Hey meis, loop jezelf niet voorbij, pauzes en rust zijn extra belangrijk als je nog even door wilt werken! Knuffel Jacqueline
Fijn dat je een nieuwe krijgt, en heerlijk dat alles goed is. Proficiat met jullie manneke. Enne ik heb geeneens internet op het werk, dagelijks een uur lezen! Anders kom je gewoon als je tijd hebt en kijk je 2 pagina's terug (meestal weet je dan al erg veel).....
zow, weer helemaal bij.. Jolan25 en mac fijn dat bij jullie ook alles goed is (en mac ook fijn dat het geslacht ondertussen niet is gewijzigd) Pixie denk nu maar eens alleen aan jezelf en die kleine, het werk komt echt op de laatste plaats nu hoor. idd ook al ben je volgende week vrij. Joa; ik moet nog even uitzoeken of wij een uitvaart verzekering hebben... MvB; ach m'n buddy ik krijg helemaal medelijden als ik je verhaal lees.... Ja, ze hebben enkele weken geleden alle busnrs omgegooid echt rottig. Was op de bank in slaap gevallen, net wakker geworden ik moest eerst ff hierheen *hoezo verslavend* Hihi... Nu ga ik ook m'n bedje opzoeken. Groetjes Jacqueline
Ik heb ook al niet echt bijgelezen... Wel fijn: 1 van onze klanten heeft eindelijk de rekening betaald dus ik kan EIN-DE-LIJK positiekleding kopen! Nog steeds niet echt veel, want het is maar 75 euro maar ik kan iig zo'n band voor om m'n buik kopen om m'n rug te ondersteunen (geen buikband, maar zo'n ding: http://www.prenatal.nl/shop/product.asp ... ctid=59001 ) en een voedingskussen zodat ik wat lekkerder kan liggen in bed. Verder is er nog een rekening die betaald hoort te worden van 3000 euro dus als die binnen is ga ik eindelijk echt shoppen voor mezelf. Ik baal dat ik maar 1 echte positiebroek heb, voor de rest draag ik gewoon nog m'n eigen spullen met een knoop open...
goedemorgen, ik heb alles netjes gelezen maar heb nu zo vroeg nog geen fut om te reageren. @marb vervelend is dat als ze niet betalen, veel bedrijven begrijpen niet dat het voor jullie ook allemaal doorloopt. @uitvaartverzekering hebben wij al geregeld. ook wij hebben een koophuis maar het geld wat daarvan loskomt is om een gdeelte van de hypotheek in te lossen zodat de ander er kan blijven wonen. @negenmaandenbeurs ga ik op zondag heen, zal we de drukste dag zijn. ik gaat weer werken, moet zeggen dat het iets beter met mijn bekken gaat.
Goedemorgen! Jeetje, ik kan jullie niet meer bijhouden Hoe gaat ie met iedereen? Wij hebben afgelopen woensdag een 2e 20 weken echo gehad en maandag mogen we voor ronde 3 Ze konden niet zien of de vaten in zijn hartje goed zijn aangesloten.
Goedemorgen allemaal! Allemaal goede 20-weken eho's gehad lees ik, super! Gefeliciteerd! @Pixie, doe nou maar rustig aan, als het erger wordt door het werken ben je verder van huis... dus meld je maar gewoon ziek zou ik zeggen. @Jolan, gelukkig ook alles goed bij de vk. De steek in mijn bil die ik gisteren had is trouwens weer weg? Misschien toch een beetje te veel gedaan de afgelopen 2 dagen denk ik.
