Hallo allemaal, Zo en ongeveer een uur later heb ik alles bijgelezen Heel veel goede berichten.....Geweldig Ook enkele minder goede berichten duimen duimen en heel veel knuffels! Voor alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Wij hebben een echo op 28 oktober en daarna ga ik m'n vk eens bellen. Woe komt MvM hier.... En ik heb nog een testje gedaan Echt erg maar kon het niet laten.... Er stond nog steeds "zwanger" hihi Ook hier weinig tot geen kwaaltjes en veel onzekerheid Enne ik kom uit de buurt van Eindhoven...... Groetjes
aarrghhh wordt gek van me broeken! pas niks meer! stiekie zit ook voor geen meter! Ga zaterdag echt even 2 nieuwe broeken kopen...damn wat zit dit verrot...bah bah verder eigenlijk helemaal nergens last van...enorm veel plassen wel en elke smaak van een dooie rat in me mond maar verder noppes niente nada!
goedemorgen allemaal! vanmorgen weer een testje gedaan van kruidvat nog steeds zwanger gelukkig! had ik ook wel verwacht, vannacht was de ergste nacht tot nu toe... mijn maag/darmen rommelen aan 1 stuk door, ik kan niet meer op mijn buik liggen, doet zeer (en ik ben een echte buikslaper!) en mijn hart blijft maar bonzen... na half 4 geen oog meer dicht gedaan. gelukkig hoef ik pas om 13.00 uur te werken, dus kan rustig aan doen deze morgen. ik ga nu lekker douchen, kom straks weer lezen. liefs Ellen
hey natjes, pas je nu je broeken al niet meer? dat is snel! ik hoop dat ik mijn fijne spijkerbroeken nog een tijdje aan kan! `s avonds doe ik vaak mijn joggingbroek aan, dan zet mijn buik iets op. succes met shoppen, ook niet verkeerd natuurlijk.
nou meiden, nu dacht ik gisteravond het is eindelijk gestopt maar helaas vanmorgen begon het weer dat bruinebloed/bruinverlies. Het is niet goed denk ik
Dankje! ik ben ook van plan het in boekvorm oid te gieten als ze 1 is. Dan ga ik niet meer wekelijks schrijven. Maar dat 1e jaar maken ze zoveel mee hé.
He MAkey, wat naar nou dat het weer begonnen is. Heb je al de vk of ha gebeld? Zou het gewoon even doen.
Hallo zeg, dat was even bijlezen, wat hebben jullie nog lopen kletsen! Ben gisteravond om 9.00 helemaal bekaf mn bedje in gedoken en net er pas uitgekomen eindelijk weer eens een goede nachtrust gehad. Marloes mijn gyn is dr. van de Weering. Leuke vent hoor, erg aardig en ook nog een leuk koppie dus wat wil je nog meer. Wie heb jij? Vermanen weet je al wat meer, heb je een posi test? Ellen heb ook erg last van mn darmen gehad, begon ook rond de tijd die jij nu bent. Voelde me net een opgeblazen ballon. Heb hiervoor magnesium meegekregen, schijnt te helpen. t is nu gelukkig al heel wat minder. Natjes kan je nu al niet je broeken meer in! Zal wat worden als je een aantal maanden verder bent. Loop ook s avonds in een joggingbroek hoor, zit toch t lekkerste. Makey wat rottig nu, doe rustig aan en bel anders even de gyn of vk. Sinds gisteren heb ik echt nergens geen trek meer in, geeneens snoepjes, en daar was ik zo gek op. Moest al met moeite een boterham naar binnen werken maar nou is het echt drama, brr. Kan het geen kwaad voor de beeb als je af en toe eens zo'n drinkontbijt naar binnen werkt?
Hoi Sunshine, nee hoor dat kan geen kwaad. Die haalt toch wel uit je lichaam wat je nodig hebt. Als je maar niet permanent te weinig eet Ik heb hier de ontbijtkoek ook maar weggelegd. Écht sinds gisteravond heb ik absoluut geen trek meer. Ga denk ik maar de crackers opmaken die hier al weken liggen
erg is dat he. wordt ook steeds moeilijker om iets naar binnen te krijgen. Had dinsdag spinazie, waarvan ik dacht s ochtends lekker! Lag t op mn bord kon ik bijna naar de wc rennen, jakkes! Gisteravond hetzelfde met lasagna heb het echt met lange tanden opgegeten. Ontbijtkoek vind ik wel een goede, ga ik zo maar even halen.
Lekker! Bofkont! Ben net weer sinds 2 weken aan t werk en ik zou al wel weer vrij willen zijn. Voel me echt ellendig vandaag. Gaan julie nog wat leuks doen?
volgens mij heb ik die gehad bij mijn curettage.. die was idd wel aardig ja. zei meteen toen hij langs kwam; ga maar weer snel proberen om zwanger te worden hoor.. tijdens mijn zwangerschap daarna heb ik vooral arts-assistentes gehad, geen echte gyn. tijdens de bevalling, eerst een vk van het ziekenhuis, toen een arts assistent en uiteindelijk ook de gyn. dat was een vrouw
hey meid, ik zou ook even een dokter of vk bellen hoor! die onzekerheid is niks! heel veel succes, ik duim voor je! dikke knuffel Ellen
als we nou een beetje plannen Sunshine... bevallen we gewoon op dezelfde dag, is wel gezellig op de kamer in het ziekenhuis ; )
hahaha dus als je toch te vroeg weeen krijgt, moet je t 'ff ophouden' tot de afgesproken dag? veel succes!