Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Mac, fijn dat de therapie goed was en handig zo'n kussen.

Sanne, bijna echo tijd voor jou. spannend weer.
    willen jullie weten wat het is, of blijft het een verrassing?
    Ik heb voor s. 2 broeken tot net over de knie, 3 polo's en 2 t-shirtjes gekocht, allemaal van 1 merk, en kreeg er van dat merk een tas bij...

zag trouwens net een ledikant deken met schaapjes Mac, moest meteen aan jou denken, maar waren wel andere schaapjes...

Sarah, das waar ook, name it in de barones... is ook LEUK en helemaal niet duur. haha, dat kleine winkeltje is meteen gevuld met zo veel zwangere vrouwen haha

Pixie, fijn nieuw toetsenbord, al is het maar voor 1 dagje... Minder van Pixie-man...

Inger, pfff bijna 29 weekjes, heeft ze lang in het ziekenhuis gelegen? Nu ga je voor 40 weken he...
    37 mag ook hoor ;)

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

waar zag je die dan?

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @mama nope :D

maar ze zijn idd wel korte namen ;)

4. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

over namen we hebben er drie tot nu toe

B...
    A...
    D.... (mijn favorietje)

:D:)

box staat helemaal opgetuigd in huiskamer hahahaha manlief kon het niet meer laten en moest en zou hem kant en klaar zien ;)

voel trouwens kleine meid met de dag beter en vaker...hopelijk mag manlief het binnenkort ook allemaal gaan voelen ;)

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, zeker een mooie naam! Ik ga t waarschijnlijk gewoon op z'n Nederlands uitspreken, maar m'n vriend gaat Engels met haar praten (is zelf tweetalig en wil onze kinderen ook tweetalig opvoeden) dus dikke kans dat hij t wel op z'n Engels uitspreekt ;)

En wij hadden idd afgesproken om het niemand te vertellen, maar t leek me dat hier geen kwaad kon ;)

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

dat weet je maar nooit wie hier mee kijkt en leest..... toch....

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
  8. McGyver

McGyver Niet meer actief

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Anna, wat gaaf! Ook voor je ventje ;)

Mac, fijn dat er een oplossing is! en hoop dat het beter gaat!

Sanne, spannend morgen! Succes!

Ps. marloes80, jij bedoeld IngeS denk ik… ik ben nog nooit bevallen ;)

********** echo berichtje ****************

ik voelde de baby net schoppen of slaan, joehoe :)

********* einde echo berichtje ****************

10. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Leuk is dat he :D

11. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

zo lekker gedut vanmiddag met lindsey :D

echt heerlijk hihihi

en nog maar een paar uurtjes en dan gaan we onze kleine man bekijken! johan zei dalijk is het toch ineens een meisje! hahaha gekke vent!

wij hebben ook de naam al klaar en hij begint met de Y

12. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

spannend gabester!

**** pagina 1100 alweer ****

13. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

echt heel erg leuk Debsje! hihi

14. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Hallo ff snel een ego berichtje.

Alles was goed, alleen kon ze het hartje eerst niet zien dus ben ruim een uur binnen geweest. Arme mensen die na ons waren!
    Met 32 weken moet ik alleen even terug omdat me placenta dicht bij me baarmoedermond zit.

Ben zo blij dat alles goed is!

Ik ga ff shoppen en uit eten!

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    phew. lijkt me zenuwslopend vinnies.. gelukkig alles goed..

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Marloes we willen het wel weten ja, wisten het bij onze dochter ook

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Dames, dames wat hebben jullie veel gekletst :)

*klaargmomentje van mij*
    De kleine was vanochtend lekker druk bezig, had ik net ontbeten en dat was er ook meteen uit. Steeds aan het bewegen joh.. Sinds vanochtend is ze zoooo druk, pfff.. En maar duwen tegen mijn maag en steeds porren en aandacht vragen.. Nou ja, geklaag omdat ik overgegeven heb maar als ik haar voel dan is dat geklaag weer voorbij :)

Is die kleine van jullie ook zo druk? Voel je hem/haar de hele dag? Of ben ik de enige?

Heb wel ergens gelezen als de kleine veel beweegt dat hij/zij het prettig vindt in de buik :)

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden ik ben een dagje op mn werk geweest en jullie hebben alweer zoveel geschreven...Jeetje!

Gabster hoe was je echo?

@Inger wat leuk dat je die kleine gevoeld hebt! :D :D

@Vinnies fijn dat alles goed is. Lijkt me wel eng als ze eerst het hartje niet kunnen zien...

