ja nou! Zeker weten! dat blijkt wel uit al onze huilbuien, vreetkicks, constipatie etc. etc. etc. hihi @Mac: WIj gaan ook een wipstoeltje kopen. heb alleen tot nu toe nog niet een hele mooie gezien... ik hoop op de 9maandenbeurs iets leuks tegen te komen misschien. @berenbotje: Jeetje meid! Ik had het jullie zo gegund.. Veel sterkte @Smiley: voor de high tea, zou je door willen geven dat ik vegetarisch ben? Of zal ik zelf even bellen? Ik kom trouwens ook per trein. @Anna: Leuke aankopen zeg! Had je dit allemaal in 1 keer gekocht? @Marb: Gefeliciteerd met jullie hypotheek! het ene na het andere goede nieuws komt jullie kant op ) nee helemaal niet hoor! Ik werk sinds mijn nieuwe baan 32 uur ipv 40 en voel me echt uitgeblust als het donderdagavond is. of liever gezegd elke avond.. wordt er echt depri van soms.. dat zal jij dan ook wel hebben. komt niets uit mijn handen, zowel op mijn werk als wanneer ik thuis ben.. voel me echt nutteloos zo.. zou inderdaad even met je baas praten en anders de ziektewet in voor een deel.. het is niet zo dat je je schuldig hoeft te voelen ze knikkeren jou er toch ook zonder schuldgevoel uit. Lief hoe je man erop gereageerd heeft... @mac: ik wil ook graag een baby carrier. denk zelf aan een baby bjorn. maar heb nog niet een uitgeprobeerd. draagdoeken vind ik eerlijk gezegd niet zo heel mooi.. @mam85: gefeliciteerd met je mannetje en dank voor de tip. Heb je dat midweekje via een website geboekt? @Jeetje bab.. dat is wel even schrikken zeg. Gelukkig wordt je nu goed inm de gaten gehouden en heb je verlagers.. @Egyptocaantje: Welkom Suheila! En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap. @Marb: (quote) hihi, ons meisje gaat ook altijd hard schoppen als ik tegen m'n !vriend! aan lig. Maar hij voelt dat nog niet echt, geloof ik. Hm, toch s vragen.(unquote) hihi BETRAPT! en Marb mooie naam hoor! @mac: Goed geregeld dat je minder gaat werken. Is veel beter. Kan je het wat rustiger aan doen! @Debsje: Hier ook... voel de kleine steeds beter.. gisteravond zelfs even met 'm gespeeld samen met de angelsounds.. was zo bijzonder. Mijn mannetje voelt de kleine trouwens ook nog niet. Het is zelfs zo dat als hij zijn hand op mijn buik legt, de kleine ophoudt hihi @Inger: heerlijk he de kleine voelen? @Rianne: zal raar zijn om je vader weer te zien. Heb je 'm nog gezien na die sms wisseling? HOop dat het allemaal goed zal gaan en dat je moeder inderdaad het vertrouwen terug kan krijgen. Lange weg te gaan waarschijnlijk..Wel goed trouwens dat ze het weer willen proberen. @Gabester: mooie foto's zeg! Live is het toch altijd het leukste! kan niet wachten tot we die van ons hebben. hebben jullie ook een dvd ofzoiets gekregen? Nu nog even een stukje ego: vrijdag ga ik naar de kinderopvang om te kijken of het wat is.. ben benieuwd. Lastige is dat we hopen op korte termijn nog te verhuizen naar een andere stad.. dus dan moet ik ergens anders ook nog gaan kijken. Zou dat kunnen trouwens? je inschrijven bij een opvang terwijl je niet in die gemeente woont? Morgenochtend naar de huisarts... hoop op goed nieuws over mijn borst.. en de uitslag.. maakte me nog even zorgen dat het rode hond zou zijn.. maar kan het me niet voorstellen. ben overal op getest door de vk zeg maar.. en mijn heupen/bekken.. wordt de laatste paar dagen steeds erger en erger.. begin nu ook echt pijn in mijn bekken te krijgen.. heb echt veel pijn bij het lopen.. voel me zo'n oud wijffie.. Trouwens ik ga binnenkort ook naar een voorlichtingsbijeenkomst van het ziekenhuis waar ik graag wil bevallen.. zal me benieuwen... zo nu ik weer tig blz bijgelezen heb.. kan ik met een gerust hart op bed. Welterusten allemaal!
