@sarah: yeah je mag eindelijk beginnen met de babykamer. Enig idee welke kleuren je gaat nemen. @basmalah: nog even een uurtje volhouden Wij houden je hier wel gezelschap, hihi.
lekkkkerrr! kan je bijna beginnen met je babykamer Het is zo'n wiegje http://link.marktplaats.nl/224882004 Ik zou 'm dus ook via marktplaats kunnen kopen maar ik vind 'm te duur. moet 'm dan ook nog ophalen...
@bas: af en toe moet het wel kunnen, hihi.. Volgens heb ik zo'n wiegje in prenatal Rotterdam gezien. Ik moet er morgen toch heen, dan zal ik nog eens kijken. Ben je van plan om zowel ledikant als wiegje te gebruiken? Ik zat er namelijk ook aan te denken om ook een wiegje aan te schaffen voor bij ons in de slaapkamer. Vind het wel prettiger + veiliger als die kleine dicht bij ons is.
als je voor me wil kijken heel graag. ik wil inderdaad graag een wiegje en een ledikantje. Ik zat eerst te denken aan de wagenbak van de kinderwagen (kan gewoon volgens de vk) maar ga nu twijfelen.. moet ik namelijk ook nog iets kopen waar die bak dan op kan staan en waar ie niet vanaf kan vallen.. kost ook weer geld.. vraag me dus af ik dan niet gewoon beter een wiegje kan kopen..
Dan ben je idd goedkoper uit als je een wieg koopt. Ik zal morgen kijken en dan laat ik het je wel weten.
dat is ongeveer het meest intelligente wat er vandaag nog uit mij komt vrees ik. Ik ga maar eens wat insteekhoesjes halen bij de secretaresse om wat te ordenen. Dan doe ik tenminste nog wat nuttigs.
ja ben terug ! Ein-de-lijk , ik had een afspraak om 13.45u, was binnen om 14.30u , en dan daarna naar het labo voor bloed, snel boodschappen en net thuis! Ze heeft niet getoucheerd ze was er vrij gerust in, harde buiken ja , snel nog even een echo gedaan, zag er ook goed uit, pruts is nu zo'n 25cm lang zei ze. De poep zat helemaal weggestoken in mijn lies, maar eventjes dacht ze toch ook en meisje gezien te hebben . Stel u voor dat het een jongen zou zijn dan heb ik echt een probleem ik heb de laatste weken zwaar geshop via het net . Bloeddruk was netjes, dat na een sprintje van de auto tot aan het secretariaat, 12/8 . Urine ook Ok, nog steeds 1.5kg onder mijn gewicht. Die flauwtes, ze dacht dat het misschien aan mijn suikerspiegel lag, dat ging ze controleren, moest regelmatig eten zei ze. En mijn gyn, ik ga zeker niet bevallen bij haar want ze is zelf ook zwanger, net tien dagen verder dan ik he shit en dat jeuksel ben ik vergeten te vragen
hij is juist de liefste, maar wil juist spelen met andere honden, en als ik dus honden tegen kom en mijn hond is aan de lijn, gaat ie gek doen, wild doen en trekken enzo, en dat kan ik nu met mijn klachten niet hebben. dus eigenlijk is het verstandig als ik hem niet uitlaat, maarja als manliefs er niet is moet ik het toch doen.
Goed nieuws Nathalie! Hoop dat je harde buiken wat weg gaan en dat je er meer gerust op kan zijn nu... misschien toch echt maar even een stapje terug doen om je harde buiken te voorkomen?
