Nou toen we net begonnen liet ze heel mijn baarmoeder zien en ons kindje toen zag ik echt duidelijk het hoofdje, ruggegraat, ribben, armen, handen, benen en voeten maar toen ze verder ging kijken en inzoemen was het beeld wel slecht. Maar de echovrouw wist precies te vertellen wat alles was en dat alles goed was. Ik ga 14 maart voor een pretecho. Dus dan zullen we het wel zien.
Even een heel kort berichtje van mij: Alles was helemaal goed bij de 20-weken echo, en we krijgen een meisje! We dachten alletwee zeker te weten dat we weer een jongen zouden krijgen, dus dit was echt een complete verassing!
Mja, sowieso verandert er idd vanalles door de hormonen. Ik heb nu sneller een droge huid en m'n haar groeit minder hard (heel vaag, maar voordeel: hoef m'n benen nog maar heel weinig te scheren ). Gekke zwangerschap ook... Ik hoop idd dat de kleine er geen last van heeft. Oh, da's wel fijn dat je idd zelf kunt beslissen of je naar de fysio gaat. Zou t wel doen als je last blijft houden... Ik mag zelf komende dinsdag...
Wauw, gefeliciteerd! Grappig is dat he? Wij wisten ook vrij zeker dat we een jongen zouden krijgen, maar mooi niet Geniet van de verrassing! @ Vinnies: mja... met inzoomen wordt het beeld altijd wel slecht volgens mij. Maar voor een pretecho is t toch niet zo erg als het heel ingezoomd niet zo mooi is?
hihi. volgens mij kwam er bij mij uit dat we een jongetje zouden krijgen. De chinese kalender klopte bij mij ook en nog leuker.. de nagelstylise waar ik vlak voor mijn bruiloft vorig jaar heen ging. zei dat ze een soort van paranormaal was en dat als ze de handen van haar clienten/klanten vast hield ze soms dingen voelde.. zo vertelde ze me dat ons eerste kindje een jongetje zou worden(was toen niet zwanger)... heb haar sinds de bruiloft nooit weer gezien, maar ga haar zeker een geboortekaartje sturen
Hihi, dat is grappig ja! Bij mij klopte de Chinese kalender ook al niet én de pendel die ik had laten doen ook niet (maand wel, geslacht niet). Misschien is t stiekem toch een jongen. Zitten we dan met onze roze bodywarmer
yippie weer goed nieuws! Gefeliciteerd met je goed echo en natuurlijk... gefeliciteerd met jullie meid! ) Superleuk. leuk dat het zo'n verrassing was
Bij MVB voel ik me ook al aangesproken hoor dus voel je vooral niet verplicht om elke keer die hele naam te typen! Braaf Marbje Ik heb dat ook hoor, als ie al een uur of meer later is dan normaal vind ik het al niet fijn.. Maar dat komt een beetje door wat ik vroeger allemaal heb meegemaakt, heb er een beetje verlatingsangst aan overgehouden en das heel irritant! Maar mijn verloofde (ja ik ook braaf 8)) gaat daar heel goed en lief mee om dus heb ik toch weer geluk gehad Heb gisteren zijn tas voor hem ingepakt, en er stiekem 2 lijstjes ingestopt, 1tje met een foto van ons 3tjes, en 1tje met die echofoto die ik ook als avatar heb. Had ik hem gisteravond huilend aan de telefoon, vond ie prachtig dat ik dat had gedaan Schattig 8) Zaterdag, hmm, heb er echt zin in! Kleppen en shoppen Oeh, herinnert mij eraan dat ik even mijn buddy moet gaan smsen of Britt en ik asje asje asje asje BLIEFT met haar mee mogen rijden En anders lekker met de trein, heb nog tig dagkaarten liggen
ja ik zit er ook aan te denken. zwangerschapsgym duurt ook nog lang voordat het begint.. ik kijk het nog even aan..
Thanks Basmalah! En Nikita, gefeliciteerd met jullie dochtertje! En fijn dat alles in orde is! Werkze Marb
Ohh wat vreemd dat ze dat zei hebben ze het bij mij niet over gehad en had goeie echo's en ook bij de 20 weken was kleine meid goed te zien.....ik ben 1.71 en weeg ondertussen al 88 kg Mamavanbrittje: veel plezier vanmiddag en gefeli met de 20 weken! Bas: gelukkie dat het niks ernstig was met je borst meis [/quote]
aah wat lief! Ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen van het idee dat hij huilend aan de telefoon hing.. gezellig zaterdag! Ik kan ook niet wachten tot 7 maart. Hoop dat er heel veel meiden gaan komen. Wij gaan zaterdag verder op huizenjacht.. en deze keer naar Almere.. grrrr wil een nieuw huis waar ik een mooie babykamer in kan richten en niet tig keer de portiektrappen op en af moet met de kleine en de kinderwagen straks.
Ben bezig met bijlezen, even tussendoor alvast wat reageren: @Bab, vevelend dat je een hode bloeddruk hebt! Hopelijk is hij snel weer onder controle door de medicatie.. @Snieke, heerlijk he als je weer van eten kunt genieten! Is toch een grote hobby vaak! @ Emme, heerlijk nu al "verlof". Geniet er lekker van! @ Inges, fijn dat alles goed was bij de gyn! @ Mac, Fijn dat je nu minder mag werken en wat rustiger aan kunt doen op je werk. In de zorg wordt het vaak toch wel zwaar op het laatst! Je lichaam is dan vaak niet meer zo mobiel Even ego: Wij werken eigenlijk altijd alleen op een groep, maar nu zag ik gisteren dat we een stagiaire kregen, dus ik meteen gevraagd of zij dan met mij ingeroosterd mag worden.. Dat was prima, zo kan ik samen met haar het werk een beetje verdelen scheelt weer een hoop! Verder heb ik ook aangegegven dat een avonddienst en de dag daarna een vroege erg zwaar begint te worden. Hier zouden ze ook naar kijken. Officieel mag het ook niet eens... *einde ego* Ga weer verder lezen....
@nikita gefeliciteerd! @MamaVanBrittje gefeliciteerd! Ikke morgen! @Basmalah ben benieuwd naar jou pret echo wanneer heb je hem? en gelukkig dat het niks ernstig is. @marb ja ik heb ook zo een boek en het antwoord klopt nooit hihi. En nee vind het niet erg dat het ingezoemd niet mooi was maar vroeg me gewoon af of het erg veel invloed heeft bij een pretecho. Ooit was ik trouwens ook een mager ding hihi! Wel leuk dat ze blij zijn met jou! Vind jou echo foto`s ook heel mooi duidelijk!
Dank je Debsje! Ohja, Basmalah, gelukkig was alles goed met je voorgevel! Is toch een hele opluchting altijd... Ik heb ooit een knobbel in de borst gehad maar bleek ook niks te zijn gelukkig. Weet niet wie dat was met die post over echo met obesitas (zie het in de quote van Debsje), maar jeetje, dat ze dat al "obesitas" noemen! Vind ik ronduit grof hoor! Ik ben 1.75m en zit nu op 72kg, en dat is ook echt geen obesitas! En heb van mezelf van de zwangerschap van Britt nog een buikje overgehouden, en krijg daar echt geen slechtere echo's door hoor! Kijk maar in mijn album! Ook 3D/4D zijn ze prachtig! Zelfs met mijn vetbuikje Ohja by the way: heb weer een nieuwe buikfoto geplaatst haha 8)