ja ik wil heus wel kijken wat ik eraan kan doen... en normaal ben ik er niet moeilijk in.. maar ik heb nu echt zoiets van ja kom meteen ff met een blafband aanzetten... en dan heeft hij pech want daar ben ik op tegen... ik wil niet dat mijn honden of een stroomstoot of een walm citronella in hun neus krijgen dus ik kijk rustig aan wat ik eraan ga doen en we wonen in een 2 onder 1 kap woning dus het is maar 1 kant waar ze last hebben hihi
@ Jolan: gave kleren hoor! En een mooi buikje al. @ gabester: tsja, sommige mensen hebben altijd wat te zeuren... @ smiley: geniet ervan Mijn man is pas heel laat thuis vanavond... @ mezelf: bleeegh, begin nu echt na elke maaltijd last te krijgen van maagzuur. Had er niet iemand tips daartegen? Ben t weer vergeten Oh, en heb voor volgende week een afspraak bij de fysio. Ben benieuwd...
Wat een aap zeg die buurman! Kun je niet gewoon zeggen wat je hier op het forum zei dat zijn honden ook blaffen als ze weggaan? Jullie moeten wel rekening houden met hen,maar andersom is niet nodig erg krom hoor. Gaan ze straks ook zeuren als je beebje veel huilt ofzo? Mijn kleine ventje schopte er net weer op los dus ik snel naar vriendlief (zit weer es te gamen op zn ps3) en net als hij zn hand erop legt houdt de kleine man er mee op...haha moest er ook wel een beetje om lachen. Ohja en 1 van mn poezen kwam aangesneld en legde haar pootje op de hand van mijn man hoe bedoel je jaloers...
ja daar zie ik ze echt voor aan! maar als ze daar over gaan klagen dan wissel ik van kamer met de beeb want onze kamer grenst aan die van hun en dan komt de beeb kamer... ben ff in een opstandige bui sorry dames
Ja ik zou daar ook opstandig van worden hoor! Belachelijk zeg wat een trieste mensen zijn er toch.... @Marb..hahah lief van wie mijn vriend of mijn poes hihihi Nou ik ga nu lekker op de bank kruipen bij mijn mannetje we zijn weer met de Buffy-box begonnen.
Dames! Hebben jullie nou ECHT niets anders te doen? Weten jullie wel met hoeveel leeswerk jullie mij opzadelen? Ik kan meteen weer een paar dagen uitrusten! En bedankt. Verder: @ meeting 7 maart: wat een ongelukkige datum! Dan wordt Britt 5 jaar dus ik ben druk aan het verjaardagvieren dan! Dus ik ga helaas niet mee Ik stel voor dat we begin april gewoon weer een meeting organiseren zodat ik ook meekan 8) En dan ook meteen de rest die nu niet kan @ berenbotje: Sterkte meid! Dit heb je niet verdiend! @ marb: lekker, ff een weekendje Frankrijk tussendoor 8) Fijn he, die positiekleding En een hele opluchting dat die hypotheek is goedgekeurd! En succes volgende week bij de fysio, ik ga die van mij donderdag vertellen dat haar werk niets uitricht, ik krijg steeds meer last @ Anna83: wij hebben een paar dingen hetzelfde gekocht Hoezo zelfde smaak? 8) @ Gabester: You Go Girl! @ Zeana: weer op dreef buddy? Heerlijk die humor van jou @ Huisdieren: hier gelukkig geen last van! Nou ja last, jullie snappen wat ik bedoel. Hoeven er in ieder geval geen rekening mee te houden voor als de kleine geboren is Maar weer wel met de grote zus, dat is ook al een punt. Maar dat komt ook wel goed. @ Album: in mijn album staan ook weer een paar nieuwe foto's, van mijn buikie en van onze maxi cosi en kinderwagen. Ga binnenkort nog foto's van de babykamer maken en van de kleertjes die ik al heb geshopt En dan vervang ik meteen de standaardfoto's van de maxi cosi en kinderwagen die nu in mijn album staan voor foto's van de exemplaren bij ons thuis Ehm.. meer weet ik even niet
mama van brittje, mooie wagen en mooi buikje ik ga slapen.... nog 3 nachtjes en dan hebben wij de 20 weken echo..... spannend....
