Ik begin nu dus ook echt dement te worden! Wij hebben het geslacht ook maar aan een paar mensen verteld, kijk ik vanochten op mijn hyves zie ik dat mijn zoontje mij gekrabbeld heeft, of het goed gaat met mij en zijn zusje hi hi hi. Ik heb het bericht snel verwijderd. Groetjes, Natasja
@ Pixie, meis je moet je ziekmelden! Als je nu over je grenzen gaat krijg je de pijn straks zeker niet meer weg en moet je baas nog veel langer zonder je!
Hoe bedoel je eignewijs! Ook wel leuk natuurlijk om nog een keertje naar je kleintje te mogen kijken. Groetjes, Natasja
Ik heb nog 2 dekentjes gekocht, lakentjes, broekjes en een babygym. Ik merk ook dat ik niet te lang kan shoppen, want na een kwartier lopen ben ik echt gewoon brak of vanwege lage ijzergehalte voel ik me ook snel licht in mijn hoofd. Dus dat is wel balen! Maar wat betreft de meeting: ik zal deze week nog afwachten of ik nog reacties krijg en dan plan ik een dag in. En dan is het voor jou alleen kijken of je nog kan of niet. Het zou wel gezellie zijn
Go Debs Go Debs! Lieverd, we hebben het er al over gehad en er is niets aan te veranderen maar uiteindelijk komt het vast allemaal vanzelf op zijn pootjes te recht, jij moet nu lekker broeden!
hallo dames Even gauw vanaf mijn werk, nog niet terug gelezen. had vanmorgen wat bloed na het plassen. Niet echt puur bloed maar vermengd met afscheiding zegmaar. was best veel en best helder.. weet niet of ik me zorgen moet maken ..
hoi hoi, nog niet bijgelezen, nu druk aan het werk... Maar ik ben net bij de vk geweest en alles was goed. Altijd weer leuk om het hartje te horen, wordt al steeds harder. Ik denk dat de vk hem wakker heeft gemaakt want hij loopt nu al de hele tijd te spartelen, grappig! mijn beste vriendin moet trouwens binnenkort eens bevallen, vind het best spannend!
je hebt gelijk hoor.. ik denk ook dat ze vaak een andere reden noemen maar idd gewoon dat bedoelen.. ach en dan denk ik maar, je weet hoe ze over je denken en in welke plek je staat (niet verkeerd bedoeld hoor) ga je alvast soliciteren voor wat anders? en of wacht je tot na de bevalling. (tja... ik weet niet of soliciteren met dikke buik veel zin heeft?) ik ben de vorige keer ook gestopt met werken (geen contract verlenging gekregen) was er ook niet treurig om omdat ik tijdnes mijn zwangerschap behoorlijke heibel had gehad met mijn baas.. en eigenlijk ons werk relatie al zo danig verstoord was dat samen werken echt niet meer zou lukken.. maar ben nog steeds thuis.. de 1e 2jaar zijn voorbij gevlogen.. nu ben ik weer zwanger. als straks de 2e er is. dan wil ik eens kijken of ik ergens kan werken..
Meestal is het heel onschuldig maar altijd even vk bellen! (als je gevreeen hebt komt het misschien daarvan...)
Rianne ik zou voor de zekerheid de vk ffies bellen meis...zo in onzekerheid blijven zitten is ook niks. Mam85...ik ga pas na de bevalling weer soliciteren..heeft nu toch geen zin en heb ik nu eigenlijk ook geen zin in ... lijkt me wel lekker hoor om thuis te zijn met die kleintjes
dames, ik ga ff met mijn mams naar het ziekenhuis. Ik kom straks weer terug. (als ik niet tussendoor toch weer ga winkelen ) Tot straks!
Heb je daar al iets voor? ijzer... Anders moet je ook die floradix maar eens proberen (werkt echt goed, ik voel me lichamelijk prima. Verder wat last van moodswings...Komt allemaal goed.
Ja, net of jij dan de intentie hebt om na zo'n klote streek daar terug te komen, dit is idd wel het nadeel van jaarcontracten. Ik snap alleen niet waarom ze zo moeilijk doen, alles wordt 100% vergoed.... Ze doen allemaal net of het ze geld gaat kosten..... Stomme bazen