Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

mooi clubbie, ik dus nog ff onder voorbehoud

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

kopen jullie allemaal een wipstoeltje?

enneuh... gaat niemand van jullie zwangerschapszwemmen?

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo ik ga me klaarmaken voor een heerlijke wandeling met honden in doetichem.
    heb er zin in ff lekker uitwaaien!

niet te veel schrijven he dames!

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Wij hebben wel een wipstoeltje aangeschaft. Wat betreft zwangerschapszwemmen, ik wil het wel doen, maar helaas heb ik hier in de omgeving niks kunnen vinden.

Veel plezier met de honden :)

5. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

wat is veel eten? :oops: de laatste tijd deed ik wel wat meer snoepen maar dat doe ik nu niet meer :p :) hihi

6. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Thanks Mac! Nu krijgt ze nog meer aandacht van ons ;)

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Die lijstjes zijn erg leuk bij jullie kamertje! :D

@Gabester: Wat een akelige droom! Hier ook steeds van die akelige, hele realistische dromen.

@Smiley: Vervelend dat je je weer zo beroerd voelt :(

@Inger: Aah wat sneu voor je hond, die van ons heeft het ook wel eens gehad en is toen echt een paar weken helemaal uit d’r doen geweest.

@Joanita: Bloemkool met een groentepapje? Hmm ;)

@Mandy: Succes bij de bedrijfsarts!

@Anna: Ja, echt leuk hé! Ik ben nu op zoek naar iemand die schilderijtjes kan maken van het schildpadje en de andere diertjes uit die serie :D

@Mac: Zwangerschapszwemmen is hier op doordeweekse ochtenden en dan moet ik gewoon werken. Anders had ik het wel gedaan!

@Mac: Wij hebben een wipstoeltje van Fisher Price met trilstand + speelboog, was een tijdje terug in de aanbieding bij de Kruidvat. Maar zeker in het begin gaan we de Doomoo seat gebruiken, voor mijn gevoel ligt het kindje daar comfortabeler in!

Ik eet vanavond bij mijn ouders, mijn vriend heeft weer tentamens en is pas laat thuis. Vind het zo ongezellig om alleen te eten en mijn moeder maakt héérlijke spagetti :D

Over precies een maand gaan we trouwen, spannend!

8. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

zo, hier ben ik weer:

wipstoeltje, gaan wij ook aanschaffen waarschijnlijk krijgen we die van vrienden van ons.

bloedneuzen, hier ook af en toe spontaan :oops:

zwangerschapszwemmen, wil ik ook gaan doen. Waarschijnlijk begin ik na
    de carnaval ermee... :)

ik zoek ook nog naar ideeen om de hond er bij te betrekken, wie o wie?
    Liefs Inger

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Inger: Bedoel je de hond erbij betrekken als de kleine er dalijk is of nu je zwanger bent?

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Leuk hoor Mam1987! Spannend!

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Spannend hoor mama1987. Geven jullie een groot feest?

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Smiley: Nee, we zouden eigenlijk gaan trouwen op Bali aankomende zomer. Aangezien daar wat tussen is gekomen :) trouwen we hier nu klein voor de wet. En als ons meisje was groter is alsnog ceremonieel op Bali. Anders gaat het wel heel veel geld kosten allemaal...

13. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

als de kleine er is indd ;)

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Inger: Daar zitten wij ook steeds over na te denken, we willen geen jaloerse hond en kat dalijk als de kleine er is. Wat wij al bedacht hebben:
    - Dieren na iedere voeding van de baby iets leuks geven: koekje, speeltje, aai. Omdat tijdens het voeden van de baby alle aandacht voor de baby is.
    - De hond meenemen als je gaat wandelen met de baby.
    - (Kraam)visite de hond en kat laten aaien en niet gelijk op de baby laten duiken.
    - Als de kleine op bed ligt even 10 minuutjes uitgebreid knuffel/spelen met de dieren.

Verder zijn wij ook nog niet gekomen ;). Bij ons zal de kat een groter probleem dan de hond worden vrees ik…

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ smiley: Jeetje, nog steeds kokhalsen joh ? Wat vervelend zeg! Ik ben er gelukkig helemaal vanaf, ook van de tabletten en hoofdpijn.

@ inger: haha nou valt wel mee volgens mij hoor. Eet je zovel dan? Schijnzwanger, wat doet je hond dan?

@ natja: leuk dat je box geleverd wordt. zet iedereen hem al op? ik heb een roze boxkleed, dus kan denk ik niet haha..

@ mam85: fijn dat alles goed was bij de vk!

@ joanita: wij eten vanavond andijviestampot met spekkies en een flinke lepel mosterd en mayo erdoor hmm
    Dat kan je ook met slavinken eten.
    Of anders van die kleine aardappeltjes in de schil koken en dan doormidden snijden en bakken, erg lekker met de schil eromheen.
    Mijn honden zijn ook echt schoothondjes .. heb ze dat eigenlijk geleerd, maar word nu wel steeds lastiger met de buik. Ben benieuwd hoe ze reageren op de beeb. Ik wil ze er wel gelijk bijlaten als het geboren is.

@ gaby: ja las van de week op internet dat je nu ineens een bloedneus kan krijgen .. :( het is normaal dus. Ik heb het nog nooit gehad eigenlijk... en heb je al iets gedaan? haha
    haha zie het al voor me, je kan er ook tampons in doen ;)

@ meeting 7 maart: leuk! Staat in mijn agenda. Maar bij een high tea zijn de sandwiches meestal met gerookte zalm en rosbief o.a. ... dat mogen we niet!

@ anna: ja ga me er wel aan houden hoor hahaha :) overwerken kan soms niet anders met mijn werk, maar meer dagen zullen het niet worden

@ mac: hier geen wipstoeltje. wij hebben de kinderstoel bloom gekocht, zie album, die kan ook in de ligstand. hij wipt dan alleen niet.. wij hebben ook 2 honden lopen en ben bang dat die erbij gaan liggen in de wipper. das nog niet eens zo erg maar een van de twee honden likt alles af!
    veel plezier met de honden. het is koud buiten! hier sneeuwt/hagelt het.

@ mama87: oehhh spaghetti, lekker hoor. ben er gek op.
    waauw, nog een maand. wat spannend zeg!

16. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hey juni-mama's,

Hier al weer geen goed nieuws!
    Mijn hcg-waarde van afgelopen woensdag was heel laag, en gezien het bruinverlies, vreesde de gyn het ergste. Vandaag opnieuw geprikt, en helaas mijn hcg was gezakt. Nu krijg ik provera om mijn menstruatie op te wekken. Hopenlijk komt alles er dan uit.

18 februari weer terug naar de gyn voor controle!

Het zit me allemaal even tegen. Ik had gehoopt dat het allemaal mee zou zitten, maar helaas. Het wil nu even niet.

liefs berenbotje

17. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    HEEL VEEL STERKTE LIEFS JOA

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    lieve berenbotje

Ik las net je berichtje bij de oktober mamas. Wilde het net hier plaatsen :(

Wat ontzettend klote voor jullie! Kan het niet anders verwoorden! Zo oneerlijk! Ik wens jullie heel veel sterkte meis.. :(

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Oke leuk hoor :) Nu wordt het alleen spannender en spannender :)

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Berenbotje: Wat kl*te zeg! Sterkte...

Deel Deze Pagina