ff vraagje dames: wie heeft de baby al bijgeschreven voor (stel) het overlijden sorry beetje moeilijk onderwerp maar wil het graag even op tijd regelen. liefs joanita
Bedankt voor jullie ideeen en felicitaties meiden. Ik zal mijn hersens eens goed gaan breken wat het nou uiteindelijk gaat worden... 9 maandenbeurs: Ik ga woensdag 18 februari met mijn man, ouders en zwangere schoonzusje hihi.. een hele groep dus Wat voor aanbiedingen staan er eigenlijk in het boekje wat jullie bij de wjo hebben gekregen? Staat er iets interessants in?
@Inger1979: Ga je ook de vrijdag? Jullie ook zo'n zin om te gaan? @joanita: nee heb ik nog niet gedaan, moet ik nog doen.. Komende week maar eens regelen! Is zeker geen leuke bezigheid maar vond ik ook niet toen ik het voor mezelf afsloot. De hele dag er aan moeten denken toen die man van de verzekering was geweest. Bah, daar wil ik echt niet te veel mee bezig zijn zeg!
@ basmalah: ik wil naar de prenatal stand, daar hebben ze een wippertje met speelboog voor 35 euro ipv 50 euro.En een leuke verzorgingstas van 40 voor 25 euro..En je kunt een gratis foto laten maken met je dikke buik..En daar kun je dan weer prijzen mee winnen(hoop ik wel dat mijn buik dan iets dikker is!) Heb je geen wij jonge ouders?
@debs, herken het wel, ben hier soms ook niet omdat het zo druk is. Heb ook het idee dat er lang niet altijd gereageerd word op elkaar. @ ik wil ook de wij jonge ouders! Heb ook nog niets gehad. Als ik hem zaterdag nog niet heb ga ik kijken waar ik heen kan mailen om te vragen hoe of wat. @ negen maanden beurs wil ik ook graag heen moet alleen nog een liefhebber vinden om mee te gaan want heb geen mede zwangeren in mijn omgeving op het moment.
Nee ik heb 'm nog niet gehad... Kan zijn dat ie vandaag nog komt.. hoop het.. is het een leuk wippertje? ik moet er nog een hebben hihi.
ik heb gister de wij jonge ouders gekregen. staan veel leuke dingen in hoor. wil ook graag naar de negenmaandenbeurs maar vriendlief wil niet mee. en weet niet of ik het allemaal wel vol ga houden, maar moet zeggen me bekken zijn de laatste dagen toch wat stabieler eerlijk gezegd. uitvaartverzekering: as maandag komt ons tussenpersoon hierheen voor de kleine bij te schrijven. dan is hij vanaf 24 weken mee verzekerd stel dat het dan fout zal gaan. je weet het nooit natuurlijk. ga er niet van uit maar toch he. ze moeten mijn hele polis omzetten of zoiets. mijn vriend heeft waarschijnlijk niet eens een polis, GRRRR was zo kwaad heb zijn moeder opgebeld of ze het nog even wil uitzoeken. hoor daar vanavond meer over. anders voor hem ook nog maar eentje snel afsluiten. owww wat erg eigenlijk he ik zeg hoe dom kun je wezen zeg is het belangrijkste van alles. maarja weet hoe het komt stel dat het waar is wat hij zegt. en dan snap ik het wel van hem. weten jullie al wat je vanavond gaat eten? hier nog geen idee. zal wel pizzatje worden denk ik liefs joa
Zo weer helemaal bijgelezen.. @ Sarah, leuk dat je nu ook kunt beginnen met de babykamer. @Nathalie, gelukkig dat alles goed is. Probeer wel een beetje rustig aan te doen.. ondanks je drukke tijd. @ Rianne, de salontafel is mooi. Moet hem alleen nog laten behandelen. Normaal doe ik dit zelf, maar dat mag nu niet. Dus moet ik en ander slachtoffer vinden @ zuurkool, hmmmm! Eten wij morgen bij mijn schoonmoeder. Lekker handig @ Lien, leuke kleertjes zeg! Inderdaad een bescheiden buikje voor een tweeling. Ben benieuwd of dat zo blijft. @ MamavanBritje, gelukkig dat alles goed is. Lief dat je vriend zo op je let. @ Kimmurd, alles goed, fijn! En een meid, gefeliciteerd! @ Tamtam en Zeana, fijn dat alles goed was bij de vk. @ Joanita, ik heb de Dela laatst gemaild hierover. Kreeg een mail terug dat de beeb pas opgegeven kon worden na de geboorte. Als er nu iets zou gebeuren, was het evengoed al gedekt?! Snapte het ook niet helemaal.. Welke maatschappij zitten jullie? @ Moeheid, in het begin helemaal nergens last van gehad. Maar nu de afgelopen week ben ik me toch een portie moe steeds . Zal de beeb een groeispurt aan het maken zijn dan? Wij eten vanavond trouwens kip, rijst en sperzieboontjes, mmmh!
AEGON is onze uitvaartonderneming. maar al het nog een keer naar vragen hoor over dat het evengoed gedekt was bij mij is dat dus niet. vraag het even goed na of kijk het even na op internet want volgens mij klopt dat niet helemaal hoor. Lauwtje: dat weet ik wel dat dat niet verplicht is maar het moet wel te betalen zijn als je die niet hebt. en deze heb ik al sinds me geboorte dusjah net zo makkelijk om het gewoon door te zetten.
goedemiddag dames, hier net uit bed, en zit lekker te eten, heerlijk uitgerust, zo ff samen met mn man hond uitlaten. want me man is al thuis, en ik lag nog in bed hihi. en dan naar de echo. xxx
Yvetje1982, wij gaan waarschijnlijk ook vrijdag. Ik heb er indd zin in, jij ook? Heidi, Wij eten vanavond ook kip, rijst en sperzieboontjes, heerlijk! ik zit nu nog aan n boterham met appelstroop