Kimmie.. gefeli met je meisje Oekoek zag dat je ook een goed echo hebt gehad. fijn..nu genieten! ik ga nu naar fysio (voor het eerst)
bij mij zat er dus ook een acceptgiro bij. die ligt bij oud papier .. hahaha ben de vorige keer wel lid geweest , maar nooit wat mee gedaan..
suc6 Pix! dan gaat hier de acceptgiro ook bij het oud papier. trouwens stopt het abonnement op wij jonge ouders ook weer vanzelf? heb op het moment de grootste moeite om van de vriendin af te komen ggrrr. Bas: fijn te weten dat je me wel mist maar idd zoals je zegt...vanaf welke week is dat nou psies..24-25-of 26
dit vond ik hier ergens op de site: De ondergrens van levensvatbaarheid ligt bij 24 weken met een overleving van 2548%. De overlevingskans stijgt naar 75% bij 25 weken, 81% bij 26 weken en > 95% bij 32 weken zwangerschapsduur. Van alle preterm geboren kinderen wordt 10% extreem vroeg geboren, 1015% tussen 28 en 32 weken en de meerderheid (7580%) wordt na 32 weken zwangerschapsduur geboren. Tweederde van alle aan prematuriteit gerelateerde sterfte vindt plaats in de groep prematuren geboren voor 32 weken. http://www.fk.cvz.nl/default.asp?soort= ... asmolytica dus nog even volhouden hihi
Mijn ouders zijn dit weekend 38 jaar getrouwd.. nu gaan we zaterdag uit eten.. maar ik vind het natuurlijk ook wel leuk om nog iets voor ze te kopen.. ik hoef van mijn broers geen hulp te verwachten.. dus ik dacht misschien weten jullie een origineel cadeautje?
dan gaan we voor mijlpaal 26 das fijn te weten Mam85..dan hoef ik daar geen strijd mee te leveren dus ummm is miss een bongo wat bas?
basmalah: mmmh moeilijke cadeautjes.. mijn ouders waren paar jaar geleden 25 jaar getrouwd.. we hebben ze een bon gegeven voor 2 perspnen naar een beuty(?) centrum.. dat vinden ze allbei echt heerlijk maar deden dit nooit uit hun zelf. nu moeten ze haha ze gaven savonds een feest en voordat wij daarna toe gingen hebben we hun slaapkamer romantisch gemaakt rozeblaadjes op het bed.. champagne en glazen er bij.. pakketje met massage olie masaseborstel ect.. met een briefje erbij dat ze het nu eerst zelf mochten proberen .. haha mijn moeder was helemaal emo geworden vertelde ze.. de glaasjes staan nu gevuld met roze blaadjes als aandenken op het nachtkastje! maar 38 jaar getrouwd is wel eenpaar jaartjes meer
Hallo dames, Jullie gaan allemaal ook zo snel met het schrijven, we zitten alweer op 1053. Kan me niet voorstellen dat ik al die pagina`s heb gelezen. Reageren doe ik ook niet zo veel *schaam*, maar het gaat me soms ook allemaal te snel haha. Hier is eigenlijk nog niet echt iets veranderd, moet nu elke 2 weken naar de internist en die houdt het gedurende de zwangerschap in de gaten. Ik heb gekozen om geen medicijnen te slikken voor de buikpijn, maar mocht ik het vanaf ca 35 weken niet meer volhouden, mogen ze het van mij halen, dat vonden ze een goede deal. Maar ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is. Volgens mij komen de meisjes een beetje in op mars, zou wel leuk zijn als het een beetje verdeeld is haha. Maandag moet ik terug voor de 20 weken echo, vorige week zagen ze een witte vlek bij het hartje en dat willen ze toch opnieuw bekijken, spannend. Iedereen die vandaag naar de vk of een echo moet heel veel succes en geniet ervan. Weten jullie allemaal al of jullie minder gaan werken na de bevalling? Ik ga vanaf vandaag weer naar school, ben dus de komende 4 jaar weer onder de pannen haha, opleiding Journalistiek. Ik doe nu het werk al wel, maar roep altijd tegen mijn oudste dat je zonder je diploma moeilijker werk vindt, dus nu moet ik zelf het goede voorbeeld geven, spannend...... Liefs Simone
