zie mijn album gabester heeft dit voor mij gemaakt, en ik heb het net besteld via herinneringenoplinnen.nl met korting, ben zoo benieuwd! komt op babykamer boven hoofdeind van het ledikant te hangen op een fellimegroene muur! zooo mooi! thanx gabester!
Gaaf hoor mac! Ik heb ook een fel limegroene muur en ik wil daar ook nog wat mee doen. We hebben net verzonnen dat we op ons witte rolgordijn een rand aan de onderkant gaan maken met kinderhandjes in de limegroen verf van de muur ons petekind van 4 gaat dit doen. Gabester bedankt voor de link! Ik probeer een buikfoto te plaatsen in mijn album maar hij zegt steeds dat het bestand te groot is heb al van alles geprobeerd om het kleiner te maken maar lukt niet!
Heb je het ook verkleind (via menu)? Enne, wauw wat een mooie taart.... Hmm.. *heb er meteen trek in* hahaha
ik ook! maar ik heb al zoveel gegeten vandaag... heb zelf een chocoladereep gemaakt met van de smeltchocolade, honing en kaakjes...echt lekker! Ik had zo'n trek...ik d8 ik gooi gewoon wat bij elkaar!
ff een foto die ik wil delen met jullie me meissie vlak voor ze naar bedje ging dan wil ze altijd ff luisteren naar broertje hihi
Goedemorgen meiden, Zomaar eens een keer de eerste! @ Mac: Ik dacht dat je al heel veel gekocht had! Maar je bent dus net als mij! Zal op de 9 maanden beurs ook wel flink gaan shoppen! @ mezelf: Zou gisteravond op verjaardag gaan, maar overdag blijkbaar te veel gedaan. Enkel boodschappen gehaald en schoonouders kwamen op visite. 's middags in bad gegaan om op te knappen, maar lag s'avonds om 8 uur al bijna te slapen op de bank. Toegeven aan mezelf dat ik niet naar die verjaardag kon was mega moeilijk en heb ook ff flink . Manlief stuurde me direct naar bed en ging alleen naar de verjaardag. Vanochtend uiteraard weer mega vroeg wakker, maar wel wat meer uitgerust! Vandaag maar een dagje rustig aan doen. Baby botje was vanochtend wel erg lief voor me! Het eerste schopje aan de buitenkant gevoeld! Fijn weekend! liefs girafje
Voor een babyfoon wilde ik eigenlijk op de 9 maanden beurs kijken misschien hebben ze daar wel leuke aanbieding! Wij hebben 2 katten dus moet de deur van de kamer wel dicht houden en dan is een babayfoon wel een geruststellend idee!
wow je eerste schopje gevoeld aan de buitenkant, mooi is dat he. en soms moet je aan jezelf toegeven en naar bed gaan ipv iets anders! heel verstandig gedaan!
mooie foto hoor, heel lief. wij gaan vanmiddag de gijsje taart aansnijden, mn schoonouders zijn terug van vakantie en willen vieren dat de 20 wkn echo goed was, mooi moment om de taart aan te snijden, heb er nu al zin in, hopelijk is ie lekker, zie album xxx
Goeiemorgen allemaal! Ik hoef maar 2 paginas bij te lezen, lekker rustig @Vinnies: Die ooievaars zijn leuk, ik wil hem ook! Oh dat is nog eens lekker shoppen met zulke prijzen! @Mac: Ik weet wat je bedoeld, mijn nicht heeft zon kussen. Maar nog nooit in de winkel gezien @Sarah: Akitas ken ik wel, best pittige honden maar wel erg leuk! Mijn vader heeft een autobedrijf, dus dan wordt een auto kopen al een stuk leuker Ben benieuwd naar de fotos! @Mac: Bedankt voor de tip! @Gabester/Mac: Mooi zeg, dat tekstje voor boven het bedje van Gijsje! @Gabester: Mooi meissie! Babyfoon: Nog geen idee welke we willen, ik denk eentje met een camera, maar heb me er nog niet in verdiept! We zouden vandaag eigenlijk gaan winkelen, het is koopzondag hier. Maar na gisteren de hele dag in de stad te hebben geslenterd voel ik me nu echt gebroken. Dus ik denk dat het de hele dag bank hangen wordt Achja, nog tijd genoeg om te shoppen Heeft het bij jullie ook gesneeuwd?
