Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb alles bij gelezen maar geen tijd om overal op te reageren moet zo naar de bedrijfsarts.

7 maart kan ik volgens mij wel, even aan mijn man vragen of hij dan wat heeft. wat gaan we doen en waar?

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

7 maart ow dat heb ik gemist, wanneer is dat genoemd?

ik dacht dat je 7 feb bedoelde dan is er ook een meeting.
    heb mn rooster voor maart nog niet. maar zal dit wel noteren vast.

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mam85 fijn dat alles oke was.

gabester nog 5 min hihi

4. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

uhu nu nog maar 3 whahahahahahah

5. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Goed dat alles goed was :D

6. Kaardebol

nou ja!
    zit rustig op de bank me klaar te maken voor nu (12.00)

en ineens loopt het bloed me neusgaten uit:S

vaaaaaaaaaaaaaage shit

7. Aichaaaa

Leuk dat je box binnen is,hoop voor je dat hij makkelijk in elkaar te zetten is!

8. Aichaaaa

Is echt 'n zwangerschapskwaal heb ik begrepen (al heb ik het na 4 zwangerschappen nooit gehad)

9. Kaardebol

ja en het is echt veel!:S
    lindsey schrok zich kapot:S

meteen heel me duster onder het bloed en de vloer ligt met druppels omdat ik wc papier ging pakken :(

zit nu voor lul op de bank en wordt uitgelachen door me dochter omdat ik twee stukken wcpapier uit me neus heb steken whahahahahahah :oops:

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    He fijn dat ik zo oplet :) *ondanks dat ik half gaar ben*

Wat betreft bloedneus: ik heb het ook heel vaak, opeens spontaan uit het niets :rolleyes: *raar*

Dames met afspraken vandaag: heel veel succes.
    Mandy: succes bij de bedrijfsarts.

11. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Jullie hebben weer druk gekletst!

Las iets over waar de baby de eerst tijd gaat slapen, wij hebben een wiegje gekocht voor de eerste tijd kan ie lekker naast me slapen!

Verder gaat alles goed hier...wel nog veel last van maagzuur helaas.
    Mannetje heeft gisteren de kleine voor het eerst gevoeld:) helemaal trots!

Ik moet ook nog poetsen hier...en ook helemaal geen zin en puf bleeeeeeh!

Liefs Deb

12. Aichaaaa

:oops: sorry maar moest ook even lachen,hoe je het tiepte :D

* Slikt lach weg en zegt,

Jeetje meis,wat vervelend * (moet je toch nog opruimen ;) )

13. Kaardebol

tsss het is toch wat wordt gewoon uitgelachen door iedereen zelf hier op het forum.......... :rolleyes: :) :) :) :)

maar goed :D
    idd meteen me rede om te beginnen hahahahahaha

dus tot straks lady`s

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Wat betreft de meeting: het wordt een actieve sportieve dag hahaha. Nee joh, maak maar een geintje :)

We gaan high tea-en in een cafe restaurant in Utrecht. Het wordt: www.aperitivo-utrecht.nl
    Prijs p.p. is: € 15, 75

Exacte tijd zal ik jullie vanavond nog even doorgeven, want ik moet eerst contact opnemen voor de reservering. Dus nog ff geduld dames :)

15. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    bloedneuzen:
    heb het zo af en toe als ik me neus snuit maar verder nog weinig bloed te bekennnen.
    hoer nog ff stofzuigen en dweilen en dan zijn we weer ready hoop ik
    liefs joa
    zit nuf f aan een boterham had trekkk mmmm

16. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Mac, wat een leuke kleertjes heb je allemaal gekocht! Zie trouwens dat ik dezelfde romper heb gekocht (met die streepjes) :)

@mama1987, super lief zeg dat je vriend dat heeft gekocht :D Wat heerlijk dat je op je roze wolk zit, lekker heeeeeeel lang blijven zitten ;) Stoere auto hoor :thumup:

@Debske, wij vonden het ook heel moeilijk...maar nu weten we hem eindelijk :D :D :D

aankomen gewicht, ben nu in totaal al 6,5 kilo aangekomen :oops: Krijg trouwens wel vaak het commentaar dat ik al zo'n grote buik heb, mijn zus en schoonzusje (ook beide zwanger nu) schrokken ervan :confused:

@Marb, en hoe zit je positiekleding? ;) Fijn om te lezen dat het weekend bij je schoonouders geslaagd was!