@Marb voor shoppen ben ik altijd wel in! Een echte vrouw wat dat aan gaat! @Rianne hoe is het gegaan? Niet te druk maken heh! Gewoon rustig aan! En aan jezelf denken! @Joanita een crematie is altijd vermoeiend! Sterkte! @Gabester hoe kan het dan dat je echos slechter zijn door je placenta die van mij ligt ook aan de voorkant maar mijn 3d echos zijn echt supermooi gelukt! Had niet echt het idee dat ie in de weg zat! Gelukkig heb je wel genoten en het zijn echt wel leuke fotos hoor! Was het nog steeds een jongen Nou de hond heeft weer blaasontsteking...maaaaaaarrrrr....het kan zijn dat ze toch ook nog last vaniets anders heeft...maar daar kunnen ze pas naar kijken zodra de blaasontsteking weg is...het kan incontinentie zijn...maar ook blaasgruis of een poliep ofzo...ik hoop maar dat het alleen blaasontsteking is...dat arme moppie! We zijn toch verwend vanavond! We hebben 2 vuilniszakken vol kleding uitgezocht! Echt een beetje te erg...maar ik vond het allemaal zo leuk! Om het voor mezelf een beetje goed te praten: er zat ook 1 vuilniszak vol bij met spullen die ik niet zo leuk vond en die gaan naar het goede doel! Het zijn zulke toffe dingen! en ook pratische dingen zoals slaapzakjes en overslaghemdjes en rompertjes....dus zn kast is dalijk goed gevuld! We gaan als bedankje maar wat moois voor hun zoontje kopen...want dit is echt super! owww...over name nog even...die van ons staat in de top 15..maar heb die naam al zo lang in mn hoofd dat ik m echt niet meer ga veranderen! Vind m veel te mooi! (zzooo.....uitgekletst voor nu....ik moet het af en toe gewoon even kwijt allemaal )
Oei, ik had helemaal in m'n hoofd op wie/wat ik wilde reageren maar toen ging de telefoon en nu ben ik t weer kwijt (en t was nog verkeerd verbonden ook ) @ Sarah: Ik vind het op z'n Engels ook erg mooi. Dat was ook wel een criterium van onze naam: dat het zowel in Nederlands als in Engels goed en mooi uit te spreken is. We wilden niet een échte Engelse/Amerikaanse naam, maar zo hebben we t allebei. Oh... en ik hou juist helemaal niét van shoppen normaal gesproken. Maar die babykleertjes zijn zo schattig Enneh... 2 vuilniszakken vol krijgen is toch alleen maar leuk?! Geniet ervan joh. Ik hoop trouwens dat alles goed is met je hond... @ Dames met de echo's: heeeel veel plezier! En terugkomen met goed nieuws he? @ Basmalah: oeps betrapt... Gelukkig hoorde ik m'n man (!) laatst ook zeggen: 'm'n vrie- ouw' @ gabester: ik vind ze best duidelijk hoor! Gaaf om te zien zeg... En wat leuk dat je nu al kunt zien op wie ie lijkt! @ Mac: mja, het zou kunnen natuurlijk dat er mensen meelezen, maar nou ja... Zo erg vinden we dat nou ook weer niet. Tis meer omdat de naam nog helemaal niet vaststaat (dat staat ie bij ons pas na de geboorte, kan me ook nog voorstellen dat je het wil veranderen op t moment dat je je kind ziet) dus dan vinden we het raar om het al aan mensen te vertellen. Maar mocht iemand het lezen... Pech gehad. Als ik het per se 100% geheim zou willen houden zou ik t hier ook niet zeggen. @ Smiley: ik voel de kleine ook heel veel hoor. Het wisselt wel, maar er is volgens mij geen uur dat ik haar niet voel. Maar ik hou t niet echt bij. Ik word er gelukkig niet misselijk van, maar moet wel heeel vaak plassen omdat ze denkt dat mijn blaas een trampoline is volgens mij En ik heb zo het vermoeden dat dat maagzuur daar ook van komt... Ik merk trouwens dat ik geen mosterd moet eten, dan heb ik 2 dagen lang last van maagzuur Pff... nou, en nu weet ik t niet meer
Goeiemorgen allemaal, @Gabester: Mooie foto's, vind ze best duidelijk hoor! @Sarah: Leuk hé, al die mini kleertjes. Erg lief van je vrienden! @Basmalah: Succes bij de huisarts. Alle dames met de 20 weken echo vandaag, succes en geniet van het kijken naar jullie kleintje! Ik ga maar eens beginnen met werken...
