Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

tja nathalie, volgens mij ben je zelf en je kleintje nog altijd belangrijker dan werk toch....

of heb ik het mis?

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Snieke: Wij eten ook boerenkool, hmm!

@Mac: Wat een leuk speelkleed! :D

@Basmalah: Ja, dat wiegje hebben ze nog! Leuk is ie hé :D

@Nathalie: Fijn dat alles goed is!

@Rianne: Ik ga echt wel plassen tussendoor, anders zit ik het uur erna met steken in m’n buik.

Ik zie van Woezel en Pip trouwens bijna alleen maar spulletjes met lichtblauw. Of kijk ik bij de verkeerde websites?

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    @nathalie: fijn dat alles goed is gegaan. En misschien moet je toch proberen het rustiger aan te doen. je moet ook wel aan jezelf en de kleine denken he!

4. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Jaaaa ik weet het maar als zelfstandige, moet je ook je verantwoordelijkheid nemen en soms komt alles zo bij elkaar en moet je door, ik probeer wel kalmer te doen hoor maar tis echt zo'n gekke boel momenteel... en die beurs bvb afzeggen dat gaat niet, ik ben cnotractueel verbonden en dan verlies ik minimum 2-3000euro :rolleyes: , ik zorg wel voor de nodige hulp tijdens de beurs, dat ik die niet alleen doe en bvb niet zelf mijn stand opbaouw enzo van die dingen...

5. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    ja ik vind 'm echt leuk en volgens mij niet duur... althans volgens dat blad van vorig jaar wat ik had.. kan dus niet terugvinden hoeveel ie ondertussen kost..

Volgens mij is lichtblauw de kleur van woezel en pip... bij babydump was ook alles in het lichtblauw...

6. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    begrijpelijk hoor... komt alleen zo slecht uit nu voor je... nog even volhouden dan maar... als ik in de buurt woonde kwam ik je helpen :)

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

succes nathalie, begrijp je wel hoor, probeer dan zoveel als mogelijk is toch rustig aan te doen!

8. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    yippie! Het is bijna 5 uur.. ga maar eens op huis aan denk ik... tot laterzzz :D

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ja maar dan zouden ze bij je baarmoeder moeten zitten toch? Ik heb ze echt aan de binnenkant van mn vagina en soms ook bij mn schaamlippen.... :( sorry meiden!

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wauw super! alvast voorzichtig gefeliciteerd dan!

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ok, en hebben ze niets over verdoving gezegd? speciale gebruikt?

12. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames
    hahah sorry weet het niet meer
    net wakker,
    ff niet geweest
    kon gelijk weer 8 blz geloof ik ongeveer bij lezen
    verder hier alles rustig
    @buyddy girafje:
    bij jou ook alles goed met de kleine wanneer moest jij weernaar verloskundige?

liefs joanita

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

hoor wel is dat meerdere hier last van hebben,
    ik ga is ff aard. schillen voor de zuurkool

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meis,
    ik begrijp dat je je rot voelt.... zou ik dnek ik ook hebben. maar je moet gewoon lekker voor jou en je kleine zorgen nu hoor! Even lekker uitrusten en wie weet kan je over een paar weken er weer tegen aan... Sterkte!

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    gefeliciteerd!

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zo hehe, heb eindelijk bijgelezen van gister en vandaag
    het was echt te veel om op te reageren.....

maar meiden die het rustig aan moeten doen: wel doen he, even naar jezelf luisteren, dan kan je er straks misschien weer tegenaan!

goede echo's: gefeliciteerd!

Ik moet nog een week wachten voor mn 20 weken echo... spannend! morgen naar de vk.
    Voel de kleine nu elke dag duidelijk. vooral s avonds alsi k rustig op de bank zit of in bed lig. Gister zag ik het weer bewegen vanaf de buitenkant :D Ik voelde het ook al bij mn navel (best hoog lijkt me), maar daarna weer een stuk verder naar onder. Helaas is mn man steeds te laat om het te zien of te voelen. Lijkt wel of de kleine dan geen zin meer heeft hahaha. Moet zeggen dat mannetje ook niet eeuwenlang geduld heeft..... Achals het straks duidelijk wordt, zal hij het ook beter gaan voelen.

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

onze zuurkool met uitgebakken spekjes was erg lekker!

18. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Hey dames,

SORRY SORRY SORRY dat ik niks liet horen!

Vriendlief pakte gisteravond na mijn berichtje de laptop af en stuurde me naar bed, en heb vandaag geen tijd gehad om te posten...

Maar het is in orde hoor! Had het te danken aan een iets te druk dansende zoon in mijn buik die waarschijnlijk een bloedvaatje heeft opengeschopt ofzo :D

Dus niets om je zorgen over te maken!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en nogmaals sorry dat ik jullie zo in spanning liet zitten! :oops: :oops: :oops:

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zo, ik voel me nu echt weer een stuk beter. We hebben vanochtend samen op papier gezet wat we allemaal nodig (denken te) hebben voor de baby en wat dat ongeveer gaat kosten.

Mijn moeder heeft aangeboden de kinderwagen te betalen, of de waarde daarvan aan dingen op marktplaats. Hm... vaag uitgelegd, maar ik snap het zelf tenminste :p

Behalve dat heb ik ook nog best wat geld op m'n spaarrekening dus nou ja... Ik weet gewoon dat we t redden. Blijft een feit dat we pas 1 april verhuizen dus dat ik dan pas kan beginnen met het kamertje enzo, maar ik heb er nu iig lol in om op internet naar dingetjes te speuren. Dat was eerst wel anders. Als ik dan een advertentie voor een kinderwagen zag ofzo, dan kreeg ik een heel naar gevoel vanbinnen.

Pff... ego-post maar goed... :)

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mama van britje

heel verstandig van je man!
    fijn weer iets van je gehoord te hebben!

@marb wat goed dat jullie een lijst gemaakt hebben, en wat lief van je moeder, ik snap je uitleg hoor! hihi.
    succes met afspeuren van mp.

mijn man stelde net ook voor om VROEG naar bed te gaan en lekker te lezen in bed! kan ik ook lekker uitrusten.
    net weer pittenzak wat warm gemaakt en op mn buik gelegd, geeft heerlijk verlichting van de pijn (was ook op advies van de vk, als ie maar niet te heet is)

xxx

Deel Deze Pagina