pfff had ik ook eigenlijk moeten doen, maar geen puf om het te gaan doen, al was het wel goed geweest! stom he
nu kan ik ook niet wachten tot ik thuis ben... Trouwens over prenatal.. vinden jullie hun webshop ook zo onhandig? nog iets anders.. ik zag in een oude wij jonge ouders (ik denk van 1 of 1,5 half jaar geleden) een schommelwiegje van Mix en match staan. Hij was te koop bij Prenatal.. Heeft een van jullie kortgeleden nog zo een zien staan bij Prenatal?
grr.. kan het niet hebben als het niet lukt.. maar nu heb ik het gevonden volgens mij Is dit 'm Mac? http://link.marktplaats.nl/212518322
Hm ik heb al van allerlei dozen besteld en ik krijg maar niks thuis. Ik verdenk de postbode ervan dat ie wat achterover drukt. Laatst ook al m´n nieuwe tankkaart niet ontvangen... Poe ben zooooo moe! Ik dacht dat dat nu wel over zou moeten zijn, met 5 maanden. Wat gaan jullie eten vandaag? Ik lekker winters, boerenkool!
Ik heb ook nog niets gekregen hoor Snieke. Volgens velen hier krijgen we 'm pas later in onze zwangerschap. Heb alleen die van babydump opgehaald. pff ben ook nog steeds moe hoor... komt ook door mijn man hoor... die werkt onregelmatig waardoor ik onregelmatig slaap... Goede vraag.. we hebben nog macaronischotel van gisteren.. denk dat we dat opwarmen.. ben toch niet zo'n grote eter deze dagen..
ik ga hondje weer ff uitlaten, hopelijk gaat het weer goed, en kom ik niet te veel honden tegen als hij aan de lijn zit.
is ie niet zo lief tegen andere honden? Die van ons iig niet...maar ze heeft zo haar voorkeuren...ze laat echt merken of ze je leuk vind of niet Heb net heel vlijtig de auto schoongemaakt...gestofzuigd en al! Vond ik wel zo eerlijk...heb tegenwoordig ook mn rijbewijs en met klussen mocht ik niet helpen! De kastjes in de badkamer zijn eindelijk opgehangen...dus dat betekend: Een bijna lege babykamer! JEEEEEEEEEEEJ! eindelijk verven eind deze week! @Basmalah...ik geloof dat ze dat wiegje nog hebben bijna prenatal...is het zo'n rechthoekige? best wel strak?
Mac: hij is leuk hoor.. Ik ga ook zo beginnen met koken, manlief komt ongeveer 17:00 uur thuis. Het worden gebakken aardappelen met kip Mmmmm.. heb net een hele zak (het is een klein zakje hahaha) van die Pomtips (patatchips) opgegeten. Die zijn echt verslavend joh.