Hallo dames. Weer drukke dag gehad op het werk. Had bijna geen tijd om naar te gaan plassen! Zo druk. Even beetje bijgelezen.. @ marb: *Knuffel* @ oekoek: Wat fijn zeg! Goed nieuws. @ mamavanbritje: Dat zou wel schrikken zijn! Hoop dat alles goed is. @ mac: Oeeh hou op over frikandellen speciaal, krijg weer honger! Ben nog heel gezond geweest vandaag .. tot nu toe! @ mam85: Leuk een 3/4d echo! @ stephanie: Ik heb ook zo nu en dan steekjes, geen zorgen over maken denk ik. @ emme: Snap hoe je je voelt... Gewoon met hem over hebben, hij begrijpt je vast. @ smiley: Oh heerlijk genieten zeg, jaloers ! Jeetje wat een buik trouwens! Mooi hoor. @ Vinnie: Hihi ja ik ben zelf klein 1.63, dus dan lijkt het al gauw nog kleiner naast hun! Fijn dat je je baby nu ook voelt! @ heide: Lekker he met zo'n kussen slapen! En hoe is je salontafel? @ wij jonge ouders; Ik kreeg er een binnen vandaag, van de oude bewoners Zit ook een boekje bij voor de 9mnd beurs met kortingsbonnen @ inger; Jeetje 22 weken, ver al zeg! @ joanita: Fijn dat alles goed was bij de vk.Ik weet niet tot waar mijn baarmoeder ligt. @ berenbotje; Waaaauw, ik hoop echt voor je dat het raak is ! @ smiley: Ik denk maart, dan hebben we al wat dikkere buiken @ basmalah; Melkklieren? Hou het even in de gaten @ mac; wat vervelend zeg. Denk aan jezelf meid en neem lekker rust. Ik snal dat je wilt werken maar dat komt allemaal wel goed. Denk aan je kleintje. @ mama87: Jaaaa eindelijk weer een meid erbij. Gefeliciteerd en geniet ervan. @ sanne; fijn dat alles goed was. @ tamtam: ja dat is waarschijnlijk bandenpijn. Ik vind het echt een rotgevoel. Balen dat je nog 2 weken moet wachten! Hoop dat ze snel voorbij gaan. @ joanite; lief dat je het bij probeert te houden @ yvetje: doe lekker rustig aan. @ gabester: waauw ook al zo'n toeter! Mooi hoor. @ nathalie; doe rustig aan, hoop dat alles goed is @ mandy: mooi dat alles goed was, ik ga je pben voor het geslacht! @ kimmurd: succes met wachten @ pannekoeken; Lekker, vooral met spek! @ mama87: haha wat grappig zeg. onze meisje lag met hoofd naar beneden @ mac; wat schattig, schaapies! @ vinnies: Ja klopt, hier zit alleen gen c1000, bij de plus kan je het ook inleveren @ snieke; ik maak gyros met broodjes pita en salade erbij: gemengde rucola sla met stukjes feta en plakjes bietjes, en een zure dressing, zoooo lekker @ sara; leuk dat jullie kunnen beginnen aan de kamer, ben benieuwd hoe het wordt @ nathalie; gelukkig was alles goed! PPPFFF nou als het goed is alles weer bij .. jeetje .. Heb honger zeg! Mannetje zou zo wel thuis komen.
@rianne oef geen tijd om te plassen gehad, hoe hou je het vol als zwangere vrouw, ik had al lang in mn box geplast hihi
Haha ja mijn blaas deed zo'n zeer! Voooral toen hij eenmaal geleegd was .. wooow wat doet dat zeer dan. Ik had wel tijd, maar maakte misschien geen tijd, was zoo druk en wil dan doorgaan haha.
volgende keer toch maar ff tijd maken dan he, dat scheelt ook weer pijn als ie geleegd is nadat ie zo vol zat!
hoi meiden, Twee dagen geen tijd gehad voor internet en ik heb het geweten! Heb rond de 40 pagina kunnen lezen! Natuurlijk wel ff in vogelvlucht gedaan. Lang leve woensdag middag vrij! @ Buddy Joa: Heerlijk voor je dat wat betreft inkomsten geen zorgen hebt! Je hebt nu wel wat anders aan je hoofd! Fijn om te horen dat de controle weer goed was. Weer een reden om te gaan shoppen! @ Vinnies: Balen zeg dat ze geen rekening houden met je op je werk! Staan ze er dan niet bij stil dat het voor sommige behoorlijk zwaar kan zijn tijdens een zwangerschap en dat je daar zelf natuurlijk ook niet op zit te wachten. @ Marb: Erg he die huilbuien! Heb het ook al een paar keer gehad en achteraf had ik steeds het gevoel: wat heb ik me weer aangesteld om niets! Lekker idee toch dat je hier je hart kunt luchten. @ Smiley: Eng idee zeg, dat mensen bij je in huis geweest zijn! neem aan dat jullie inmiddels andere sloten hebben. Heftig hoor dat je niets vergoed krijgt! Ben je dubbel de pineut. @ Oek oek: Fijn dat alles goed was! @ Jolan: ook ik heb af en toe last van steekjes! Hoort erbij denk ik. @ Yvette: Das ff flink schrikken. Doe je wel rustig aan! Het gaat nu om jou en de kleine. Ik heb zelf ook nog amper een buik. Vorige week gezien dat alles goed is met de kleine en dat de lengte en het gewicht ook prima zijn. Mijn moeder kreeg bij de 1e pas na 6 maanden een buik en toen leek ze elke dag wel flink te groeien. @ MvB: Blij dat alles goed is! @ alle echos/controles: fijn dat alles oke is! Ga nu maar beginnen met eten maken. Vanavond worteltjes met saucijsjes. Moest gisteren oppassen bij mijn broer en toen maar patat gegeten met de kids! Was lekker makkelijk. liefs girafje
Ja ik weet het maar momenteel gaat echt niet! Ik ben volop in de voorbereiding van een babybeurs hier in Belgie, 14 en 15 februari ben ik daar standhouder, en ik bulk van het werk , met alle andere dingen tussendoor nog Ik kom ook echt niet aan reageren op iedereen hier jullie schrijven zo VEEL , echt niet te doen jullie