Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Super dat alles goed was!
    Groetjes, Natasja

3. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!

hihi grappig! idd ze legt echt heel keruig en langzaam uit wat ze aan het doen is.. en ze heeft er verstand van.. vin dik ook heel wat waard ;)

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo hier gewandeld, wel ff lekker buiten geweest te zijn.

5. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    lien: kom je dus ook uit groningen? leuk nog meer noordelingen!

6. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    zo ff vluchtig doorgelezen.... ik las goede echo's! toppie! en een meisje erbij? super!

ik begin zo maar eens met stoffen.stofzuigen en dweilen

tot later.
    en dames wat een kletstantes zijn jullie.. pfff. vanmorgen ff een uurttje er tussen uitg ewest en gelijk alweer 2 a 3 blz verder

ben trouwens heel nieuwschierig naar mamavbrittje!.. iemand nieuws?

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

Met mvb is alles oke, staat paar paginas terug!

xxx

8. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!

oooh gelukkig! -

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zo, ik ga nu even netjes bijlezen na mijn ego berichtje van vanochtend! ;)

@Debke: Mooie buik!

@Jolan: Ja die steken heb ik af en toe ook, niks bijzonders volgens mij.

@Vinnies: Wat fijn dat je de baby voelt! Heerlijk gevoel hé :D

@Heide: Ik ga ook maar eens een aanschaffen na al die positieve berichten hier!

@Berenbotje:Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!

@Mac: Wat vervelend.. Doe rustig aan meid, misschien wel moeilijk maar is het beste voor jou en Gijsje!

@Sanne: Fijn dat alles goed was bij de vk!

Lees dat alles goed is met MamavanBrittje: Gelukkig maar, begon me zorgen te maken!

@Yvetje: Dat is schrikken, doe rustig aan!

@Gabester: Mooie buik zeg! :D

@Mandy: Fijn dat alles goed is met jullie kleintje!

@Kimmuurd: Succes vanavond en geniet van het kijken naar jullie kleintje!

En natuurlijk bedankt voor al jullie felicitaties! :D
    Ik ben zoooo gelukkig met ons gezonde mini meisje…

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Mac...Hahaha...nee hoor...Fritsje of Frits Jacob gebruiken we meer om te proberen te echte naam niet te zeggen! En in Frits zit geen N heh ;)
    En doe maar even lekker rustig aan jij! Je moet je wel lekker blijven voelen en nog van kunnen genieten! Teveel doen is (blijkbaar) niet goed voor je lijf!
    @Oekoek...fijn dat alles goed was! Dat moet toch een opluchting zijn geweest!

@Nathalie..gefeliciteerd met jullie zoon! Even afwachten nog verder...maadr at komt vast goed!

@Anna...mooie foto's zeg! echt duidelijk!
    Ik hoorde idd dat je speciale flexibele staafjes hebt...ga die toch maar kopen denk ik...het is idd zonde (en pijnlijk) als ik m opnieuw moet laten zetten!

@Joanita...leuke kleertjes hoor!

@MamavanBrittje...ik zou ook even bellen voor de zekerheid...mijn vk zei zelf ook beter 1 keer te veel bellen dan 1 keer te weinig! Dus gewoon doen!

Bij ons lag gisteren ook hij de WIJ in de bus...beetje jammer dat er een tasje van de prenatal inzat waarmee je 15% korting kreeg...had net voor 70 euro geshopt! Dus ga Nu gelijk de rest van wat ik nog moet hebben halen! (moltons enzo)
    We hebben wel lekker veel gekocht...tenminste wij niet alleen...maar ook mn moeder..allemaal supertoffe kleertjes uit de uitverkoop!
    En we hebben een box besteld..bij Kids Factory heb ik mn ogen uitgekeken...maar eigenlijk niets gevonden wat we zochten!

Wat grappig was...toen we gisteren naar bed gingen kwam 1 van onze katten bovenop me liggen...nou was het gelukkig de kleinste...dat is een miniatuurkat volgens mij...ze weegt maar 2,5 kilo..dus dat is niet zo erg...
    Zodra ze ging liggen en begon te knorren, begon er toch 1 te schoppen en te draaien zeg! Echt hard! Mn vriend heeft het dus ook voor het eerst gevoeld gisteren! Het is echt duidelijk nu! Voel het echt wl al elke dag!

Ow heb even gekeken hoeveel echo foto's wij hebben...en we hebben er een stuk of 27 op papier...maar in totaal (met cd-rom erbij) 55 ofzo...komt door de pretecho denk ik! En De echoscopiste die onze echo's doet is gewoon echt een leuk mens en probeert zoveel mogelijk uit te printen!

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wat fijn dat alles goed is met mamavanbrittje!

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ons beebje ligt trouwens in een stuit en niet zo'n beetje ook. Ze zit rechtop met haar beentjes over elkaar :). Ook begon ze heel geirriteerd te trappelen en te spartelen toen de echoscopiste haar wakker schudde. Dat wordt dus een koekje van eigen deeg :)

13. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Sanne, heerlijk gevoel heej :D

Yvetje1982, dat is schikken zeg! Pfff

Lien, gelukkig alles goed met de tweeling. spannend hoor!

mandy1, gefeliciteerd met de goeie echo!

ik hoop dat ik iedereen een beetje heb gehad :oops:

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sarah, dat van die N wist niet dat dat bij jou hoorde hihi

15. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Sarah84, wat grappig van de poes en je vriend :)

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mama1987, gelukkig is er nog alle mogelijkheid om te draaien, als het straks maar niet in een stuit ligt.

xxx

17. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Sarah, wat leuk dat je beeb en de poes nu al op elkaar reageren!
    Poezen schijnen het echt aan te voelen.

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mama 1987 die van ons bewoog zo heftig dat het steeds weer anders lag. ze moest ook een paar keer opnieuw naar het lipje en hartje kijken omdat het zoveel bewoog. wat ik wel eng vond is als ze het gezicht inzoomen om naar het lipje te kijken, dan ziet het er best eng uit.

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mac: Ja ze heeft idd nog tijd genoeg om te draaien, maar ze zat echt helemaal rechtop en volgens de echoscopiste zie je dat niet zo vaak. Zal wel door mijn lange lijf komen ;)

@Mandy: Leuk joh, zo'n druktemakertje. Ons beebje was heel relaxed, in een kwartiertje waren we klaar! Ze hoefde niks 2x te bekijken. Ja, zo'n skeletachtig hoofd. Ik heb er een foto van...

Zal straks eens proberen ze in te scannen! Je hebt trouwens pb ;)

20. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    zo alles weer lekker fris in huis.. goh ben zo blij dat met mijn laminaatje.. met zo;n kleine peuter in huis. die kan me toch smeren! hahaha

tijdens het dweilen weer een zeurend gevoel in me buik. dus moest weer rustig aan doen van mezelf/baby
    tijd voor de pc. . zoon net voor een uurtje op bed gegooid.. en nu is het mama tijd!

goh ik wil ook een leuke echo van ons beebje! NU NU NU hahahahahahah (op foto dan he)

Deel Deze Pagina