Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi26

demi26 Niet meer actief

Tjee Bab, das minder mooi *knuf* hopelijk zakt je bloeddruk gauw weer!

2. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Zo heb weer bijgelezen. Maar me geheugen laat me alweer in de steek

@berenbotje sterkte
    @snieke gelukkig dat je misselijkheid over is en je pannenkoek lekker was!
    @bab sterkte met je bloeddruk
    @mam85 alvast gefeliciteerd!
    @mamavanbrittje balen dat je nog tot volgende week moet wachten op de echo jij bent de laatste dan denk van de juni lijst?

Morgen echo, ben best zenuwachtig~!

We hebben nog niks van Lenos gehoord he die vandaag de echo had. Hoop dat alles goed was.

3. egyptocaantje

14 sep 2008
    10
    0
    1

8 juni uitgerekend!

xx suheila :)

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    haallo meiden.. veels te veel om op te reageren.. heb gewerkt en ben moe.. mar wou even zeggen dat ik dus vk controle had vanochtend en was goed. bloeddruk weer normaal 110/70. vk kan alleen niet zzo goed voelen hoe kindje ligt en hoe groot.. dus moet ik een fsprk mken voor een groei echo in week 28. verder moet ik dus in week 26 bloed gan prikken. ik ben trouwens in total tot nu toe.. 4 kilo aangekomen sinds begin.

ps sorry voor foutjes. toetsenbord begeeft het lngzaaam.

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    uhm oke... welkom

6. Emme

Emme Niet meer actief

Goedemorgen allemaal, wat is er weer gezellig veel gekletst :).

Wil in ieder geval Berenbotje heel veel sterkte wensen en de meiden met een echo vandaag veel succes en plezier!

Verder is vandaag mijn 'verlof' begonnen (oftewel: mijn contract is afgelopen). Raar idee, maar stiekem ook wel fijn want ik werkte 45 uur per week en dat werd best zwaar... Snap je dan ook heel goed Debsje, en hoop dat je eruit kunt komen met je baas.

Is iemand trouwens al begonnen met zwangerschapsyoga o.i.d.? Er begint hier volgende week weer een nieuwe cursus waarvoor nog plekken vrij zijn, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik me erbij voor moet stellen.

Prettige dag allemaal!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Super dat alles weer goed was Pixie... en met 28 weekjes nog een echo, helemaal niet erg ; )

egyptocaantje: hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Nou Emme, geniet dan maar van al je vrije tijd he.... komt vast helemaal goed.
    Na de bevalling zul je vast weer iets leuks vinden. (als dat de bedoeling is)

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mamavanbritje: Jammer dat je niet mee kan 7 maart. Mooie buik! En leuke maxicosi, ik wilde deze hebben als we een jongen zouden krijgen. Kon hem alleen nergens meer vinden in de winkel, is oude collectie.

@ Meiden met echos: Veel succes en plezier.

@ buddy: Veel plezier bij de pretecho! Leuk!

@ mam85: gefeliciteerd met je boefje. fijne dag!
    Leuk die vakantie. Ik zat gister toevallig ook te kijken bij centerparks. Denk dat wij in september een midweekje in zandvoort doen, ook voormalig centerparks. alleen die vroegboekkorting heb ik dan niks aan want we boeke pas als de beeb geboren is,

@ bab85: balen van je bloeddruk, lekker rustig aan doen dus

@ snieke: echt bloed heb ik niet meer gehad, meer een beetje bruinig of roze afscheiding. maar et ruikt wel naar bloed. 10e heb ik controle vk, vraag het dan nog een keer
    hmm pannekoek met ijs... zou er zo 1 lusten nu haha

@ pixie; fijn dat alles goed was

@ emme: wat lekker dat je nu al verlof hebt.

Hier is mijn mannetje lekker onverwacht vrij vandaag. We gaan als t goed is in de ochtend ff shoppen in Utrecht. lekker ergens een broodje eten, helemaal zin in.
    Lig nu nog in mijn badjas, ga maar eens wat eten maken

10. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ik probeer wat te reageren:

bab: ojee hoge bloeddruk! rustig aan!

rianne:shopse!

nieuwkomers: welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap! kets gezellig mee ;)

pixie: kunnen ze dat nu al voelen. mijn vk voeld daar niet eens na. dat was nog te vroeg zei ze.. ;S.. altijd leuk een echo!

11. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Goedemorgen allemaal,
    Iedereen met een afspraak vandaag, veel succes en plezier!

Mam85, gefeliciteerd met je klein/grote boef!

Ik weet niet meer van wie de tip ook al weer kwam, maar bedankt voor de link www.draagdoek.nl, ga er denk ik ook eentje bestellen weet alleen nog niet welke kleur.

Nieuw lid, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom.

Update box, staat nog heel mooi te wezen in de doos......

Ga zo nog even een postitiejeans halen, de broek die ik als eerste had begint al strak te zitten.
    Had er ook een van noppies, zonder buikband, maar deze zakt steeds af.

Groetjes, Natasja

12. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,

@ Bab, Ik heb ook last van hoge bloeddruk en nu met de medicatie heb ik steeds 'n hele mooie bloeddruk. (ik begon met 3 pillen maar zit nu op 2 per dag omdat ze iets te goed werkte :D )
    Als je eenmaal ziet dat het werkt kan je ontspannen.

@ Rianne, winkelse!

@ iedereen met 'n afspraak, veel plezier!

@ mac, ik heb 'n foto gemaakt van de wipper maar ze zijn te groot om te plaatsten :(

13. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    dank jullie wel voor de felicitaties!

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb eindelijk het pakketje binnen van de Kleertjes :) Veel Noppies broekjes, shirts en een leuk jasje besteld voor de ukkie. *ik smelt er elke keer bij weg* hihi..