Hihi sorry kon het niet laten toen ik het las.. hihi vrieouw, vriean.. wat maakt het ook uit haha. @Sarah: Leuk zeg! zoveel kleertjes voor het uitzoeken! @ego: ben net bij de huisarts geweest. Ze zegt dat het voelt alsof het borstweefsel is.. vroeg ze of er ook vloeistof uit mijn borsten komt.. uhm.. ja.. ik ben zwanger hihi.. anyway.. moest het aankijken en checken dat het niet groter wordt.. ben weer ietsje gerustgesteld. huiduitslag dacht ze dat het een allergie is, insmeren met vaseline moet genoeg zijn... ik smeerde trouwens gisteravond van die zwitsal voor mama ook op mijn arm om het vet te houden.. toen ging het toch een portie jeuken daarna.. ik denk dat ik die zwitsal maar even in de gaten houd.. hoop trouwens dat het dat niet is.. want ik heb allemaal zwitsal spulletjes voor de kleine gekocht heupen/bekken.. moet veel lopen.. tsja.. ga mijn best doen.. maar als secretaresse gaat dat niet zo makkelijk.. vooral omdat ik voor een groot gedeelte alleen ben op de dag.. en dus ook veel telefoon aan moet nemen. Ik denk dat ik gewoon vanmiddag om 3 uur ofzo naar huis ga.. kan ik weer even gestrekt gaan.
@gabester mooie echo`s hoor! Ik zie het duidelijk. @Basmalah sterkte bij de huisarts ik duim met je mee voor goed nieuws! @Sanne,Mam85 en Yvette veel plezier en succes vandaag @mama1987 werkse vandaag. @Snieke83 als jij die naam leuk vind gewoon doen. @minnie en nikita hoop dat jullie echo`s ook goed waren. @iedereen bedankt voor de lieve reactie dat mijn echo goed was! Nog even over mijn echo. De vrouw die het deed was heel lief en rustig dus ik maakte me niet zorgen, ze zei alles ziet er goed uit maar ik wil nog even de hartkamers zien die kon ze niet goed op beeld krijgen. Later lukte dat dus wel nadat ik even had gelopen. Alleen wat ik me wel afvraag, ze had slecht zicht door obesitas oftewel overgewicht. Ik ben 1.72 en woog 75 (nu74). Dus iets te zwaar en niet zo leuk om te horen natuurlijk hihi. Maar goed, wat ik me dus afvraag is of dat mijn 3D-4D pretecho ook zal beinvloeden, weet iemand dat? Fijne dag allemaal.