Voor mezelf nou gisteren eindelijk de kleine man aan de buitenkant gevoeld gisterochtend :D . Dat was zo bizar ik gelijk mn mannetje geroepen want we moesten tegelijk uit bed en toen hij voelde hield meneer er natuurlijk mee op hahaha. Moest er wel om lachen. s Avonds voelde ik het weer dus ik gelijk naar mn mannetje en toen voelde hij het ook maar 1 van mn poezen zag dat mijn ventje zn handen op mn buik legde die kwam toch aansnellen joh...En die legde gelijk haar pootje op de hand van mijn mannetje hoe bedoel je jaloers....

Verder heb ik net in de stad nog een pakje gekocht kon het niet laten met lieve schaapjes erop...Morgen heb ik weer een echo als goed maker voor die van vorige week :D heb er nu al weer heel veel zin in!

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Zo...lekker geklust en heeeeeerlijk gedoucht!

We moeten zo even naar de dierenarts voor de hond...of ze heeft weer blaasontsteking...of ze is incontinent :confused: ze is pas 3!

En dan vanavond even op visite bij mn vriend zn neef...we krijgen allemaal kleertjes...hun zoontje is 10 maanden en ze was toevallig bezog met uitzoeken! Ik krijg wel mn eigen gegeven pakje terug zei ze...maar gelukkig heb ik goede smaak ;)

@Marb...dan is ie helemaal mooi! Op zn Nederlands vind ik m ook echt heel erg leuk! Maar in het Engels net iets bijzonderder (is dat een woord? :rolleyes: )

@Vinnies...eetze heh!

@Gabester..veel plezier!

Ik ben trouwens ook een beetje bang dat er mensen meelezen...als we het over de naam hebben zeg maar..dus wie weet zeg ik het wel bij de meeting...dan weten ze het lekker niet! :)
    Maar de helft van de letters weten jullie al!

20. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @IngeS, wat fijn dat alles goed was bij de gyn! Ook goed dat ze het in de gaten houden, want lijkt me best pittig als je kindje zo klein is als het geboren is.

@Marb, we kunnen het a.s. zaterdag even bespreken en dan gelijk een dag prikken...lijkt me super gezellie met twee andere zwangere giegelmutsen shoppen :)

@Marloes, in de stad heb je juist zo'n leuk winkeltje zitten met positiemode en de H&M kids + Name it :D Kunnen we daarna altijd nog naar de Kidsfactory rijden ;)

@MamavanBrittje, stomme VK's ook altijd ;) toen ik vertelde dat ik de kleine ook kon voelen (was toen al 17 wkn), riep ze ook dat het niet kon :(

@Pixie, wt grppg s dt t ndrzk blkt dt j hlml gn klnkrs hft t gbrkn m n vrhl t knnn lzn. Het is alleen wel wat ingewikkeld :)

@Mac, fijn dat je minder kan werken!

@Emme, ben benieuwd hoe je proefles is. Lijkt me trouwens wel moeilijk als je met een naam verzinnen met zoveel dingen rekening moet houden! Gelukkig hebben jullie nog even ;)

@Sarah, hihihihi we hebben volgens mij allebei dezelfde gedachten over het shoppen zaterdag :)
    Over de high-tea hoef je je niet zoveel zorgen te maken. Ik heb vorige week met mijn zwangere zus me volgegeten aan de high-tea waar we a.s. zaterdag ook naartoe gaan...en er is niets gebeurd :D

@Debs, leuk hoor dat je je meisje steeds vaker en duidelijker voelt.

@Inger, wat leuk dat je dat zo goed voelde! Je ukkie wordt natuurlijk steeds sterker.

@Gabester, veel plezier bij de echo!
    Trouwens het kan geen meisje zijn, want je hebt dan haar naam al op het forum verklapt ;) :) Wel spannend of het idd nog steeds een jongen is.

@Vinnies, gelukkig alles goed! Shopse en eetse, lekker genieten met elkaar ;)

@Sanne, spannend hoor morgen echo. Heb je een voorgevoel jongen/meisje?

@Smiley, bij mij is de kleine een stuk rustiger...ze zeggen dat het later dan ook rustige kindjes zijn...dus bereid je maar vast voor ;)

@Aaliyah, probeer morgen dan extra te genieten van de echo, zodat je die van vorige keer heeeeeeeel snel vergeet ;)

@Sarah, grappig dat je je eigen pakje weer terug krijgt :)
    Mijn schoonzusje heeft ook nog 2 grote vuilniszakken vol van hun zoontje...ga morgen samen met haar ze doorspitten :D :D :D

Ga zo lekker eten maken, eten spaghetti, ben sinds ik zwanger ben extra verslaafd aan alles wat maar met tomaten te maken heeft....tomatensoep, tomaat op brood, tomatensaus =P~

xx Anna

Deel Deze Pagina