Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    :D je l je verben wt ik lleml niet kan door 2 stomme toesten die ik dus nu niet op kn vertrouwen hh.. moet dn de letters kopieren ergens anders en plkken ls ik wil gebruiken ;)

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    gelukkig is het nog wel te ontcijferen hoor Pixie

3. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @gabester ik kan me voorstellen dat je buren het vervelend vinden als je hond blaft ook als het om maar 1 avond gaat kan het irritant zijn. ik zal wel prberen er iets aan te doen, maar een blfband zal ik niet zo gauw doen nee.
    @mam85 gefeliciteerd met j zoon, wat gaat het snel he?!
    @Bab28 jeetje dat is zeker hoog, wat vervelend voor je!

4. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ja maar hun hebben 3 jack russels die beginnen om 8.15 tot 13.00... als ze aan het werk zijn en als ze weg zijn ook nog eens....

en mij hoor je ook niet klagen ze moeten zich niet zo aanstellen! :oops:

en vanavond kunnen ze de lol op van half 7 tot half 10 ben ik de hort op...
    ken moeilijk thuis blijven omdat hun het lastig vinden...

enige wat ik doe is de bench in de gang zetten ipv in de huiskamer
    maar thats it

blafband komt er niet in en andere maatregelen ook niet!

en benchtraining is niet nodig want reno ligt nu ook in zijn bench terwijl hij het hele huis door kan lopen....

maar goed ...

huisje is weer aankant :D
    en ik gaat zo een dutje doen hihihi :oops:

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemiddag dames, vanmorgen op mn werk geweest,
    gesprek gehad met leidinggevende, en ga dus minder werken circa 8 uur in de week minder.
    soms wat uren van de dienst af, soms vrij gekregen, soms komt er een collega extra bij, wat ook de zorg verlicht, eind feb gaan we weer kijken hoe het is gegaan en gaan we naar maart kijken.
    fijn dus.
    nu kijken of het beter gaat zo

6. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    raar dan dat ze klagen terwijl hun honden het zelf ook doen heb je iet gezegt dat hun de blafband eerst mochten uitproberen :) .

7. Kaardebol

hahah ja heb wel gezegd dat hun honden ook blaffen maar dat doen ze omdat ze nu puppies hebben..... en daarom zijn ze nu extra waaks :rolleyes: zal best ....

maar de volgende keer als hij er over begint dan geef ik wel even aan dat hij hem eerst bij hem zelf mag omdoen :oops:

8. Kaardebol

wel fijn dat er een oplossing is!
    en hoop dat het beter gaat zo voor je

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

en nu naar therapie!

tot laterzzzz dames!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    fijn mac, dat je minder kan werken... super dat het ook zo kan!

succes met therapie

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    yeah... hier is de doos vol kleertjes ook aangekomen. Kreeg er zelfs een tas bij, had alles van hetzelfde merk genomen...
    genoeg gekocht dus ; )

12. Emme

Emme Niet meer actief

Anna, bedankt voor de tip! Ben er vanmorgen even langs geweest en ga volgende week een proefles volgen.

Mac, wat fijn dat je minder kunt werken en dat je baas zo meedenkt.

Marloes, goed geshopt dus ;).

Over namen: leuk dat sommigen van jullie er al helemaal uit zijn. Wij niet... Vernoemen of niet (man vindt het onzin, ik een mooi idee), wat voor soort naam (Nederlands of juist internationaal omdat we in het buitenland wonen) - het is nog volop een discussie. Nou ja, uiteindelijk komt het vast wel goed.

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ik heb niet op iedereen gereageerd, maar heb mijn best gedaan!

@Debsje: Ik heb het ook, ben halverwege de week al helemaal gebroken. En dan moet ik dus nog 2 dagen. Het weekend gebruik ik om te relaxen en uit te slapen en dan nog voel ik me ’s maandags niet helemaal fit. Het lijkt ook met de week erger te worden… Ik plan ’s avonds niks meer en kruip lekker vroeg in bed. Dat lijkt wel iets te schelen. En op mijn werk doe ik het ook wat rustiger aan, daar hebben ze gelukkig wel begrip voor. Kan dat bij jou niet?

