zo de postbode belde net aan pakketje binnen, een heel leuk speelkleed in vorm van schaap met speelbogen erover! super leuk, had ik via mp gekocht! helemaal leuk is ie
Wisten jullie dat als je bevallen bent dat je dan je geboortekaartje bij de C1000 kan inleveren voor een doos vol spullen. Volgens mijn vriendin is ie goed gevuld! @mac bij mij doe de link het niet. Leuk he MP. Ik he vandaag namenboekjes gekocht, kan ik ff gaan aankruisen wat ik leuk vind! @mam85 lekker gevoel he als alles weer schoon en fris is! Nu ff lekker relaxen! @mama1987 : wat grappig dat ze zo zat. Nou je weet nu dus vast dat je dr niet wakker moet maken hihi. @mandy: klinkt ook wel eng ja dat inzoemen maar gelukkig was alles goed. Ik ben zo benieuwd naar de 20weken echo hoe dat gaat. GElukkig dat alles goed is met MvB.
@Heide: Werkse! @Mac: Je link op mp doet het niet Ik ga de rest van het kamertje afmaken met Woezel en Pip spulletjes denk ik. Badje, lakentjes, aankleedkussenhoed, mobiel.
Vinnies, thanks! ik heb dat ook wel eens gehoord van de C1000. Ik ben benieuwd of de Wij Jonge Ouders dalijk thuis ligt
@mama1987 ja woezel en pip is leuk ik heb de mobiel vorige week binnen gekregen. Ze staan ook op de 9 maanden beurs las ik dus mocht je daar heen gaan, mischien scheelt het in prijs.
Hoi ik zou me niet te druk maken hoor, ik had tot 20 weken nog praktisch niets, en toen is het 2 weken erna heel hard gegaan. Maar nog steeds langs niet zoveel als veel van de dames hier. Het komt vanzelf wel, en dan wou je juist weer dat je wat minder had
@ yvetje: bij mij is de dikke buik voornamelijk nog door darmen, hoor... Als je de foto in mijn album ziet waarop ik lig zie je dat ik dan ook amper een buikje heb. Geen zorgen dus!
hier ook lekker dutje achter de rug... doos van de c-1000 is inderdaad erg handig... Plus weet ik niet. Bij die van de etos is het irritante dat er na je bevalling iemand van de felicitas langs komt om je van alles aan te smeren.... Mama1987 heerlijk nog aan het nagenieten van je echo, lees ik... fijn hoor! Heide werkze!
@Inger: Die wil ik wel voor je maken, maar tot nu toe is er niet meer te zien dan één geschilderde muur en een hoop rommel @Smiley: Lekker! Dat had ik ook wel willen doen, moet helaas werken tot 17.00u...