@ Basmalah: Fijn dat het met je borst niets ernstigs is! Is toch altijd even spannend... Wat betreft de allergie: het zou best Zwitsal kunnen zijn Ik heb dat ook... Ze hebben ook spullen zonder toegevoegde geur ofzo, en daar ben ik niet allergisch voor. Misschien valt het mee. En tis natuurlijk wel zo dat als je huid al geirriteerd is, het sneller gaat jeuken van welk spul dan ook. Hoop dat het meevalt! En over je bekken: gek is dat... Ik hoorde juist dat ik niét teveel moet lopen. Op zich is in beweging blijven wel goed, ja... Hoop dat je eerder weg kunt vandaag. Beterschap met alles!
@ Vinnies: oei, dat is jammer ja... Het zou op zich best kunnen dat als je een vetlaagje op je buik hebt dit het zich beinvloedt. Ik krijg steeds allemaal blije echo-dames die het fijn vinden dat ik zo'n 'mager ding' ben... (en bedankt he? ) Het schijnt dat ze het dan idd beter kunnen zien... Maar is het zicht echt zo slecht bij je echo's dan?
Ik zat eens door de oude berichten van dit topic te bladeren (ja, ik verveel me, hoezo? ) en toen kwam ik deze post van mezelf tegen. Nou, dat boek kan dus mooi de prullenbak in
Vinnies, Nog gefeliciteerd met je goede echo! Bij mijn echo stond ook minder beeld door obesitas maar toch heeft ze alles goed kunnen zien. Ik ga binnenkort ook voor de 3d-4d echo en ik ga er wel van uit dat ik niet zo'n duidelijk beeld krijg als sommige slanke meiden maar het zal vast en goed genoeg te zien zijn hoor.. trouwens.. vraag me sterk af waarom je met jou lengte en gewicht als iemand met obesitas wordt bestempeld.
@Basmalah: Gelukkig is het niks ernstigs. En hier ook overgevoelig voor Zwitsal. Denk ook niet dat ik het dalijk voor de baby ga gebruiken, veel mensen met een gevoelige huid en allergien bij ons in de familie... @Vinnies: Ik denk dat het ook wel invloed zal hebben op je pretecho's. Ze moeten dan door dat zelfde laagje heen 'echo-en'. Is het beeld echt zo slecht dan? Wij zijn een beetje aan het rondkijken voor geboortekaartjes, moeilijk zeg. Zijn jullie daar ook al mee bezig?
Oeh, veel plezier @mama1987: nee, nog niet bezig met geboortekaartjes... Eerst maar eens uitnodigingen voor ons trouwfeest (4 april)
Iedereen met 20-wekenecho's vandaag heel veel plezier en succes! Enne.. IK BEN VANDAAG OP DE HELFT \/ Jippie! Enne.. IK KRIJG VANDAAG OOK NOG EENS EEN NIEUW BED \/ Jippie! Enne.. Ik moet er helemaal alleen in slapen de komende week Niet jippie! Nou, ik ga maar even een buikfoto plaatsen anders begin ik dadelijk WEER te brullen... Alsof ik dat gisteravond al niet genoeg heb gedaan toen mannetje wegging!
Thnxs meid! normaal ben ik niet zo gevoelig en heb ik niet zo snel een geirriteerde huid.. maar misschien door mijn zwangerschap dat dit veranderd is.. vroeger ben ik wel vrij veel allergisch geweest en ook mijn moeder heeft een erg gevoelige huid. dus het zou wel kunnen. Nou maar hopen dat de kleine er niet allergisch voor is. ja lekker he hoe ze daar verschillend over kunnen denken... ze zij wel dat als ik veel last bleef houden ik contact op kon nemen met de fysio. dat mocht ik zelf beslissen dus zeg maar omdat een verwijzing niet meer nodig is..
@ MamaVanBrittje (pff... wat is jouw naam vervelend te typen... ): Jeeeej, op de helft! En een nieuw bed! Jeeeej Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je ervan baalt dat je 4 nachten alleen bent... Ik vind het al irritant dat m'n man (ja, ben braaf) vandaag pas om 23.30 uur thuis komt... Maar wij slepen je met z'n allen door deze dagen heen hoor. En zaterdag zeker