Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Oh ja, zou bijna vergeten te vertellen over vrijdag;

Ze hebben een nog uitgebreidere echo gedaan als met 20 wkn!
    Die mevrouw die moest examen doen, helaas voor haar was ons pukkie erg beweeglijk (was heel leuk om te zien)
    Dit was echt gaaf, en het duurde zeker een half uur. Ook 4 mooie foto's mee gekregen, 1 waar je heel duidelijk het geslacht op ziet! Ik weer helemaal blij :D :D
    Van het weekend wel steeds meer last gekregen van mijn rug (rechtsonder), af en toe trekt het door mijn bil, voelt als een stijve spier.......

2. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    he gets gabester, zulke dromen vind ik zo misselijk.... Dan heb je wel gelijk het gevoel dat je je kindje uit d'r bed wil trekken om heel dicht tegen je aan te houden en te knuffelen (maar gelukkig kunnen we dan wel bedenken dat je kind zich dan rotschrikt dus die knuffel krijgt ze in de ochtend wel)!

Onze kinderen hebben overdag in hun eigen bedje gelegen, zo leerde ze daar ook gelijk aan wennen.
    Ik kan het niet hoor gelijk op de eigen kamer leggen 'snachts, vind het wel knap van jou!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hier ook meteen op de eigen kamer. Ging prima!
    Nu is het even afwachten, aangezien de 2 mannen de eerste tijd samen gaan slapen. Is baby rustig, dan gaan ze meteen samen, anders komt de baby eerst bij ons.

4. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

mjah ook wel dankzij hulp van mijn man hihihi
    vooral toen ze uit het zh kwam..

ik was toen ze de ademstil stand had net op tijd bij haar... anders had ze onder het kopje wiegendood gevallen....

dus het liefst had ik haar naast me gehad maar mijn man zetten me met bijde benen terug op de grond en vond het gewoon niet verstandig voor mij of voor lindsey (en ben de eerste nacht dat ze thuis was wel om het half uur als het niet vaker was gaan kijken bij der hihi)

5. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @Debsje
    Lekker zeg dat je zwangerschapsverlof al zo snel begint. Ik zal het volgende week even bespreken met mijn leidinggevende.. ook dat ik een dag ouderschapsverlof wil opnemen. Werk nu 32 uur dus ik weet niet of ze er blij mee zullen zijn….

@Marloes
    Oh gelukkig dat de kortingsboekjes ook bij de ingang staan. Ik moet vooral nog grote dingen kopen (badje, aankleedkussen etc.) dus hopelijk scheelt dat in de prijs.

@Mandy
    Over bi. Ja ik twijfel.. soms denk ik dat het allemaal wel meevalt…. Andere keren denk ik dat zoveel pijn niet normaal kan zijn… en dat elke dag.. ik moet toch binnenkort naar de huisarts.. zal het meteen even vragen..

@ Aicha
    Oh gelukkig.. valt mee dus. Kan ik met een redelijk gerust hart weer foto’s gaan inplakken.

Jeetje wat een verhaal zeg! En vet balen! Heb je ondertussen nog wat ondernomen?

@Marb
    Jeetje meid, balen zeg.. maar tegelijkertijd.. heb je in ieder geval duidelijkheid en kan je met een goede reden het een beetje rustiger aan gaan doen.

@Inge: Mooie kids!

@ Rianne: Als je geen borstvoeding gaat geven zou ik het vooral op gevoel doen.. Wat vind je het prettigste.. dat ze eerst bij jullie op de kamer ligt? Of liever alleen. Ik wil onze kleine graag eerst bij ons op de kamer hebben maar dat is mede omdat ik graag borstvoeding wil geven.. Misschien valt het ook wel ontzettend tegen en wordt ik bij elk geluidje wakker.. dan beslis ik dan wel weer om hem in zijn kamertje te leggen. Het is met de eerste toch even aftasten wat je het prettigste vindt denk ik…

@Meiden die een week verder zijn gefeliciteerd!

@meiden met een afspraak vandaag veel plezier en succes!

@Gabester: bah die vervelende dromen! Heb er ook zo'n hekel aan ondertussen..

Ego:
    We zijn het weekend naar mijn ouders geweest in Friesland… is altijd erg leuk.. maar tegelijkertijd ook intensief.. ben eerlijk gezegd best kapot nu.. Gister de hele dag zo’n jeuk aan mijn buik gehad.. zag ik gisteravond dat ik een soort uitslag heb… kreeg het gisteravond ook op mijn armen.. echt irritant.. Wil binnenkort toch even naar de huisarts vanwege die bult in mijn borst.. zal haar dan meteen ook even vragen naar die uitslag.. vraag me echt af waar dit van komt..

6. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    goedemorgen allen,
    hier ook weer aanwezig,
    na van zaterdag op zondag lekker weggeweest te zijn geweest met de hond, was lekker.
    heerlijk ff naar valkenburg geweest, voor me rug en me bekken wat minder maarja
    ik ga vandaag niet veel doen.
    las niet over dromen:
    dan ben ik niet de enigste die droomt verschikkeljijk.
    verder dames met echo's vandaag:
    succes en hoop dat alles goed is.
    dames met bezoek verloskundig:
    ook succes natuurlijk he

javerder weet ik het egt niet meer
    oww dat geheugenverlies wordt steedserger mannn.
    verder tot snel weer liefs joanita

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ gabester: bleeegh... zulke dromen zijn echt vreselijk. Ik droomde laatst dat ik in de gevangenis zat en dat ze me martelden. Toen ging ik ze vertellen dat ze een beetje rustig aan moesten doen met me omdat ik zwanger was :)roll: ) en toen gingen ze juist m'n buik helemaal in elkaar slaan :cry: Echt superstom, je vraagt je echt af waar je t vandaan haalt...

