Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo
    hoe is het hier?
    iemand die mij een update wil geven van gisteren en vandaag?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    er is heel veel gepraat over eten en snoepen haha...

Mama van Brittje had een moment van angst, roze bloedverlies... en harde buik. Vriendlief heeft haar naar bed gestuurd... en vandaag gaat het weer helemaal goed

Berenbotje is weer zwanger, heel pril, voor okt 2009

er zijn weer goede 20 weken echo's geweest.

Tweelingmama krijgt een jongen en een meisje

Er is heeeeeeeeeeel veel geshopt bij kleertjes.com

Joanita moet nu helemaal stoppen met werken

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    meer weet ik zo even niet...

4. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

pfff meiden heb me net toch een potje zitten janken :oops:
    me mannetje reageerde de hele dag al sago tegen alles wat ik deed of zei en toen ik net weer wat vroeg toen deed hij het weer... en toen ben ik me in huilen uitgebarsten :oops: voel gewoon me wangen nog branden hihihi

wel lekker ff uitbrullen hihihi

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    dank je marloes... niet veel .. want de helft was van eergisteren geloof ik ;)

berenbotje gefeli :D
    mamavan brit gelukkig niets aan de hand

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    tja dat krijg je als je zelf ook een dag gewerkt hebt en heeeel veel moest bij lezen :D

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    en wat zei je man?

best lekker toch een keer zo... alleen maar goed hoor

8. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

na na 3 dagen van zorgen en rennen vroeg ik of hij een kopje thee wilde zetten....... :rolleyes: en kreeg als antwoord pfff ja als je zo lui bent om het zelf ff te doen..........

bleek achteraf dat hij het als geintje bedoelde.....
    maar schoot bij mij in het verkeerd keelgat :oops:

9. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Heb meer dan 20 pagina's moeten terug lezen, dus zal niet zo uitgebreid reageren...sorry :oops:

@Joanita, die 37 foto's zijn ook niet van 1 echo ;) :) Heb ondertussen 4 echo's bij SHL gehad en zelf 3 "pret" echo's laten maken, vandaar zoveel foto's.

@Berenbotje, YES dat is goed nieuws! Wij hopen met je mee dat het goed blijft gaan :D

@mama1987, gefeliciteerd met je meisje! en goede 20 wkn echo :D

@Lien84, wat heerlijk dat alles goed is met de beide kleintjes!
    Lekker genieten...en we wachten wel op een mooie foto ;)

@Mandy, fijn dat je zo'n mooie 20 wkn echo heb gehad en dat alles goed is! :D

@Marb, fijn dat je even laat horen dat alles goed is met MamavanBrittje!

Foto's buiken, mooi hoor! Heb weer een heleboel mooie TOETERS voorbij zien komen :)

Klachten, balen meiden, hoop dat als jullie het rustiger aandoen het goed is vol te houden!

WijJongeOuders, Yes ik heb hem ook binnen...wat een leuk beursboekje, allemaal leuke aanbiedingen :D :D

@Nathalie47, fijn dat alles goed was en je je geen zorgen hoeft te maken. Had ze wel een verklaring voor al die harde buiken?

@MamavB, gelukkig alles goed en in orde! Heeft je zoon het in ieder geval erg naar zijn zin in zijn buikhuis ;)

@Marb, fijn dat je weer helemaal gerustgesteld bent en wat ontzettend lief van je moeder! Mocht je in april nog hulp nodig hebben, laat het me maar weten, want dan kom ik wel helpen...als ik me dan tenminste nog steeds zo goed voel als dat ik nu doe ;)

@Rianne, je hebt tegenwoordig van die dingen die je in of op je neus kan zetten tegen het snurken, misschien moet je die anders maar cadeau geven aan je man :)

@Gabester, ach gossie...die HORORmonen ook ;)

xx Anna

10. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Zo 20 weken echo gehad !
    Alles op schemaa .. !
    EN WE KRIJGEN EEN MEID :D 99,9 % zeker dan ga snel foto's op em profiel zetten !

Kuzzz (K)

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Even snel voor het slapen gaan:

We komen net bij m'n nichtje vandaan en hebben van haar hun oude autostoeltje gekregen! Helemaal fijn, dat is het eerste van onze 'baby-uitzet' (op een paar kleertjes na). Oh, en haar luiertas. Ik ben nu toch echt begonnen met inslaan dus :)

@ anna: superlief van je! :) Denk dat ik in april wel hulp wil, al is het maar om af en toe dingen aan te vragen ;)

@ Kimmurd: gefeliciteerd met jullie meisje!

12. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Zo echo foto's staan er !

13. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Pfff, ben al bij 1041, dus heb al heel wat pagina's gehad....

@iedereen die de 20 weken echo heeft gehad fijn dat er alleen goede berichten terugkomen!

@Joanita; goed van je dat je het werk probeert te verdelen ;)
    Waarschijnlijk kun je zelf dan ook langer en beter vooruit!

@Mama1987: gefeliciteerd met jullie meisje!

@gabester: jee wat duurt dat lang bij die vriendin van je, erg vermoeiend lijkt me.....

@Berenbotje; alvast voorzichtig gefeliciteerd, goed nieuws!

@Mac en Yvette; tja, zwaar werk wat we doen.... Idd kun je beter even rust nemen en dan minder gaan werken dan vanaf nu thuis zitten.

@Sanne; je bovendruk is wat lager, de onderdruk ook maar niet volgens de standaard gemiddelden en volgens mij kijken ze vooral naar de onderdruk (die is bij mij tussen de 50 en 55).

@Jolan25; die steekjes heb ik ook, soms erg pijnlijk en soms alleen wat ongemakkelijk.... Het heeft met groei en verandering van je bekken te maken zei mijn vk...

@Marb; fijn dat jij hebt gesms't, ik las het pas na 15:00.....

@MvB; gelukkig is alles goed!

Ik heb vast niet overal op gereageerd, maar ja ik ben ook zwanger en een demente koe aan het worden! :oops:

Nog ff de rest lezen *knuffels*

14. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    En jullie liggen allemaal al in bed dus kan ik rustig bijlezen...

Kimmurd; gefeli met je meisje

Marloes bedankt voor de herinnering (was bijna vergeten da'k naar de vk moest)

Morgen zal ik wel wat meer tijd hebben, maar ik moet telkens naar de zolder om bij de pc te komen, en dat kost me erg veel moeite (na 1 trap uithijgen en dan nog 1).
    Hoop dat mannetje snel de comp beneden klaar heeft!

Allemaal heel veel knuffels en welterusten

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    goedemorgen meiden ik heb eindelijk weer eens lekker geslapen! gaat me nu even omkleden en naar het werk.

@gabester het lucht wel op he even lekker huilen! mijn man maakt ook van dat soort grapjes en dat kan ik nu ook echt niet hebben, hoe bedoel je hormoontjes?
    @kimmurd wat fijn dat alles goed is en leuk hoor een meid!
    @wij jonge ouders heb ik nu maar een mail gestuurd!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kimmurd: GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zag trouwens meteen dat je niet in de lijst staat Kiimmurd... als je dat wel wilt, moet je even een pb sturen naar Pixie of naar mij... met alle gegevens

18. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @Nathalie47: gelukkig dat alles goed was!

@rianne: heb ik even geluk heb hier een plus en een c1000 in de buurt hihi.

@girafje: nee ze staan er niet bij stil omdat volgens hun de vrouw van mijn baas ook alles deed toen ze zwanger was.Gelukkig voel ik me nu weer goed maar ja t slaat heel vaak ineens om. Maar ik heb dinsdag een afspraak met mijn vk en ik ga haar raad vragen. En ben maandag en dinsdag heerlijk vrij.

@jolan: heb je geen last met plassen? Laat anders ff je urine testen mischien is het je blaas?

@marb wat lief van je moeder en op marktplaats hebben ze hele leuke spullen. Meeste is nog als nieuw.

@lien ahh schattig die kleertjes. En mooi bescheiden buikje, die word straks nog wel veel dikker!

@kimmurd gefeliciteerd met je meisje!

@mac veel succes met je echo!

Fijne dag iedereen!

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen allemaal,

@kimmurd: gefeliciteerd met jullie meid :)

@ Mac: heel veel succes vandaag! SPANNEND! :)

@marb: lief van je mams, en de spullen kan je zo duur maken als je wilt. Dus don't worry!

@Gabster: ja meid dat zijn eenmaal de hormonen. Als huilen oplucht, gewoon doen ;)

Dames met echo's heel veel succes.

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Gefelciteerd met jullie meisje!
    Groetjes, Natasja

Deel Deze Pagina