Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hey Ladies!

Ik heb alles netjes gelezen...maar weet echt even niet waar ik allemaal op moet reageren...

Ik ben zooooo vreselijk moe! Ik slaap al 3 nachten heel erg slecht...lig om 3 uur nog wakker!
    Denk dat het komt door het weer...overal hoor ik de wind en rare geluiden..ben nog nooit bang geweest als mn vriend is werken 's nachts...maar vond het nu niet zo prettig! Ben blij dat ie er voorlopig weer even vanaf is!
    Heb gewoon gloeiende wangen van de moeheid!

Ik heb even gekeken voor de meeting van zaterdag...ik ben (als er geen vertraging is) om 11:50 op het station...ik weet niet of er nog meer meer meiden die daar dan zijn? Ik denk alleen wel dat ik, al het lekker weer is, ga lopen...zo ver is het niet...en kwartiertje ongeveer...maar alleen als het niet regent :)
    Als ik een trein eerder neem ben ik veel te vroeg...vandaar deze trein!
    Ik hoor het wel als iemand met me mee wil lopen of wil afspreken!

2. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Poezen, heb geen idee hoe je een kat echt kan voorbereiden :(
    Wel weet ik dat ze balonnen niet fijn vinden, dus als je je kat uit de maxi-cosi/wipper of box wil weren, moet je er een paar opgeblazen balonnen in stoppen :)

Heb eindelijk wat foto's gemaakt van mijn aankopen van gisteren.
    Helaas is onze camera kapot en de nieuwe camera heeft mannetje mee naar zijn werk :( Heb dus even wat kiekje gemaakt met telefoon... :D

We hebben gisteren van mijn schoonzusje en haar vriend een grote woezel en pip knuffel gekregen...zie album voor foto...ben er zo blij mee :D :D

xx Anna

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja ik ga ook met haar naar de dierenarts binnenkort om te kijken wat we er aan kunnen doen. Oh ja dat is idd eng als ze je zo aan vliegt! :confused: Dat aanvallen als je aait terwijl ze er geen zin in heeft ken ik wel dat doet die van mij ook. Ik snap wel dat je het akelig vindt met een baby straks maar goed misschien went ze er langzaam aan en doet ze weer lief. Ik wil die van mij ook niet gelijk weg doen het zijn ook beetje mijn kindjes.
    Ik zal even kijken of ik een foto van ze in mn album kan krijgen.

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Anna: aaaaah, ontzettend schattig! :)

M'n positiekleding zit trouwens heeeerlijk! Superfijn om broeken te hebben die passen :)

Oh, goed nieuws trouwens: we hebben net te horen gekregen dat de hypotheek is goedgekeurd! :D We zijn echt helemaal blij.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat een leuke kleertjes enzo heb je gekocht zeg! Die woezel en pip zijn echt leuk :D ik heb die blauwe van mijn schoenmoeder gehad (weet alleen dus niet wie het is :oops: ) ik wil die andere ook nog. Ik heb ook een mobiel van woezel&pip en mijn ventje heeft een dobbelsteentje gekocht en van die balletjes waar wat in zit zeg maar en een krukje gekocht. :D

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Gefeliciteerd!

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mama1987 hartstikke leuk hoor!
    @sarah ik mot even kijken waar het is en of ik met de auto of trein ga. hoe laat is de meeting?

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    marb wat fijn!

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    @marb: gefeliciteerd :)

@Anna: je bent flink wezen shoppen, haha.. Leuke kleertjes hoor...

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Anna: Leuke spulletjes! Vooral die Woezel en Pip :D

@Aaliyah: Woezel is de blauwe en Pip de gele ;).
    Hier ook hoor, mijn poezebaby ondanks haar soms debiele gedrag :)

11. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

@ Aaliyah86,
    Het heet Galastop = medicijn tegen de problemen van schijnzwangerschappen.

@ mama1987, ik ga hem vanavond meteen pesten, hihi :) meteen is proberen. Leuk zeg dat je vriend het ook al gevoeld heeft.
    ik ben wel een beetje jaloers...

@ Anna, geweldig die Woezel en pip knuffels! Super leuk!

Liefs Inger

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
  13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Inger: Laat straks maar weten of het gelukt is, hier werkt het altijd! :D

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @mama1987: ooowww... wat een lieverdje!

Zodra wij in ons nieuwe huis zitten komen er ook katten hoor! :D

15. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Sarah, als het heel slecht weer is, kan je wel meerijden. Ik haal Marb om 11.40u op van het station met de auto...moet dan ff kijken of ik hem kan parkeren in de buurt voor 10 minuutjes. PB me anders maar even.

@Marb, WHAAHOOOOO wat een supernieuws van de hypotheek...een hele zorg minder ;)
    Fijn he positiebroeken!

@Aaliyah, ik heb begrepen dat Woezel "mannelijk" is en dat het die blauwe is en Pip de gele. Waar heeft jou vriend dat krukje gekocht? Lijkt me ook wel leuk :)

@Mandy, volgens mij heeft sarah het over de meeting van a.s. zaterdag, maar als je nog mee wil naar de High-tea in Breda, laat het me maar weten :D

@Smiley, ben ook heel blij met al die spulletjes, maar als ik kijk naar jou...heb ik nog wel wat shopdagen voor de boeg ;) :)

xx Anna

16. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Heel veel sterkte!

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mama87 nou ze ziet er niet gemeen uit hoor ;) , mooi beestje. Ik heb net even een foto in mijn album gezet van de dames.

@Anna83 mijn vriend heeft dat krukje bij de intertoys gekocht, je kunt daar wel meer geinige dingen kopen van W&P. Ookal kan de kleine er nog niet op zitten hij moest en zou het mee nemen hahahah :)

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @anna haha ik dach dat die meeting al geweest was, mij te ver weg.

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Anna: Oooh jij hebt een slabbetje met de schildpad. Die heb ik nog niet, dus dit weekend weer terug naar de prenatal ;).

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Aaliyah: Ze is ook niet echt gemeen, maar heeeeel dominant. Zie dat jij ook van die vensterbankbewoners hebt, leuk hoor :D

Deel Deze Pagina