Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Succes! Ik ben vanmorgen bij de tandarts geweest, 3 gaatjes laten vullen en 1 kies laten repareren die was afgebroken. Heb zeer in mijn bekkie... blegh...

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    missQ heb jij steekjes in je lies?
    ik maak me echt zorgen hierover

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hahaha die Dootje! Ik heb het nu ook al, was al een hele ochtend op zoek geweest naar mijn telefoon en was ook de toegangspas van het werk vergeten in de auto.... gaat lekker..... ze moeten op mijn werk al haast wel iets doorhebben....

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    gelukkig ben ik van natuur een warhoofd.. afgelopen dinsdag mijn tas op mijn werk vergeten.. duh!

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Jeeeeej! We zeiden het toch al! Leuk dat je erbij komt meis.

En natuurlijk ook Merel van harte welkom!'

Ik ga nog even verder lezen in het zonnetje!

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Gefeliciteerd Joyce, dat je over iets minder dan 8 maanden maar een heerlijke wolk van een babie in je armen mag houden!

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik voel ook overal kleine steekjes, in mijn buik, lies en zij. Heb zelfs een beetje last van donker bloed met afvegen. Heb daar vanmorgen de vk over gebeld en ze zei dat als ik geen krampen heb en het geen helder rood bloed is ik me geen zorgen hoef te maken.

Voor wat betreft je vraag over de echo. Ik krijg de echo met +/- 8 weken vanwege de vmk. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik bij de intake van de vk een formulier mee om een afspraak te maken met het echo center. Die krijg je bij +/- 12 weken. Hoop dat je een beetje gerust gesteld bent, maar als je ergens mee zit of over twijfelt, mag je ook altijd je vk bellen he, die mensen zijn daarvoor. Natuurlijk willen wij je ook proberen te helpen met je vragen! Any time!

Dikke kus voor jou!

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik zie dat ik over de 1000 berichtjes heen ben!

Ik zity hier zo lekker in het zonnetje, voel me bijna schuldig, moet in huis nog zoveel doen..... Nog even wat drinken en dan aan de slag.

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Het leuke is dat bij ons net de stucadoors klaar zijn met stucen en we dit weekend dus een grote schoonmaak zouden gaan houden.
    Maar van mijn man mag ik niets doen lief he. Hij is zo bezorgd. Hij zei wie moet nu alles gaan poetsen, ik kan dat niet alleen.
    Hoe reageren jullie mannen?
    Hij zei ook nu kan ik me helemaal niet meer op mijn werk concentreren. MIjn baas en zijn collega's weten ook al dat we zwanger zijn omdat het meerdere keren mis is gegaan en het toch fijn is om het te kunnen delen. Omdat het toch veel met zich meebrengt. Deel van de familie zal het dit weekend ook al wel horen.
    Maar ik ga er vanuit dat het deze keer goedkomt.
    xxx Joyce

10. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Jent, Joyce en Marloes, van harte welkom en ontzettend gefeliciteerd!!!

11. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Jeuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, nieuwe juni mama's! Gefeliciteerd meiden! Hopenlijk blijven we nog gezellig 8 maandjes samen op dit forum! Leuk, leuk, leuk....

Ik geloof inderdaad dat het normaal is om een echo te krijgen tussen de 10 en 12 weken. Bij mijn tweede en derde zwangerschap zou ik hem bij 8 weken krijgen. Nu loop ik dus bij de gaenecoloog en krijg ik hem met 7 weken. Maandag over 2 weekjes al, zoooooo spannend! Maar bij 7/8 weekjes zien ze nog niet zo veel, dus daarom is het normaal om dat zo rond 11/12 weken te doen.

Die steekjes heb ik ook Pixie. Dat is je baarmoeder die groeit. Het straalt inderdaad door naar je liezen, maar snap je bezorgdheid, want soms kunnen het echt nare steken zijn ja. Maar ik ben juist blij dat ik ze voel :))) Je liezen voel je, omdat het zwangerschapshormoon nu al begint om alles daar wat soepeler te maken. Over 8 maandjes moet dat toch allemaal makkelijk op kunnen rekken he, haha! Maar laten we daar nog maar niet te veel over nadenken!

Wie kijkt er op maandagavond naar dat programma van Bridget Maasland (Hoe word ik mama?). Is erg leuk! Laatst zat ze met Daphne Deckers te praten over de bevalling en zij noemde het als volgt: "het is alsof je een tennisbal door je neus moet duwen" Hahaha, erg grappig!

Nou, ik ga nog ff lekker met de hondjes naar buiten en om 16.00 uur moet ik werken (tot 00.00 uur, blehhh). En dan lekker weekend!

Fijne dag meiden!

12. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Hee Marloes en Jent harstikke leuk! Van harte gefeliciteerd!

@pixie zou je mij op de lijst er bij willen zetten? 33 jr. waarschijnlijk ziekenhuisbevalling, fles of borstvoeding ben ik nog niet uit.

Ben vanochtend naar de ha. geweest en kreeg een lading info mee. Heb volgende week wo. heb ik een echo omdat we niet zeker weten hoe lang ik zwanger ben. Mijn vorige ongi was nogal raar. Verder wil de ha. nog even overleggen of ik naar de vk ga of naar de gyn. Heb nl. hoge bloeddruk.

Pixie ik heb ook steekjes hoor, hoort er denk ik bij

13. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Meiden gefeliciteerd! Veel gelukkig in de komende 9 maanden en op naar juni :D

Het klinkt een beetje cliche maar het gaat na de eerste 12 weken echt heeeeeeeeeel snel, dus geniet ervan!

14. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Vandaag toch echt iets minder. Net een stuk wezen fietsen naar de stad en nu bij het afvegen last van bloedverlies. Iemand enig idee wat dit kan zijn...ik heb zo'n bang vermoede :(

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    is het oud en bruin bloed of echt rood bloed?

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Kan van de inspanning zijn doordat nu alles zo goed doorbloed is. Het is afwachten helaas Robin sterkte meid.

xxx Joyce

17. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Heb het idee dat het een ongesteldheidsgevoel is. Denk dat ik helaas binnenkort alweer afscheid van jullie moet nemen :cry:

18. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Net weer naar de wc geweest, niets bij het plassen, niets bij het afvegen en ook niets in het inlegkruisje. Hoop zo dat het gewoon goed is!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh, hopen dat het zo blijft dan...

[-o<

20. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ohh hopen dat het zo blijft Robin! Wat kan een mens zich dan een zorgen maken hé?! Maar probeer vooral positief te blijven.... Knufff

Deel Deze Pagina