit,toch?Meer vrouwen hier die vinden dat ze weinig buik hebben?

10. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @Nathalie: Ook voor jouw doe maar even goed rustig aan.. wat veel harde buiken hier al zeg...

@Lien: gefeliciteerd met je goede echo! 2 mooie kindjes op de echo :D heb je ook foto's? :D

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    @nathalie: wel rustig aan doen meid. Zorg wel goed voor je zelf he :)

Lien: gefeliciteerd met de goede echo. Fijn dat alles goed gaat.

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

hihi nee hoor hier ook al aardige toeter

13. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    ik wacht het even af.. misschien gaat het vanzelf wel weer weg.. anders ga ik inderdaad even bellen met ha. heb wel vaker dat mijn borsten veranderen maar dan altijd rondom mijn menstruatie.. en aangezien ik dat ondertussen al een tijdje niet geweest ben hihi.

14. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ze is maandag morgen ingeleid...
    maar nu pas 2 cm heb ik begrepen

15. Lien84

Lien84 Lid

Jul 9, 2008
    91
    21
    8
    van die vage plaatjes, echt niet mooi, kan er niet veel van maken, gelukkig krijgen we er nog een heleboel. zo gauw er een mooie bij zit plaats ik m in mn album hoor.

en voor iedereen die rustig aan moet doen: sterkte! ik ga ook halve dagen werken, werkte 3 volle dagen. kan niet helemaal thuis zitten, moet nog zolang, eerst maar kijken of ik t zo volhoud.

16. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Mac jij hebt inderdaad ook al een mooi buikje zeg! Die van mij begint ook echt te groeien.. geniet elke avond als ik bed lig gewoon echt ontzettend van mijn buik... heerlijk! kon vannacht officieel niet meer op mijn buik liggen.. voorheen ging het ook niet zo goed.. maar het lukte nog wel. zal binnenkort ook eens beginnen met foto's te maken..

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Buddy, die van jou mag er ook wel wezen, hahahaha...

18. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    @ mac, het is belangrijk om nu goed naar je lichaam te luisteren, dus doe lekker rustig aan!

@ Mama 1987, geliciteerd met jullie meid! Gelukkig was alles goed!

@ Sanne, Fijn dat alles goed was bij de vk!

@ Yvette, Ook jij rustig aan doen he, is in het belang van je beeb moet je maar denken..

@ Gabester, wow :confused: wat een buik al! haha erg leuk!

@ Lien, gelukkig alles goed met jullie tweeling. Lijkt me dubel zo spannend.

19. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    kun je nagaan! Wat sneu zeg! Wat zal ze vermoeid zijn... :(

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

ook jij rustig aan doen dan, en bij je gyn straks aangeven!
    laat je ons weten wat ie zei?

Share This Page