@Snieke: ik heb geen berichtje van je gehad, maar ik heb je nu op de lijst gezet.

@Mam85: heerlijk hoor een paar dagen weg. Wij zijn ook aan het kijken of eind februari een weekend ergens heen te gaan of anders in maart kijken voor een last minute naar een warm landje :) Ben toe aan vakantie! Enne gefeliciteerd met de kleine..

@Emme: heerlijk zeg nu al verlof! Geniet ervan.

@MamavanBritje: jammer dat je 7 maart niet meekan. Leuke maxi cosi/kinderwagen en ook een mooi buikie :)

@Pixie: fijn dat alles goed is.

@Dames met afspraken: heel veel succes :)

@Rianne: heel veel shopplezier ;)

15. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Emme: lekker genieten van je "verlof"meid :D

blij te lezen dat ik toch niet de enige ben die het zwaar vind ;)

gister ff goed gesprek gehad met mannetje en ff lekker uitgehuild ( voor de zoveelste keer haha)

enne ik moet nog even aankijken van hem en als het echt echt niet gaat dan gaan we kijken of ik idd minder kan gaan werken. Verders zei hij meis je hoeft nog maar 10 weekjes..die zijn echt zo voorbij moet je zien hoe hard de eerste helft van je zwangerschap is gegaan dus die 10 weken die raketten ook zo voorbij....heeft tie wel beetje gelijk in..ut gaat ook heel snel allemaal...;)
    dus voel me vandaag in iedergeval alweer een stukje beter..;)

Mam85: Gefeliciflap :D:D

Meiden die vandaag echo of vk bezoek of anderszeids hebben...Toi Toi Toi Suc6 geniet en heb plezier :D:D

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Mam85, gefeliciteerd met je zoontje... 2 jaar al weer.

Smiley, mijn pakketje is volgens track en trace onderweg...

17. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

jeeeej vandag weer ff naar ons ukkie kijken!
    een half uur lang lekker genieten! als hij meewerkt hahahaha
    vorige week lag hij in stuit ben benieuwd hoe hij nu ligt
    maar om 19.00 (pas) zijn we aan de beurt :D

@buddy wat leuk lekker samen vrij!
    lekker samen shoppen!

@ smiley wat leuk je kleertjes binnen! heerlijk dagdromen hihihi

@natja ja gaaf zijn ze he die doeken! en je kan ze helemaal zelf samen stellen! maar wou je de box nu al opzetten dan? is dat niet heel vroeg? :oops:

@emme lekker genieten van je vervroegde verlof ik ben 14 weken geleden al met verlof gegaan hihihi en ik doe niet aan een cursus mee

@ pixie fijn dat de controle goed was! en netjes 4 kilo aangekomen! en leuk nog een echo!

@egyptocaantje....... euhm welkom? vertel eens wat meer over je zelf? kom je vandaan en hoe gaat het met je zwangerschap?

@ mam85 gefeliciteerd met je zoontje

@ babs hoop dat de med snel werken!

@mamavanbritt jammer dat er haast niemand meer was hihihi ik lag om half 10 ofzoiets al in dromeland :oops: hihihi

zo vandaag gaat ik de beneden verdieping een beetje schoonmaken hihihi
    begin pas om 12 uur dus kan eerst nog lekker chillen hihihi

ben zo beneieuwd vanavond!
    al verwacht ik wel dat het tegen gaat vallen :oops:
    want mijn placenta ligt er helemaal voor en ach we wachten wel af :D

18. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Die kleertjes.com is echt verslavend joh :oops: Ik ben wel dagelijks op die site te vinden. (Schandalig) [-(

Wat voor leuke spullen heb jij besteld Marloes?

19. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Thanx allemaal voor de complimentjes! :oops:

Rianne: die maxi cosi kan ook voor een meisje.. Er staan vlinders op ;) EN... Kijk eens bij Babycare.nl, of bij Aktiebaby.nl, daar zijn ze namelijk nog wel te koop! Dus als je toch nog interesse hebt :idea: 8)

Smiley: klinkt goed, een PAKKET kleertjes. Krijg ik nou nooit!

Mam85: Gefeliciteerd met je manneke! Maak er een fijne dag van samen!

Bab: hopelijk zakt je bloeddruk snel! Zal voor je duimen!

Vinnies: ja balen :( volgens mij was er nog iemand op 13 februari aan de beurt, weet niet meer wie. Maar diegene en ik zijn dan de laatsten ja. Niet qua uitgerekende datum, ik in ieder geval niet, weet het niet van die andere.
    Jij in ieder geval heel veel succes met jouw echo!

Snieke: jammie pannenkoek met fruit en ijs =P~

Pixie: kmt llml gd md! ;)

Petje af voor de dames die nog fulltime werken! Deed ik bij Britt ook, dan ben je pas echt uitgeput! :pale:
    Ik zou zeggen pak je rust want je hebt het straks ook hard nodig!

Emme: lekker genieten van je vrije tijd! Weet ook niet of dat yoga iets is, voor mij in ieder geval niet :)

Natja: in de doos komt die box toch echt minder goed tot zijn recht dan eruit hoor! Geloof me maar ;) 8)

*Egobericht*
    Mijn mannetje gaat straks weg tot en met zondagavond :cry: Hij moet in Utrecht een beurs op gaan bouwen in de Jaarbeurs. Bah, dan is het bed zo leeg! Maar aan de andere kant.. Meer plaats! :D Hmm, zo erg is dat nou ook weer niet 8) Komt goed :)
    *Einde egobericht*

Iedereen met afspraken vandaag veel plezier/succes!

20. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Spannend hoor Gabster :) Om 19:00 uur pas, pffff nog ff geduld hebben dus..

Deel Deze Pagina