Fijn dat alle echo's goed zijn gegaan Vandaag gewinkeld voor de kleine, ALWEER en ik ben echt doodop. Geen puf meer om op iedereen te reageren (sorry dames) Ik wil iedereen die morgen een afspraak heeft veel succes wensen. Lees morgen alles door.. Fijne avond.
Pixie, kun je je niet voor 50% ziek melden (halve dagen werken)? Wel aan jezelf denken hoor, een beginnende BI is niet niks he! Rustig aan doen hoor..........
suc6 morgen met de echo. en vk bezoek! pff. ik heb het lampje uit. ik duik zo mijn bedje in. en ga daar nog ff tv kijken of wat lezen.. slaap lekker allemaal!
hey buddie, heb je lekker geshopt, leuke dingen gekocht? lief dat je het zo omschreven hebt, van mij afspraak. Nu over de 20 wkn echo, alles was helemaal prima, en was allemaal prima gemiddeld, of net 3 daagjes verder. Niks aan het handje dus! helemaal super! Het geslacht is nogmaals bevestigd, daar kunnen we niet omheen, hihi! helemaal blij hier. Zijn lekker uiteten geweest, maar ben nu lichamelijk doodop. Verder hebben we nog de stoel bij trendhopper gekocht die ik laatst had gezien, eindelijk goed zitten.... zit er nu in en ow ow ow wat fijn, hadden we weken eerder moeten doen, maarja beter laat dan nooit! onze buurman komt zo ff helpen een andere stoel en de kleine bakfiets naar zolder tillen, want alleen is dat te zwaar voor mn man, en ik kan niet helpen.. dus als die is geweest weer lekker naar bedje, morgen ga ik wat boodschapjes doen, en ook kleertjes shoppen voor onze gijsje, mijn man is daar niet zo van dus ik ga heerlijk alleen! en morgenmiddag gaan we op kraambezoek. super leuk. pfff en oja dan moet ik ook nog rustig aan doen... nouja komt goed. met jullie ook alles ok?
Fijn dat alles goed was! Lucht wel op heh?! @Basmalah...als ze de wieg bij Prenatal niet meer hebben denk ik dat ik hem bij Kids Factory heb gezien...mijn moeder maakte er nog een grapje over (dat als de hond er tegen aan loopt de baby uit het raam vliegt ) Bij Kids Factory hadden ze trouwens best veel verschillende wiegjes! Wij doen het waarschijnlijk toch maar niet. De wieg zou onder het raam komen te staan..en ik heb niet echt zin om in de zomer met het raam dicht te slapen... dan kunnen we het wiegje wel aan de andere kant zetten, maar dan is het naar zn eigen kamertje net zo ver! Dan maar een babyfoon! We hebben een hele grote slaapkamer...over de hele lengte van het huis..en het kamertje ligt aan de andere kant naast de slaapkamer.
hoezo was de 20 wkn echo klote? is er iets mis? of onduidelijk in beeld? wel leuk een jongen, gefeliciteerd! ik kan op mn werk ook niet op het forum hoor, werk ook in de zorg. je hoort hier ook bij meis, ook als je niet zo veel hier bent! xxx
Gefeliciteerd met jullie zoon. Maak je geen zorgen over het niet kunnen bijhouden, ik kan dat ook niet en `s avonds ben ik soms ook te moe om overal antwoord op te geven.
hey meiden, vanavond bij vk geweest. Alles was goed. 2,5 kilo aangekomen.... bloeddruk was 130/60. Bovendruk was iets hoger, dat kwam omdat we voor de brug gestaan hadden en daardoor een kwartier te laat waren haha. Baarmoeder was enorm gegroeid zei ze. Kwam nu tot mn navel terwijl die eigenlijk nog een vinger eronder zou 'moeten' zitten. Ik dacht het al wel, want voelde de kleine deze week vlakbij mn navel. Hartje weer gehoord, alleen beeb had niet zoveel zin dus was niet zo heel goed te horen. Lag waarschinlijk gedraaid ofzo. Net nog even met angelsound geprobeerd: luid en duidelijk ! Haha hoe gek ook, ga ik me dan toch weer iets zorgen maken Nog een weekje wachten totde 20 weken echo. Spannend! Heb nu even geen tijd om bij te lezen, ga mn bedje in. Morgen haal ik het in Sorry voor het ego bericht!
toch even reageren, kon het niet laten om toch even te lezen.... simoon312: succes maandag! hopen da thet meevalt met dat vlekje...
Dit heb ik ook sinds een paar dagen....Vooral als ik auto rijd!? Kweet niet wat het is, gisteren vergeten tegen vk te zeggen......