ik heb dat ook regelmatig, maar probeer hem dan een beetje af te leiden door met hem te "spelen" en dan is het toch weer ff over hoor moet k eerlijk zeggen. misschien een tip! wie regelde het nou voor as 7 februari de High tea in breda of is deze afgeblazen?
Vervelend is het zeker Ik leid haar ook een beetje af en dan duw ik haar een andere kant op zodat ze niet steeds tegen mijn maag duwt, maar nee hoor eigenwijsje komt steeds terug Wat betreft de datum voor de meeting: ZATERDAG 7 MAART! Ik moet alleen straks effe bellen met het cafe dus ik bericht jullie vanavond daarover. Jammer dat je de 7e niet kan Mac. *misschien toch ff proberen* Ik heb in totaal 7 meiden op de lijst staan incl. mezelf.
7e overdag wel vrij, maar hebben ook een wandeling van het golden retriever forum waar we w.s. heen gaan, en s avonds kijrgen we bezoek ivm mn man zijn verjaardag die 5 feb jarig is, we vieren het niet echt, maar er komen toch mensen de 7e savonds, dus moet wel boodschapjes doen enzo. en als we niet naar de wandeling gaan vindt ik het ook zo sneu voor mn man dat ie dan weer alleen is, weekenden komen mij dus niet zo heel goed uit.
Goede morgen, hier ben ik ook weer na een lang druk weekend en weer ff ontelbaar veel pagina's bijgelezen stephanie24 & Aaliyah86, gefeliciteerd! debsje1977, vervelend voor je hoor! Pixie, je moet het echt rustiger aan gaan doen hoor. mama1987, stoere bak hoor! Wij zijn ook druk op zoek naar een andere auto. Yvetje1982, mooi hoor! Inge S, leuke kids hoor! marloes80, bedankt voor de Woezel en Pip tip ik heb weer mooie buikjes voorbij zien komen. ik ben bij elkaar 4 kilo aangekomen en dat is van de afgelopen 4 weken dus de vk had zoiets van, je moet een beetje rustig aan doen hoor met eten Veder was alles goed bij de vk. Het hartje weer mooi gehoord en mijn placenta ligt tegen mijn buik dus vandaar dat ik de baby minder voel maar afgelopen vrijdagavond voelde ik de baby echt 8 x achter elkaar ofzo, jippie Hoe gaat het veder met iedereen? ohja, onze hond is schijnzwanger zo zielig! Ze deed al anders als anders algelopen week en nou blijkt ze schijnzwanger te zijn, echt zielig. xx Inger
@inger, fijn dat alles bij vk goed was! aaahhh je hond schijnzwanger, die wil natuurlijk samen met jou zwanger zijn...
me to mjah had mannentje beloofd dat het huisje aan kant zou zijn als hij uit zijn werk zou komen............. heb een donker vermoeden dat die belofte niet uitgaat komen vandaag
Goed om te lezen dat het goed was bij de vk en dat je je kleintje ondanks je placenta goed voelt. eet je dan zoveel? Arme hond van je
ja dat wel maar ik kan er nooit zo van genieten,voel me altijd op 1 of andere manier schuldig van mijn luiigheid
Hey Mac, jij krijgt toch ook een babyboy?! onze kat(er) heeft dat nl bij m'n 1e zw schap en nu ook, toen ik zw was van m'n meisje kwam hij bijna niet Misschien heeft hij voorspellende gaven Inger oef balen zeg je hond schijnzwanger.....Is echt zielig... Hmmm zou het dan toch zo zijn dat honden op hun baasje gaan lijken? Heb vandaag ooknog nix uitgevoerd.....Dadelijk zoonlief ff ophalen, lekker samen eten en dan ga ik echt opruimen
Nou ik ga maar ff douchen,zometeen komt mijn zoon uit school en dan ziet hij me nog steeds in standje net wakker zijn
Goedemorgen allemaal, Lekker lui allemaal, hier helaas niet. Ik moest er vanochtend vroeg uit, want de box werd gebracht. Moet hem nog wel in elkaar zetten. Zal binnenkort proberen een foto te plaatsen. Iedereen met 20- weken echo en vk bezoekjes, succes! Groetjes, Natasja
goedemorgen hihi er komt dus niet veel uit de handen vandaag bij de meesten? ikmoet vandaag ook van alles doen! haha. moet echt hoor vanmorgen naar vk geweest.. en mijn vermoeden werd bevestigd. mijn baarmoeder komt al ver boven de navel uit aslles weer goedgekeurd!
hier net aangekleed en de hond uitgelaten, heb net de stofdoek maar eens in me handen gepakt, de was staat hangt te drogen sinds gister dus kan die ook zo op gaan vouwen denk ik, en er zit er nog eentje in de wasmachine op de droogstand dus kan goed aan de gang zometeen denk ik. verder hopen dat vriendlief beetje op tijd terug is met de auto. want moet echt boodschappen doen geen vleeswaren niets meer in huis. pindakaas is ook al op en dat vind ik tegewoordig zo lekker. mmmm met hagelslag of met suiker. maar ja nog ff geduld denk ik. verder ja wie heeft er nog leuke plannen voor vanavond om te eten. ik heb slavinken uitleggen maar wat gaan we daar weer bij eten? iemand ideen. hond schijnzwanger: gelukkig heeft die van ons dat nog niet gehad. moet wel zeggen ze is steeds aanhankelijker naar mij toe. als ik in bed lig leg ze haar koppie zo lief op me buik, ze is zo lief. ben benieuwd of het ook goed blijft gaan als de kleine er is. gaan we maar op hopen dan want we hebben er een hard hoofd in gehad. iemand nog meer ideeen om de hond er bij te betrekken? liefs joa