Thanx! Spannend he.. Ik moet nog tot volgende week vrijdag wachten, ze hadden niet eerder tijd voor mij Ben dan gewoon al 21 weken en 2 dagen! Maar goed. Overmorgen nog even spieken samen met mijn schoonouders, kadootje voor ze. Maar ik hoop voor je dat alles goed is! Zal ook wel
~Agenda voor Morgen~ Minnie2, 20 weken echo Vinnies, 20 weken echo Nikita, 20 weken echo IngeS, gyn + echo Lenos, vk 19.00 Gabester: pretecho
ik geef het op voor vandaag! jullie kletsen echt een hoop haha! ik hop dat iedereen goed nieuws heeft gehad bij de echo;s en vk bezoekjes van vandaag! en de dames voor morgen ook veel plezier.. gabester: jij hebt een pret echo morgen toch? veel plezier! morgen word onze dikke boef al weer 2 jaar! dus verwcht hier morgen ook niet te zijn woensdag weer de echo.. ik hop dat ik jullie een foto kan laten zien w ehebben trouwens net een midweekje weg geboekt.. 23 maart gaan we naar de noordseekuste in duitsland voormalig centerparcs (butjadinger kust) ze hebben trouwens nu leuke korting! 125,- lente korting! misschien heeft nog iemand wat aan deze tip?
He Dames, Hier ook weer een keer teken van leven! Heb wel al meegelezen maar nog niet kunnen reageren. Wat een mooie buiken hebben sommige al! Ben ook jaloer op diegene die al weten wat ze krijgen. Wij krijgen de 10e de 20 wkn echo, spannend. Helaas moest ik vandaag ook naar het zh. Afgelopen zaterdag was ik naar de huisarts ivm luchtweginf en bijholteontsteking. Daar bleek dat mijn bloeddruk wat hoog was (onderdruk 85). Vandaag spoedafspraak bij gyn gemaakt (Moest eigenlijk 11e pas) en daar bleek bij de eerste meting mijn bloeddruk 165/90. Toen een echo gehad, baby maakt het prima. Ze wilde even kijken wat het is maar beeb ligt met billen tegen baarmoederwand aan. Helaas...wel balen! Tweede meting was mijn bloeddruk 183/112....Heb nu bloeddrukverlagers gekregen en moet het rustig aan doen. Baal flink! Hopelijk gaat ie snel weer omlaag. Sorry voor mijn egobericht. Nu ik thuis zit heb ik wel meer tijd om mee te lezen Ga nu lekker slapen. Welterusten allemaal!
@mam85. alvast gefeilicteerd! met jullie boef morgen lekker een midweekje weg. ik wil eigenlij het weekend van 20 mrt ook weg. @bab28 lekker rustig aan doen meis.....
waa ik had een heel verhaal getypt en nu is het weg. nu nog even een samenvattig: ik heb alles gelezen, ongelooflijk wat een boekwerk hebben jullie getypt. debs: wat k..te van je werk, maar inderdaad die kleine is veel meer waard rianne: hoe is het met het bloedverlies afgelopen? voor de rest zag ik dat er mensen waren met zere heupen etc. Rustig aan doen he? Wij zijn van het weekend naar Belgie geweest, en heb voor het eerst in lange tijd weer eens lekker gesmuld van een pannenkoek met vers fruit en ijs. Dat heb ik echt gemist door al die misselijkheid! Sterkte aan de meiden die er nog steeds last van hebben. En ik wil ook wel graag mee met de meeting in Utrecht, Smiley ik weet niet of m'n berichtje goed was aangekomen want de computer doet raar. Nou ga ik weer lekker douchen en slapen.