Jippie de Jonge Ouders lag op de mat gisteren incl kortingszak, jippie is die voordeelpas wat? of is het echt helemaal niks? Nathalie47, goed nieuws! Gefeliciteerd! meiden met een afspraak vandaag veel plezier! Kiimmurd, gefeliciteerd een meisje! Basmalah, gefeliciteerd met je ouders. Kado? Misschien een weekendje weg? groetjes Inger
@Kiimmurd, gefeliciteerd met jullie MEISJE!!! Gelukkig alles goed en gezond...en wat een schattige foto dat ze 'aaaa' zegt Leuk ook dat je vriend haar heeft kunnen voelen, vinden ze altijd zo bijzonder die mannen @Marb, dat is mooi! al een autostoeltje en een luiertas gratis In april heb ik ook nog tijd zat hoor...heb het toch niet zo druk nu ik alleen nog maar voor het bedrijf thuis werk @Vinnies, ben trouwens wel benieuwd hoe je baas zal reageren als hij/zij die folder binnenkrijgt van het UWV Super goed van je dat je die actie gelijk heb ondernomen @Tamtam, fijn dat alles goed was bij de VK! @IngeS, gefeliciteerd met je 21 wkn...het gaat wel steeds sneller voor mijn gevoel, heb jij dat ook? @Zeana, heerlijk dat alles goed was bij de VK! en die laarzen alleen wegen al drie kilo Voordeelpas, vindt die aanbiedingen best wel tegenvallen Qua prijs zijn ze wel goed, maar dan moet je ook maar net die producten leuk vinden of nodig hebben. @Sanne, ik heb ook veel dorst en drink ook veel, helaas kan ik niet even suiker laten prikken Vraag het volgende week wel aan de VK. @Debsje, lekker zo'n stalkende vriendin Gelukkig stopt dit abbonement wel automatisch...ik geloof dat je het krijgt tot de 1e verjaardag van je kindje. @Bas, zo dat zijn al heeeeeel veel jaartjes bij elkaar Weet alleen ff niets origineels. xx Anna
@ Buddy joa: Hier is alles oke, mag zeker niet klagen. Ik moet de 19e pas weer. Zal daarna wel om de 3 weken moeten. @ Marb: Je hebt het straks druk in april! Probeer nu al zo veel mogelijk te doen, dan wordt het in april wat makkelijker! Daarna is het echt tijd om te gaan genieten! Goed om te horen dat je het overzicht weer hebt over alles! @ Lien: Das zeker nog een bescheiden buikje. Mijn buikje is nog wat kleiner, maar ik heb er maar 1 ! @ Mac: Spannende tijd voor je! Hoop dat het gesprek goed gaat dinsdag. @ Rianne: Ik ken het hoor, slecht slapen. En dan heb ik niets eens een snurkende man naast me liggen! @ Gabester: Leuk he die opmerkingen van mannen die als geintje bedoeld worden, maar niet zo gezegd worden! Heb ook al een paar huilbuien daarom gehad! @ Vinnies: Ik hoop voor je dat je vk je kan helpen. @ All: Mijn vk (van wie ik het zoontje in de klas heb) kwam laatst nog met een leuk idee! Ik moet op mijn werk dagelijks twee flinke trappen op om bij mijn klas te komen. Mijn vk kwam toen met het idee om met mijn hele klas naar beneden te verhuizen en dat zij wel mee ging naar school om het ff te regelen! De directie ziet me al aankomen op school, ff twee klassen omwisselen omdat ik zwanger ben Gelukkig gaat het tot nu toe goed, mits ik rustig naar boven loop en daar eerst even op adem kom. Ga nu ff op bezoek bij mijn zus en de kids! Tot later Liefs girafje
Hallo lieve meiden! even een vraag:wie van jullie gaan er ook naar de 9 maandenbeurs? Ik ga met mijn man op vrijdag de 20ste..Gister hier ook de WJO op de mat liggen en ff het beurs boekje door zitten neuzen.Mijn man kreeg het een beetje benauwd van termen als het Nijntje Pleintje en kinderkamer kunststraatje (waar ik overigens wel wil gaan kijken want weet nog niks voor op te hangen in de kamer en stickers gaan niet ivm structuurtje) Heb er zin in! Liefs Yvette