@Rianne: Wat fijn dat ze het toch weer gaan proberen. Hopelijk komt alles weer helemaal goed! @Inger: Jij gefeliciteerd met je 23 weken . Ja, ga nu ook maar langs de drukker, een paar boeken met kaartjes halen. Misschien zien we wat leuks in een leuke prijsklasse .
ik ook ff snel op m´n werk. Mijn vriendin heeft een jongetje hij heet Thieme. @ Anna/Inger/anderen die nog druk met namen bezig zijn: ik vind een beetje aparte namen ook leuker, mijn eigen naam hoor je nu best vaak maar toen ik klein was niet. Ik vond de naam die we voor onze zoon hebben bedacht al heel lang leuk, maar toen was ie nog niet zo populair. En nu zag ik opeens dat ie dit jaar op 10 staat. Maar ik denk dat we hem toch gaan doen. Heb nog eens verder gezocht, en hier zag ik dat ie in Noord-Holland niet eens in de top 20 staat. Verder ken ik ook niemand die zo heet dus ik denk dat we er gewoon voor gaan. Mijn man kan het namelijk niks schelen hoe populair de naam is, hij vindt hem iig mooi. http://www.svb.nl/Images/KB%202007%204e ... 187596.pdf Als ik nou nog zeg dat ie met de M begint dan weten jullie het wel denk ik @ zwitsal: weg ermee, dat jeukt bij mij! Ik ben trouwens sinds mijn zwangerschap een combinatie van een slang en een stuk schuurpapier. En ik vind het suf dat die echoscopistes zo onsubtiel doen over "culinaire rollen" (haha, grappig trouwens). Dan moeten ze maar betere echo apparatuur kopen. Er zijn veel mensen die niet graatmager zijn, en als je zwanger mag men blijkbaar van alles over je vet-verhouding zeggen. Alsof je dan alleen nog maar een al dan wel of niet goed geisoleerde broeikas bent.
@ namen: Als er een zoon zouden krijgen had hij Ferre geheten. En de meisjenaam... we zetten een omschrijving op het geboortekaartje: "Een naam die eigenlijk weinig woorden nodig heeft om te omschrijven hoe mooi je bent" Raad maar Voor de oplettende onder jullie, ik heb er laatst een topic over geopend wat anderen er van vonden .. Niet gelijk terugzoeken he haha.
@Snieke: Ja, weet nu over welke naam je het hebt. Stond bij ons ook op het jongenslijstje, maar we krijgen een meid . Wij twijfelden tussen Milan & Quinn.
Rianne: wel fijn dat ze dat het goed is gegaan met je vader. En ik hoop dat het allemaal weer goedkomt. Mama1987: gefeliciteerd met je 21 weken Inger: gefeliciteerd met je 23 weken
Goeiemorgen! Ff een snel berichtje van mij,we gaan zo shoppen in Heerlen.. Vanochtend echo gehad en alles was goed!Super leuk:d En het kindje heeft mijn tenen,haha,vrouw vroeg wie van ons de teen naast de dikke teen langer had..Ik zo,ikke,arm kindje hahaha mama's jubeltenen . Maar alles was goed verder en hij had 1 oortje bovenin iets geflapt..Ach,hij is gezond dat is het belangrijkste Liefs (een hele blije)Yvette
zo dames, net trug uit mn werk, pfff ben moeee, maaar dat was ik al, nu eerst lekkere dingen bakken voor mn schatje om morgen mee te nemen naar zijn werk, morgen is ie jarig! en later komen mn moeder en mn broertje langs, (pffff) (achja) dus mn slaapje schiet er denk ik bij in, grrr en dat nu ik vanavond ook nog moet zwemmen. nouja, nu ff bakken en dan ga ik bij lezen xxx
Je weet maar nooit he.. Dus wel voorzichtig zijn. Ik had ook een keer ons geboortekaartje laten zien en daarop stond ook de naam van de kleine. Maar ik dacht ik plaats die maar niet in mijn album, want je weet maar nooit he
Thanks voor al jullie lieve woordjes! Was er even niet omdat ze ons nieuwe bed kwamen bezorgen, heb meteen maar alles uitgepakt zodat het kan luchten anders lig ik vanavond in die muffe stank Maar wauw wat een mooi bed is het toch! Kan niet wachten tot mijn grote vriend vanavond komt (ja die is letterlijk groot, en heel sterk) om het voor mij in elkaar te zetten Voor de nieuwsgierigen: in mijn album staat een foto van het bed 8) Rianne: leuke naam heb je uitgezocht! En fijn dat het gister goed ging met je vader, al kan ik heeeeeel goed begrijpen dat je niet precies durfde te zeggen wat jij er nou van vindt. Ik heb op dit moment een zelfde situatie met mijn vader, alleen dan over hem en mijn stiefmoeder. Maar, ook dat komt goed. Yvetje: fijn dat alles goed was! En shop ze Leuk he dat ze dat al kunnen zien van de teentjes en oortjes! Mac: bakze Over de naam die wij hebben gekozen: dat overzichtje dat Snieke net hier heeft gepost van de SVB, daar staat onze naam ook bij, hij is populair in Noord-Holland. En begint met een J. Nou ga maar zoeken zou ik zeggen!