@Heide: Fijn dat alles goed was bij de vk!

@Mac: Ik wilde eerst de shelter, maar denk dat die te warm is in de tijd dat ik hem wil/ga gebruiken. Nu wordt het waarschijnlijk een Baby Bjorn Active, die lijkt me het beste voor je rug (ik ben lang). Ik ben geen type voor een echte draagdoek…

@Gabester: Duur, maar wel érg leuk!

@Jolan: Leuk hoor, je nieuwe outfits! :D

@Mam: Lekker hoor, nog even een korte vakantie voordat de beeb er is!

@Pixie: Fijn dat alles goed was bij de vk. En netjes hoor, 4 kilo!

@Inger: Hmm, nu al eigenwijs dan.. ;)

@Lien: Wat lief, dat je zoontje echo’s maakt! ;)

@Marb: Vind ik zo’n lieve naam, Sarah. Zie dan ook een heel schattig, lief meisje voor me :D

@Mac: Fijn dat ze zo met je meedenken op het werk!

Over namen: Bij ons wordt het hoogstwaarschijnlijk Zoë, de 2e naam naar mijn moeder. Maar dat is een aparte naam en erg herkenbaar, dus die zet ik hier niet neer ivm google. Maar als je nieuwsgierig bent mag je pben hoor ;).

Wij eten vanavond lekker gerookte makreel, heerlijk om zo’n visje uit te ‘lepelen’ :) Heb nu al honger!

14. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hoi dames,

@ Mac fijn dat je wat minder uurtjes mag gaan werken, kdoe het zelf ook werk ook in de zorg en tis best zwaar

@Marloes kleertjes binnen :) waar had je alweer besteld?

Morgen 20 weken echo brr dag kan me niet snel genoeg gaan vandaag

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat krijgen jullie allemaal leuke pakketjes en doosjes binnen.
    door jullie verhalen kon ik het niet laten en heb ook weer wat dingetjes gekocht, zeer afgeprijsd. echt leuk.
    hihi en dat terwijl ik niks zou kopen, grrrr hahah.

therapie was weer goed.

voor in mn stoel een speciaal kussen gekregen voor in mn rug, om uit te proberen, zit nu best lekker moet ik zeggen.

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Marb...dat is nog eens een leuke naam! ;) Helemaal als je m net als mijn naam op zn Engels uitspreekt! :)

Wij weten het ook al...maar ik mag het van mn vriend tegen niemand zeggen...beetje logisch als het om mensen in je omgeving zou gaan...maar hier... :(

Ik vond trouwens Kids Factory heel erg leuk...maar wel echt superduur! Ik zat er zelf aan te denken om lekker te shoppen zaterdag...het is nog Sale dacht ik...dus bij H&M kids en Name-It hebben ze vast nog leuke dingen!

Ik ga trouwens niet teveel eten hoor...zaterdag...de laatste keer dat ik high tea heb gehad was de dag voordat ik opgenomen werd in het ziekenhuis...ben gewoon een beetje bang om verkeerde dingen te eten...als je het zelf maakt weet je wat het is...maar in een restaurant niet...(I know...een zeikerd...)

Verder is het kamertje helemaal leeg en de gaatjes enzo zijn opgevuld...ga zo nog even schuren...dacht dat het houtwerk nog wel mooi was...maar helaas zitten er vlekke op dus dat moet ook nog een keer!

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sarah klusze

18. Inge S

Inge S Bekend lid

Oct 20, 2008
    736
    0
    0
    Met 28 weken en 6 dagen, had minimaal 4 weken groeiachterstand.

19. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nieuwe toestenbord.. helaas moet ie morgen terug en geruilt worden omdat er en grote vet achtige vlek erop zit dus denk niet dat dat wel de bedoeling is.

heb niet zo mijn dag vadaag ..pixman is chagrijnig en dat goeit ie op mij ...:( hij is met verkeerde been uit bed gekomen..

wil dan wel janken omdat ie mijn energie opvreet op zo'n manier.

@namen.. we hebben 2 namen tot nu toe. eentje begint met een E en de ander met een I. hahah dat is al wat ik verklap ;)

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Pixie: Elize en Iris? Nu word ik nieuwsgierig :)

Share This Page