Goeiemorgen meiden! Nou ik ben ook "slachtoffer"geworden van mijn zwangerschap Bij mijn beoordelingsgesprek in december was alles koek en ei en zou ik per 14 januari mijn jaar contract krijgen..Maar al wat er kwam geen contract...nu heb ik dus te horen gekregen dat ik geen contract krijgen omdat ik zwanger ben en dat ze na mijn zwangerschap/bevalling wel de intentie hebben om me te gaan aannemen....al geloof ik daar bar weinig van nu...dus over 12 weken zit ook dit dametje werkeloos thuis....maar wel met het vooruitzicht van een mooi meisjesbabytje in aankomst en dat vind ik veeeeeel belangrijker
Goedemorgen allemaal, Fijn dat alle echo's goed zijn. Gefeliciteerd dames @Pixie: je moet het echt rustig aan gaan doen meid. Gewoon ziekmelden, en thuis lekker rustig aan gaan doen. @Marb: 1 knoop open? haha, dat is ook een manier Nou shop ze zal ik maar zeggen! @Mandy: ik heb een aantal reacties gehad, dus ik wacht nog deze week of er nog bijkomers komen. Maar het wordt in maart. Nog even uitzoeken welke dag precies. Ik bericht jullie nader! DUS ALS ER NOG MEIDEN ZIJN DIE INTERESSE HEBBEN IN EEN MEETING IN UTRECHT GRAAG EVEN LATEN WETEN! @Mac: fijn dat alles goed is. Nu lekker gaan shoppen! Veel plezier meid Dames met afspraken heel veel succes.
He balen meid! Ja sommige werkgevers van tegenwoordig Nou zoals je zelf zegt, heb je in ieder geval wel een mooi vooruitzicht. En voor de rest komt het vast wel goed. By the way: leuke kleertjes
hihi leuk he zag trouwens dat jullie de kast van de kleine ook al aardig gevult hebben goed komt het zowiezo...100 andere banen voor de deze hoor en miss blijf ik ook wel gewoon lekker thuis als dat haalbaar is
Fijn dat alles goed was met Gijsje! Misschien een domme vraag hoor, maar is Gijsje nou een jongen of een meisje of wil je dit niet vertellen op de site? Groetjes, Natasja
@jolan,fijn dat alles goed was bij vk @marb, vervelend al die achterstallige rekeningen zeg @debsje, wat een naaistreek zeg, en dat omwille je zwangerschap, mag volgens mij niet eens, maar ja jij en je beebje zijn het belangrijkste @smiley wat heb jij gister allemaal geshopt? en in maart weet ik mn rooster nog niet voor de meeting, dus ik kan nog niks opgeven, maar hoef je niet op te wachten, ik sluit wel aan als ik kan.
Ik heb het vanwege frequent saunabezoek aan de gyn gevraagd en die zei dat zolang ik geen ontsluiting had of er geen vliezen gebroken zijn ik lekker mocht bubbelen!
Dat geld is zodat degene die achterblijft nog maar hele lage maandlasten heeft dan kan de uitvaart makkelijk van het spaargeld. Maar wij wonen al 8 jaar in ons huis en hebben zoveel overwaarde dat we dat geld ook wel kunnen gebruiken voor een uitvaart. Dat is net hoe je het zelf regelt.
ten eerste domme vragen bestaan niet! hihi hier op de site is het al lang bekend, zie ook lijst juni mama's. Gijsje is onzijdig, gijsje kan voor een meisje en jongen, dus voor de buitenwereld is het gijsje. Dan hoeven we niet steeds hij / zij / het enzo te zeggen. is dus ook niet de echte naam die de kleine straks krijgt. maar het is een jongen om ook je vraag te beantwoorden!
debsje: die reden mogen ze helemaal niet gebruiken voor het niet verlengen van je contract....maar idd wel een wel een leuk vooruitzicht zo ff lekker vrij met de baby mac: shopse! positiekleding: hie rnog helemaal niks gekocht. ik loop nog in mijn gewone kleding
dat weet ik dat dat niet mag...maar ja geloof dat er toch nog vele werkgevers zijn die andere rede verzinnen maar dat bedoelen.... ik voelde me eerst vreselijk genaaid maar nu denk ik so what...wij hebben straks lekker een klein meisje die is veel belangrijker dan mijn baas of mijn baan ..en van dat vooruit zicht ga ik genieten en niet zitten balen omdat ze me niet meer willen vanwege dat kleine meisje nog 12 weekies.....lekker aftellen