@Gabester, gefeliciteerd met de zoon van je vriendin...hoe lang heeft ze er nu uiteindlijk over gedaan?

Buikfoto, Heb trouwens weer een paar mooie buikfoto's gezien! Groeit allemaal al aardig dames :)

@Meris, hoe was je weekend...nog een beetje overleefd ;) :)

@Marloes, wat gaaf dat alles al binnen is! Ben nu wel heel nieuwsgierig :) wanneer komen de foto's?
    Lekker geshopt ook voor kleertjes :D gisteren ook bij Prenatal geweest en het zag inderdaad roze van de tasjes :)

@Mandy, nog steeds met een lach aan het wassen...of begin je het nu toch wel alweer zat te worden ;) 3

@IngeS, wat een leuke kids en dat jurkje is ook leuk!

@Heide, wat heerlijk dat volgende week eindelijk de meubeltjes erin kunnen :D

@mama1987, heb gisteren ook een aantal dingen gekocht met dat bruinige schildpadje...volgens mij is het beestje pas nieuw in de collectie, maar ben er ook al helemaal weg van :D

@Sarah, leuk hoor jullie babywebsite :D

@Girafje, leuk hoor het eerste schopje aan de buitenkant voelen :D

@Rianne, gelukkig een bericht dat je het wat rustiger aan gaat doen op je werk! Het is wel heerlijk om 5 om 4 te werken...maar dan moet je je daar wel aan houden ;)

@Emme, gefeliciteerd met de aankoop van jullie kinderwagen ;) :D
    schijnt toch een behoorlijke onderneming te zijn in Dubai, dat het wel een felicitatie waard is :)

zo ben ondertussen alweer op pag 1077 :D

xx Anna

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

je hebt er vast aangedacht, maar vraag je dan ook een zwangeren proof high tea? dat we dus alles kunnen en mogen opeten.

restaurant ziet er leuk uit

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

@smiley wie gaan er allen mee?

xxx

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ja natuurlijk heb ik daaraan gedacht, dat is wel 1 van de belangrijkste he :)

De volgende dames gaan mee:
    Zeana
    Mandy
    Rianne
    Anna
    Jolan
    Basmalah
    en moi :)

20. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Lenos, hoe was je 20 wkn echo?

@Mandy, en hoe was de huwelijksfilm? Lijkt me zo bijzonder om dat dan weer terug te kijken. Succes trouwens bij de bedrijfsarts!

@Vinnies, succes bij de tandarts :( hopelijk is het alleen controle :D

@Zeana, wat gaaf dat de echo zo geslaagd was afgelopen vrijdag! :D

@Basmalah, irritant he die jeuk :evil:
    Goed dat je inderdaad toch even navraagt voor dat bultje in je borst. Grote kans dat het onschuldig is, omdat het ook zo spontaan kwam opzetten.

@Aichaaa, kan me voorstellen dat je insuline spuiten eng vindt, druist toch altijd een beetje tegen je gevoel in, ondanks dat het goed is voor de kleine meid.

Dromen, gelukkig zijn ze bedrog ;)

@Smiley, wat balen dat je kleine meisjes zo vaak tegen je maag aanduwt :( Hoop voor je dat als ze wat groter is en vast komt te liggen, je hier niet meer zoveel last van hebt.

@Inger, YES je hebt de beeb heel duidelijk gevoeld! :D :D :D
    Gelukkig dat alles goed was bij de VK.
    Ach gossie, je hond schijnzwanger... zo niet leuk :(

@mam85, fijn dat je weer goedgekeurd bent ;) :)

Bloedneus, heb ik alleen last van tijdens me neus snuiten, gelukkig nog niet spontaan gehad, want kan niet zo goed tegen veel bloed :pale:

zo weer helemaal bijgelezen :D

Ga zo even wat foto's maken, heb gisteren namelijk gruwelijk geshopt bij de aktie baby en prenetal. Was wel heel blij met de korting bij de prenatal, scheelde toch 64 EUR :D

xx Anna

Deel Deze Pagina