Wij weten het niet en willen het ook niet weten. Het setje wat over is geef ik wel weer als kraamcadeau aan iemand.
Mac, als je een bestand maakt in paint of in paintshop pro... dan kun je het gewoon als bestand versturen naar een website met doeken. Ik heb er een van www.herinneringenoplinnen.nl
yvetje: mooi gedichtje! inge: mooie kids! vandaag alweer 22 week! joehoe! haha nog geen positiekleding te bekennen.. en nog niet met slap kamer begonnen.. erg drukke periode dus in maart maar eens mee beginnen denk ik.. morgen verjaardag vieren van me zoontje.. die word dinsdag alweer 2 jaar.. *zucht* gaat ook veel te snel allemaal
ik kan het allemal niet meer bijhouden merk ik. maar meiden ik ben aan het twijfelen we willlen een tweedehandse kinderwagen kopen , maar ik weet niet welke. Ik ben aan het twijfelen tussen een mutsy urban rider met 4 wielen of een x adventure immotion 3 met 3 wielen. Wat zouden jullie kopen? bij de x adventure zit ook een mai cosy, iemand een idee of dat makkelijk in en uit de auto te halen is? xxx joyce
ik wil ook wel wat maken voor je hoor moet ik alleen ff een leuk plaatje van een schaapje hebben heb het zo klaar voor je
vind je dit iets? ff snel als je het echt wil dan maak ik hem netter en hoe jij hem wil kwa kleur en lettertype http://i252.photobucket.com/albums/hh3/gabymvlindsey/Image4-3.jpg?t=1233412389 hier zie je hem groter
Effe bijgelezen: @ Rianne, hoe is het nu met je? Probeer zondag inderdaad maar vrij te nemen. Beetje rust kan gen kwaad.. @Mac, leuke kleerjes zeg! Heerlijk toch zo shoppen! @ aankomen, ben ook pas 2,5 kg aangekomen. Vind het zelf wel netjes eigenlijk. @ Gabester, je vriendin eindelijk een zoon! Gefeliciteerd! @ Natja, mooie foto's. @ Yvetje, ik vind de delfts blauwe, voor allebei kunnen. Ligt er alleen aan welke print er dan op staat. Vind ze wel leuk eigenlijk! @ Inge, knappe kinderen hoor! @ iedereen die weer een week verder is gefeliciteerd! Nu even ego blij zijn.... Joepie! eindelijk 20 weken vandaag! En nog beter de kinderkamer is vandaag eindelijk gespachtelputz! Kunnen we volgende week de meubeltjes erin plaatsen We zijn er trouwens uit qua kleuren, doen toch lime met aqua combineren.
hoi! Eindelijk thuis .. kan morgen geen vrij nemen, het is te druk .. dus nog even doorbijten morgen en dan gelukkig maandag vrij ..
tekst kan ik natuurlijk maken, maar die schaapjes krijg ik er niet in, ben niet zo handig, jullie wel? zie mijn album 2e pagina, zo moet ie worden...
jent : wij hebben ook de x adventure met 3 wielen. ik vind het een fijne wagen.. en bij ons zat er ook een auto stoeltje bij.. die is ook erg handig.. het auto stoeltje die wij hadden ligt niet zo krom als een echte maxicosi wij hebben hem toen gekozen omdat het een leuke mooie wagen was en voor niet veel geld.. ik geloof 299 euro ofzo.. wandelwagen/kinderwagen.. voeten zak. en autostoeltje.. het enige nadeel wat ik vond is dat ik de duwstang niet om kon draaien zodat hij van me af zat of juist naar me toe met gezicht. maar goed. eigenlijk heeft ons zoontje daar nooit problemen mee ondervonden.. allen met harde wind moest ik de kinderwagen omdraaien.. (maar goed hoevaak loop je met harde wind?) wij hadden hem toen bij de gardo vandaan.: ik zag dat de aanbieding er nu weer was http://www.gardo.nl/catalogus/triple-sw ... js-p-1003/ voor 299,- * Wandelwagen met kap en beugel * Reiswieg * Matras * Binnenbekleding * Dekbedovertrek * voetenzak * Regenscherm voor wandelwagen * Wagenmand * In hoogte verstelbare duwstang * luchtbanden, 360° draaiend voorwiel * afneembare achterwielen nu dus met gratis auto stoel voor 19,95 extra heb je er een adapter set bij die je op de wagen kan klikken en kun je de auto stoel ook op de wagen zetten
zo man man... wat was het druk bij prenatal. wel grappig, allemaal gevulde roze tasjes. daarna nog even naar aktiebaby, nog een hele gave broek (broekje) gekocht voor de baby, lijkt net of er een geruite boxer onder zit...lekker hip dus, hihi
zo ga me klaar maken voor vanavond.. Het nieuwe caranavals trio wordt vanavond uitgeroepen, moeten in gala... Ziet wel grappig uit om nu een galajurk aan te hebben
Je moet kiesen waar je beste gevoel bij krijgt, maar ik persoonlijk ben niet weg van xadventure. Groetjes, Natasja