Goeiemorgen dames Toch maar aan het werk gegaan. @ gaby: Wat een schattige foto @ girafje: Leuk dat je het eerste schopje aan de buitenkant heb gevoeld. Goed dat je man je naar bed heb gestuurd. Goed uitrusten .. haha zeg ik, de workoholic die eigenlijk hetzelfde moet doen .. Nou er is net een mail gestuurd naar mijn chefs via een andere chef dat ik het rustiger aan moet doen. Ik ga helaas NIET minder werken maar de dagen worden beter verdeeld. Ik werk nu de ene week 6 dagen en de andere week 3. Nu wordt dat als het goed is de ene week 5 en de andere week 4. Dat is beter vol te houden denk ik. Wel 7,5 uur op een dag, wel lekker. @ iedereen: Twijfel heel erg om de beeb de eerste dagen/weken bij ons op de kamer te leggen. mannetje ziet het niet zo zitten. Ik weet het niet. Ik ga geen borstvoeding geven en ik ben altijd zooo snel wakker. Dus ben bang dat ik dan bijna niet slaap. wat doen jullie? @ mac: Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien ! Leuk. @ iedereen: Ik wil nog iets tussen de comode en de plank hebben (zie foto album) Ik weet alleen niet wat. Zat te denken aan wat lijstjes met spiegeltjes erin, of grote houten letters met de naam.. Hebben jullie een leuk idee? Hmm straks waarschijnlijk mac halen op het werk ... Neem wel een salade denk ik, die is lekker. Gisteren ook al 2 turkse pizzas op met de lunch. Wordt helemaal vet-gemest hier bij de recherche!
@ mama1987: Lekker op de bank hangen op zondag, heeerlijk !Ik ben ook helemaal kapot als ik even in de stad ben geweest. Kan inderdaad altijd nog. Het heeft hier in Utrecht ook een beetje gesneeuwd. En als ik een babyfoon met camera zou nemen zou ik denk ik de hele dag erop kijken haha, ben bang dat ik dan geen rust heb.
Goedemorgen allemaal, Rianne: als jij niet goed voor jezelf zorgt, dan doen je collega's het wel Houden zo! hahaha. Wat je eventueel tussen de plank en de commode kunt zetten is 2-3 fotolijstjes of van die kleine mandjes ophangen. Ook wel leuk. Mac: Hoop dat de taart gaat smaken Anders nodig ik je een keer bij ons uit kan je ook zo'n lekkere taart maken, hihhihi @Gabster: leuke foto hoor @Girafje: gaaf dat je de kleine gevoeld hebt. Nou goed voor jezelf zorgen he! Nou wij gaan even boodschappen doen. Tot strakjes.
@ Rianne: Lekker voor je dat je werk meer verdeeld wordt over de week! Dan kun je het waarschijnlijk ook beter volhouden! Ik ga tussen de plank en de commode spiegels hangen. Zag het laatst bij mijn zus en het staat onwijs leuk en de kleine schijnt het ook erg leuk te vinden! liefs girafje
Goedemorgen allemaal. Heb net alles bijgelezen en nu... ben ik het weer helemaal kwijt. Volgende keer toch maar aantekeningen maken . Gaby, leuke foto. Rianne, fijn dat je baas je zo tegemoet komt met werken. Over shoppen: wij hebben gisteren de eerste aankoop gedaan. De Stokke Xplory. Het is hier uitverkoop en dat scheelde behoorlijk in prijs (toch nog een babywinkel gevonden die wel meedeed - jippie)! Ben er zo blij mee.