Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mac niks meer kopen he ;) ff herinneren

Ja ik vind namen ook moeilijk ben er nu al over aant denken maar kheb nog geen jongens en meisjes naam waar ik zoiets heb van dat word hem, bij onze dochter hadden we het ook pas vrij laat

2. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    debsje wij vinden het ook heel moeilijk de namen. En dan moeten we er ook nog bedenken omdat we het een verassing laten wat het word. Heb wel 2 namenboekjes ga die van t weekend eens even goed bestuderen.

3. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Mac gelukkig heeft februari maar 28 dagen hihi dus je kiest een goeie `niet shoppen`maand uit hahaha

4. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hihi dat hebben wij juist andersom...jongetje wisten we eigelijk wel al alleen voor meisje kon/kunnen we maar niks bedenken...;)
    nou ja hebben nog tijd genoeg :D

oh vinnies das dubbel moeielijk zowel jongens als meisjes naam kiezen dus ;)

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hier stond de meisjes naam al lang vast... nog van de vorige keer, en toen hadden we hem ook al veel sneller dan de jongensnaam.

Maar we hebben ook dé naam voor onze kleine man.

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    vandaag al weer 23 weken zwanger :confused: :D

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

zie album voor mn aankopen van vandaag

mn man komt nu thuis en moeten zo weg, regaeer later op de rest van de berichten

xxx

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    gefeliciteerd met je zoontje op komst :D

9. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

wij vinden het ook moeilijk
    we zijn er wel uit maar heb nog niet de klik met de naam dus blijf wel rond kijken hahahahaha :oops:

voor een meisje waren we er al uit dat was zo onwijs makkelijk :oops:
    jaydee :D zo had de beeb geheten als het een meisje had geweest:D

10. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @ Madelon: Ik vraag me het ook nog steeds af eerlijk gezegd. Er staat overal dat je een matrasje moet hebben dat minstens zoveel cm dik is.. een kinderwagenbakmatrasje is maar 3 cm ofzo... denk dat ik misschien toch voor een wiegje ga..

@Smiley: Jammer zeg! Ik denk dat ie uit de collectie is misschien.. ontzettend bedankt voor het kijken.

@Mvb: jeetje wat een reis heb je achter de rug zeg hihi. even een paar dagen lekker bijkomen nu hoor :D

je bedoeld die kortingsboekjes marloes?

@Stephanie: gefeliciteerd met je goede echo!

@Aaliyah: gefeliciteerd met je zoon! :D en natuurlijk je goede echo. ben nu wel benieuwd waarom het zo'n klote echo was..

@pixie: jeetje meid. doe maar rustig aan.. ben het met de andere meiden hier eens. meld je gewoon ziek. het zit allemaal nu ff niet mee.. heb je een goed medicijn voor de schimmelinfectie gekregen?

@mac: jij ook gefeliciteerd met je goede echo natuurlijk! Leuk ook dat jullie daarna uit eten zijn geweest

@Sarah84: dank je voor de tip. Ik zal ze eens mailen om te kijken of ze 'm nog hebben. de meeste wiegjes vind ik niet zo leuk of niet stabiel genoeg..of ze zijn hartstikke duur...misschien wachten we de 9maandenbeurs ook nog wel even af..

@marb: goedzo meid! beetje bij beetje krijg je alles bij elkaar hoor! je hebt nog even de tijd hihi

@debsje: Jeetje meid! Wat een flauwe kul zeg! vind het zo lullig! maar je hebt wel gelijk hoor.. je meissie is het belangrijkste! Gaat je zwangerschapsverlof over 12 weken beginnen? Dat is wel 6 weken van te voren hoop ik? hihi. Mijn 1 jarig contract loopt af als ik na mijn zwangerschapsverlof alweer aan het werk ben...(was al zwanger toen ik daar begon)

@Rianne: Goed hoor dat je gebeld hebt.. nu zo snel mogelijk naar huis.. ik dacht dat je juist wat minder zou gaan werken? en nu werk je steeds over.. wel aan jezelf denken hoor (en natuurlijk aan jullie meissie).

@Aicha: Oei lijmlucht.. dat vraag ik me ook steeds af... ik was laatst foto's aan het inplakken toen ik ineens dacht oh shit! Mag het eigenlijk wel? Mijn man moppert al als ik mijn nagels aan het lakken ben... weet iemand hoe dit zit?

@Sanne: Lekker meid! Zou dat ook wel willen :( ga je dan 2 uur per dag in de ziektewet zeg maar?

@lautje: ik ga ze ook maar eens mailen.. hier ook nog niets gehad..

@Mac: leuke kleertjessss! Had je alles bij Prenatal gekocht? Als ik jou houd aan het niet meer kopen.. houd jij mij er dan aan?

@mama1987: En een nieuwe auto en de kinderkamer afmaken! Heerlijk zeg! en wat lief van je hubby dat ie iets had gekocht voor de kleine! Ik zie ze dan al helemaal onhandig door de winkel lopen haha

@debsje: de jongensnaam had ik een keer gehoord en vond 'm helemaal leuk en goed toepasbaar in alle 3 culturen (Marokkaans, Nederlands en Fries) :) Meisjesnaam hebben nu laatst bedacht maar op dezelfde manier eigenlijk.. wat is goed toepasbaar en heeft een mooie betekenis.

Ik heb gisteren 2 leuke nieuwe buikbanden binnengekregen.. heb foto's gemaakt en in mijn album gezet.

