de kleine van ons is vooral s avonds druk. Overdag voel ik haar ook wel, maar een stuk minder dan s avonds. Vind het heerlijk
nog uitslagen van echo's vandaag? zag dat er 3 waren. hoe is het verder hier? heb alles terug gelezen, maar weet het nu al niet meer.... schaam!
@ marb: ow heb m al gevonden! erg mooie naam! ons meisje is erg druk aan het schoppen nu .. voel om de 7 sec wel een hard trap
@namen ga ik hier nietzeggen ivm 2 vriendinnen die ook op dit forum zitten. @aliyah ik woon vlak naast zuid holland, in baarn dat is naast hilversum haha grensgeval. o jee en nu weet ik niet meer wat ik nog meer wou zeggen.
hoi welke film bedoel je mama1987? Ik ben op di en woensdag altijd alleen, en dan vind ik het wel fijn om een filmpje te kijken. Wat een gedoe he die namen. Wij hebben er nu eentje maar die is eigenlijk wel redelijk populair. Ben dus wel een beetje bang dat ie straks met 3 andere jongens met dezelfde naam in de klas komt te zitten. Hmmm, wat vinden jullie? Top 20 naam wel of niet doen? Mijn vriendin is bevallen, in 5uur! Alles is goed met haar en de kleine. Ben heel blij Ik hou van goede bevallingsverhalen, dat geeft hoop!
o ja ik voel de kleine maar weinig echt veel minder als mijn dochter, maar mijn placenta ligt nu anders.
@Snieke: Ik ben de naam ff kwijt, maar hij komt om 20.30u op RTL8. Gaat over 2 vrouwen die in de gevangenis in Thailand terecht komen, straf van 33 jaar voor drugssmokkel.
onze jongensnaam staat ook in de top 20 toch hoor ik hem nooit dus i hou die naam wel aan. de meidennaam staat iet in de top 20. zo'n bevalling wil ik ook! gefeliciteerd wat is het geworden?
@Mandy: Gek hé, dat dat zoveel kan schelen door een placenta die anders ligt. Heb je hem nu voor liggen en bij je dochter achter ofzo?
@mama1987 ja klopt hij ligt nu voor ja. mijn dochter voelde ik vanaf week 16 dagelijks en met 19 weken echt best veel. die film heb ik volgens mj al gezien maar ik zet hem wel op.
hihi het wipstoeltje dat ik via mp heb gekocht heb ik zelfs voor 7.50 ipv voor 10 euro, super ding, ga hem morgen ophalen. xxx
tis rustig hierzo, ik ga mn laptoppie maar afsluiten en zo lekker in bed tv kijken. morgen om 5.45 gaat de wekker weer, moet werken, dus lekker op tijd slapen want ben erg moe fijne avond allen xxx
Hahaha grappig die heeft nu al smaak joh @mandy1 ik ken Baarn wel een ex van mij woont daar in een studentenhuis vlakbij het station misschien ken je het wel. @Snieke leuk hoor dat je vriendin bevallen is. 5 uur nou dat wil iedereen wel haha Ik zou dolgraag onze jongensnaam willen zeggen maar ik durf niet omdat ik bang ben dat er mensen zijn die miss mee lezen die ik ken. Die van ons staat zeker weten niet in de top 20 onze meisjes naam trouwens ook niet..Maar goed die hoeven we niet te gebruiken. Die mogen jullie wel weten dat zou Angel Sarojini en dan de achternaam zijn geworden. Sarojini is mijn doopnaam..
Vinnies fijn dat je echo verder goed was! Hier voor de 2e keer placenta aan de voorkant, maar toch voel ik nu veel meer.. of beeb is drukker, of placenta ligt toch iets hoger. Ik voel vooral onderin plopjes/stompjes... Heerlijk
het was gaaf alleen zoals ik al verwachte gooide de placenta een beetje roet in het eten we hebben wel echo`s meegekregen maar ze zijn helaas niet zo duidelijk dus ik ben nu erbij aan het zetten wat wat is hihi en dan post ik ze want ander wordt je er niet zoveel wijs uit hihihi maar het neemt niet weg dat we er onwijs van genoten hebben en hij nog steeds een slurf heeft whahahaha en nu al op johan lijkt! ga nu de foto`s in het album zetten
doe het ff zo geen zin om te verkleinen http://i252.photobucket.com/albums/hh3/ ... ge1-18.jpg http://i252.photobucket.com/albums/hh3/ ... age2-5.jpg http://i252.photobucket.com/albums/hh3/ ... age3-3.jpg http://i252.photobucket.com/albums/hh3/ ... age5-1.jpg
Rianne, hoe was het bezoek van je vader. Knap van je moeder dat ze het nog een keer probeert... hopelijk blijft het deze keer goed gaan....
~Agenda voor Morgen~ Sanne, 20 weken echo Mam85, herhaling 20 weken echo Yvette, 20 weken echo Simoon312, vk