Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Marloes en MamavanBrittje, JAAAAAA zaterdag shoppen :whistle:
    hoop wel dat we nog kunnen lopen na de high-tea ;)

@MamavanBrittje, heb je de gordijnen al besteld?
    Lijkt me best leuk om een keer samen te shoppen met een ervaren shopmama ;)

@Marb, moest gisteren zo hard lachen, want hij schopte echt hard en mijn mannetje sliep al bijna, dus die had echt zoiets van "huh :confused: wat is dat".

@Tamtam, dacht dat je de baby al duidelijk had gevoeld en dat dit trillinkje anders was :oops:
    Die trillinkjes herken ik ook nog wel toen ik onze uk voor het eerst voelde. Het ene moment waren het trillinkjes en dan weer plopjes en ook voelde ik ze soms heel laag.

xx Anna

2. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Marb, dat is een leuke naam! :D
    Zal 1 juni mama zich wel vereerd voelen ;)

Wij weten nu ook eindelijk de naam :D schrijf hier alleen niet op i.v.m. meelezers :)

xx Anna

3. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ik zal t aan niemand doorvertellen! ;)

(En dan hopelijk de rest van de dames hier ook niet) 8)

Enne, leuke naam trouwens :D

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Jaaaaa! Shoppen! *maakt vreugdedansje* Jullie mogen me allemaal babyspul aansmeren want we hebben nog bijna niks 8)

Enneh... kan me voorstellen dat ie even zoiets heeft van: ? :D

Oh... en leuk te horen dat de naam bevalt :p

5. MamaVanBrittje

Jeetje wat een compliment, "ervaren shopmama" :oops:
    Hmm zo klink ik eigenlijk wel een beetje als een shopaholic of niet :( Hihi :)

Grappig dat je mannetje er zo van schrok :D

Klinkt wel alweer als lang geleden he, "toen ik onze uk voor het eerst voelde" ;) Net alsof het een eeeeeeeuwigheid geleden is! Weird :confused:

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Nee dit voel ik al vanaf het begin en volgens mij voel ik heel af en toe dat ie draait, maar dat voel ik hoger.

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Anna en MamaVanBrittje: mag ik mee shoppen? O:) Heb ook nog ervaren shopmama's nodig :p

8. MamaVanBrittje

Nou...

9. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Dank voor jullie medeleven! Doe ook lekker rustig aan hoor...Luuk gaat zo naar bed en dan ga ik lekker mee. Zijn allebei erg moe! Moet nog wel was strijken maar dat doe ik vanaaf wel...

Ik voel de baby ook af en toe bewegen...hele kleine plopjes. Ben benieuwd, op de echo lag de baby er weer rustig bij. Zo gaat het eigenlijk met alle echo`s. Vrijdag zullen ze wel weer een echo gaan maken. Spannend..

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ MamaVanBrittje: ja, nu ben ik dus beledigd he? :cry: Ga ik lekker m'n dochter zéker geen Britt noemen :p

;)

11. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @MamavB, ik bedoel "ervaren shopmama" juist super positief! Jij hebt ervaring en ik niet ;)

Klinkt inderdaad lang geleden...maar dat was het ook :)
    Ik heb met 13 wkn al die kriebeltjes gevoeld en later werd het steeds duidelijker en toen kwamen de plopjes en trillinkjes.

@Tamtam, dan zijn die trillinkjes ook gewoon je beeb hoor! Het kan zijn dat daar juist wel/geen stukje placenta zit waardoor het anders voelt dan bovenin.

@Marb, natuurlijk mag je mee! Moeten we wel een keer centraal afspreken, zodat we alledrie niet ver hoeven te reizen :D

xx Anna

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ws dvies vn mijn vk ook jaa. vanila vl.. en niets eten voor het n bed gaaan

13. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Ben weer terug van de gyn. Alles was weer prima.
    De kleine word geschat op zo'n 470 gram. Prima gewicht voor de zwangerschapsduur. Wel een raar idee dat mijn dochter 540 gram was bij haar geboorte, ze is ook afvallen tot 440 gram, dus nog kleiner dan de kleine in mij buik.
    Bloeddruk prima, doorbloedig navelstreng ook prima.
    Alles gaat dus goed hier!
    Moet nu 27 febr weer terug komen, krijg dan weer een echo.
    Mag dus weer in d elijst worden gezet. ;)

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Anna: prima hoor! Kan best naar Eindhoven of Den Bosch komen.

@ pixie: dankje voor de adviezen! Hmm... je toetsenbord is nu echt bijna overleden he? :(

@ Inge: dat is zeker een raar idee... Hopelijk kan het kleintje in je buik nog heeeel veel groeien voordat ie eruit komt!

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    mrb: j. g zo eentje kopen

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    kunnen we na de high tea beter met z'n alle naar Kids Factory rijden....
    in de stad zit weinig baby spul

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    met hoeveel weken is je dochter geboren Inger?

fijn dat alles goed was. zal de afspraak in de agenda zetten, pixie kan het wachtwoord nu toch niet typen

18. MamaVanBrittje

Marb: :)

Anna: weet wel dat je het positief bedoelde! Was ook maar een grapje 8) En trouwens, in jongensdingen heb ik ook niet echt ervaring hoor ;) Alleen de standaarddingen die iedereen nodig heeft.
    Fijn trouwens dat ik niet de enige ben die al met 12, 13 weken de eerste kriebels voelde in de buik! Met de echo op 12 weken en 5 dagen schopte kleintje al het echodingetje weg, dus ik zei dat tegen de echoscopiste die antwoordde: "nee hoor, dat kan echt niet, dat is nog VEEL te vroeg hoor!" Stomme muts :evil:

Inge S: fijn dat alles goed was! En een raar idee inderdaad dat je kleintje nu al groter is dan je dochter vlak na haar geboorte.. Maar ook wel een opluchting aan de andere kant, of niet?

19. MamaVanBrittje

Leuk idee! :D

Deel Deze Pagina