Voor de meiden met bi. HOe voelt het nou om bi te hebben? Ik heb namelijk elke dag pijn aan mijn heupen en onderrug maar volgens mijn vk is het niets (aan 2 vk's gevraagd) en hoort het er bij.. ik vind de pijn behoorlijk lastig en voel me 40 weken zwanger zeg maar....echt irritant..

zo volgens mij heb ik iedereen weer gehad :D ga ik nu even mijn man lief aanknuffelen (ligt nog te slapen na nachtdienst) en ga even de was doen.. tot straks!

11. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    gabester leuke naam. Zo heet de kleine van mijn vriendin ook.

12. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

over 12 weken idd Bas...hoef er nog maar 10 van te werken ;) en 7 ipv 6 weken vante voren :D
    neem nog weekje extra op vanwege vakantiedagen ;)

ik zie je buikbanden niet meis :(

ff over BI kon vorige week ook haast nie op of om van de piojn...nu gelukkig stuk minder....mijn vk zei dat het ook kan komen doordat bij mij kleine meis naar beneden ligt met de hoofdje en dat drukt op de schaamstreek....klonk ook wel weer beetje logisch in mijn oortjes ;)

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @meiden met advies om me ziek te melden..
    weet dat jullie gelijk hebben maar het zit maar niet in momenteel. ik moet het op mijn werk creatief proberen oplossen omdat mijn aanwezigheid ook grote aandeel is momenteel.. 2 zieke en mogen geen uitzendkrachten momenteel. zijn al 2 gaten in rooster door anderen ingevult. en weekend diensten zijn ook moeilijk te vervangen.ik heb wel geluk dat het in het weekend rustig is en heb met collegas afgesproken dat de lichamelijke taken laat ik vallen. dat ik op een stoel zit moet ik ook proberen oplossen.. kussentjes (ging wel redelijk vandaag maar nog niet helemaal goed) ook mag ik gebruik maken van de bank in de algemene ruimte om rust te nemen tussen zit momenten en maandag heb ik dan wel kunnen regelen dat een dagdienst een tussendienst werd zodat die langer doorwerkt zodat ik niet te veel hooi op vork hebt voor 7 uur (koken van 2 groepen)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    maak je er Jayden van

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Basmalah, de kortingsboekjes ja, die staan gewoon bij de ingang

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @debsje wat vervelend van je werk, ik zou het ook niet zo positief opvatten.
    @smiley super ik hoor het wel.

ik zit op mijn werk me te vervelen! ik krijg nu s'middags kantoor werk (zo wordt het genoemd hier) maar heb allemaal stomme klusjes, zoals papiertjes aan elkaar nieten stickers schrijven enz. maar goed beter als thuis zitten!
    lees even bij!

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mac: Leuke kleertjes! :D

@Basmalah: Ja leuk hé, die onhandige papa’s in babywinkels. In lingeriewinkels zijn ze nog leuker :)
    Leuke buikbanden! :D

@Gabester: Ja idd, je kunt er Jayden of Jason/Jayson van maken en dan als roepnaam Jay! Is maar een ideetje hé ;)

@Pixie: Fijn dat ze in ieder geval rekening met je houden. Nou, doe zo rustig mogelijk!

@Mandy: Klinkt inderdaad een beetje geestdodend, maar het is bijna weekend! :D

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @rianne ik denk niet dat het kwaad kan, ik had het met 13 weken en mijn vk zei dat je het de hele zwangerschap door kunt hebben. maar bel de vk even dan ben je in ieder geval even gerust gesteld!
    @snieke fijn dat alles goed was, blijft speciaal om het hartje te horen.

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
  20. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hahah ja dat zou kunnen :D
    maar de naam hebben we al alleen heeft mijn man hem verzonnen
    haha als je hem wil weten mag je wel pm sturen hoor hahaha maar ivm meelezers zet ik hem niet openbaar! hihi alleen moet ik er ff aan wennen hihihi :D

en verder over de bekkenpijn:

mijn bekken staan staan gekanteld en ik ben hypermobiel dus ik zit heel losjes in me gewrichten en spieren. en dat zorgt voor onwijze pijn een soort messteken in me heupen en bekken als ik ga zitten of veel loop...

er zijn dagen dat alles opslot zit en ik eerst moet blijven staan voor ik een stap kan zetten hihihihi :oops: best ee stom gezicht het ziet er dan uit als of je niet meer weet hoe je moet lopen

maar ik probeer wel alles te blijven te doen behalve fietsen en echt winkelen zit er niet meer in voor mij... boodschappen doe ik met de auto is maar 5 min lopen maar terug met de tassen lukt me niet meer...

en verder auto rijden gaat wel maar niet langer als hooguit 20 min anders ken je me uit de auto rollen hihihi :oops:

maar rugpijn en heuppijn kan een onderdeel of begin zijn want bekkenpijn kan zich enorm uitstralen!

ik zelf heb geen fysio nu... het heeft gewoon geen nut nu.. heb bij lindsey al oefeningen gehad en ik wist dat ik het nu ook weer terug zou krijgen dus ik gebruik de oefeningen die ik bij lindsey heb gehad :D bv het in en uit bed stappen. dalijk na de bevalling en kraamtijd ga ik wel weer fysio krijgen.

maar ja de fysio had mij al gewaarschuwd dat het heel ernstig terug kon komen en dat is het helaas ook maar ik laat me er niet door kisten :D

vind het ook niet fijn om er over te klagen :oops: tuurlijk doe ik dat wel eens maar ja ik schiet er niets mee op hhihihi al lucht het afentoe wel op :D maar ja :D het zit er en het zal er blijven zitten tot volgend jaar hihi
    hoop wel dat ook dit keer de rolstoel en krukken me bespaard mogen blijven

Deel Deze Pagina