Over op de kamer of niet: wij hebben wel de intentie om de klein z.s.m. op haar eigen kamer te laten slapen (hahaha, ze gaat heeeel hard schoppen nu ik dit typ, misschien wil ze niet :) ) maar in t begin met bv is t misschien niet handig. We zien wel :)

@ Basmalah: je krijgt ook wel veel tegelijk he? :( Ik zou over die uitslag zeker wat zeggen, vooral als je toch naar de huisarts gaat. Er is waarschijnlijk een simpel zalfje voor.

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ marloes; Owww wat doe je me aan, nog meer leuke sites hahahaha! Ik wil alles hebben!

@ zeana; Leuk zeg. Ik ben toevallig vrijdag ook wezen eten met mijn mannetje.

@ marb: voel me opzich wel goed. Heb nogsteeds wel een beetje roze-lichtbruine afscheiding maar ik voel mijn meisje volop bewegen dus maak me niet al te veel zorgen. Heb de 10 weer contole bij de vk.

@ gaby: wat een vreselijke droom zeg!

@ zeana: fijn dat je zo'n leuke echo heb gehad.

@ baby op kamer slapen: ik denk dat we haar gewoon op haar eigen bedje leggen. als het nodig is kan ze altijd nog in de kinderwagen op de slaapkamer.

@ gaby; jeetje, wat erg van je meisje, gelukkig is het goed gegaan

@ basmalah; ja inderdaad. ik denk dat we haar gewoon op der eigen mooie kamer leggen en het aankijken :) thnx.
    Snap goed dat je kapot was door het weekend. alles wordt nu gewoon al zwaarder. en wat betreft jeuk, ik heb het nu ook erg, op mijn buik vooral. En goed dat je naar je borst laat kijken, zekerheid voor alles.

PS volgens mij is mijn meisje nu bezig met ochtendgymnastiek :confused: Lijkt wel of ik in een golfslagbad lig hahhaa

9. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ja erg irri hoor! en dat terwijl ik normaal eigenlijk nooit ergens last van heb... mag ik de schuld aan mijn zwangerschap geven? :D

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Tuurlijk ;) Maar even serieus: denk wel dat hormonen een hoop kunnen doen met je lijf hoor... :O

11. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen, iedereen veel plezier bij de echo's vandaag!

Ik ben morgen op de helft!

12. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik ben de laatse dagen niet echt actief aanwezig maar lees wel met jullie mee hoor :D

Zit niet zo heel lekker in mijn velletje de laatste dagen maar ja komt ook wel weer goed (hoop ik)

Verder ben ik sinds 2 dagen insuline aan het spuiten,heb daar gevoelsmatig best moeilijk mee omdat het in mijn buik komt en dat ik bang ben dat het niet goed is voor mijn kleintje,al weet ik dat dat onzin is want ik doe het juist voor haar gezondheid.

Enge dromen had ik vanacht ook, ik werd 2 x in mijn kruis geschopt door 'n bierdrinkende hellsangel :confused: en toen ging ik heel erg bloeden en was heel erg bang om mijn kleintje te verliezen en omdat die man had gedreigd om het volgende x af te maken ging ik in 'n blijf van mijn lijf huis.

Echt 'n hele vreemde droom.

Sorry voor mijn egoberichtje :oops:

13. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

pffffffff meiden

geven jullie me eens een schop onder me kont!
    komt echt niks uit me handen....

ben sinds half 10 wakker... en heb een boterham gesmeerd voor lindsey om vervolgens ff hier te kijken en daarna tv te kijken met lindsey en nu weer hier....

en moet nog zoveel doen in huis......

maar heb geen puf........

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff ik heb hier ook flink raar gedroomd, meerdere dromen gehad vannacht, vast door de stress die ik denk ik onbewust toch wel een beetje heb, zal wel overgaan hoor, niks ernstigs...

15. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Zooow,

*Geeft Gaby 'n schop onder haar behind* :D

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat fijn zo'n uitgebreide echo. leuk hoor

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

morgen dames,

zo de kleine is hier actief zeg, niet normaal, vannacht toen ik paar keer wakker was door die nare dromen was ie ook al zo actief.
    super leuk, en steeds duidelijker,

gisteravond lag de kat bij mij op schoot, terwijl ie normaal altijd bij mn man op schoot ligt, misschien voelt ze toch wat aan, of het was toeval kan natuurlijk ook!

Lekker hoor joanita met de hond weg geweest

ik ga vanmiddag ook lekker wandelen met mn hond en aantal andere honden rond een soort van meer, heerlijk!

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

haha hier ook net zo hoor,
    net gedouched aangekleed en nu ontbijtend achter pc hier op het forum, moet eigenlijk nog wat dingen voor mn werk doen, en om 13.15 op weg naar de wandeling,

maar heb geen puf om nu iets nuttigs te doen.
    grrr...... vanavond dan maar. hahah

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen ladies,

Allemaal een fijn weekend gehad? Ik ben zooo brak, ik heb nergens puf meer voor :( De kleine duwt steeds tegen mijn maag waardoor ik alleen aan het kokhalzen ben :( (ahhhhhhh)

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff vervelend meis,
    dus echt eten binnenhouden zit er ook niet in.
    grrrr....
    aan de andere kant wel leuk dat je kleine zo actief is.

doe maar lekker rustig aan.

ps al een datum bekend over de meeting.
    schiet me in ene te binnen dat ik van de week van 22 maart vrij heb, dus dan doordeweeks sowieso kan

xxx

Deel Deze Pagina