hihi niet gelijk terugkijken? dat had ik even gemist Ik had een andere naam bedacht bij de omschrijving die je gaf.. Maar ik vind het een erg mooie naam! Helemaal super! Trouwens ben blij dat het goed gegaan is met je vader. Vind het ook heel knap van jullie allebei. Blijft toch moeilijk.. ben je niet ontzettend boos op je vader bijvoorbeeld?
hmmz volgens mij heeft de droger kortsluiting gemaakt en hebben wij ontiegelijk veel mazzel gehad :O ik liep eigenlijk zonder rede naar de schuur en toen rook ik ineens een brandlucht.... dus ik naar de droger gelopen maar zag geen rookof iets dergelijks... maar toen deed ik het deurtje open en toen kwam er wel een beetje rook uit... dus heb de stekker ermaar uitgehaald en de droge was... denk niet dat het verder nog kwaad toch? zag verder geen rook meer
pfff dames, was bijna te lam om bij te lezen, maar ben bijgelezen, wil naaar bed, maar moet nog ff wachten tot de eerste lading uit de oven klaar is. xxx
@mac: wat heb je gebakken, krijg daar nu ook zo''n zin in maar kan daar weinig geduld voor opbrengen tegewoordig haaha. @ gabster: volgens mij heb je dan idd veel geluk gehad. ik heb een wasdroogcombi ineen. moet zeggen is nu nog makkelijk maar ben bang dat dat straks niet meer is. moet eerlijk zeggen ik droog alleen maar de witte was erin verder niets. de rest hang ik altijd netjes op een rekje haahah. verder ben weer happy vandaag en waarom joost mag het weten over de namen: wij hebben de naam al en ook hoe we hem gaan schrijven. als het een meisje was zou het waarschijnlijk FAY gaan heette. en de jongens naam raadse zou ik zeggen hahaah. staat in de namen topic maar ja liefs joanita
@vinnie trek je niks aan van dat stom opmerking over je gewicht. je bent hartstikke gezond! niks overgewicht ... en please.... obesitas? het zijn mensen zoals zij die complexen aanpraat! ik zou maar bij vk melden wat er werd gezegt.want dit is schandalig
@ mamavanbrit: Thnx Vervelend dat je ook zoiets meemaakt nu, zit je helemaal niet op te wachten. @ basmalah: welke naam had je gedacht? Ja het blijft toch wel moeilijk met mijn vader. Ben inderdaad heel boos op hem geweest, in het begin heel erg. Mijn moeder wilde er een einde aan maken, het was mijn moeder gewoon niet meer, heel eng. Ik heb nu niet echt boosheid meer, best raar. Misschien wel als ik het er echt over heb met hem. Maar ik ben iemand die heeel moeilijk over zijn gevoelens kan praten. ik stop alles weg. Net lekker gelunched in de kantine. Kon het niet laten om de loempia met satesaus te laten staan .. hihi heb nog honger! Gelukkig om 3 uur klaar met werken, thuis weer even de kast leegeten
nu een kruidcake met studentenhaver en een roombotercake. heel makkelijk, alleen water toevoegen en mixen en in de oven.. straks nog een boterkoek en weer cakes.
mam: gefeliciteerd met je 21 weken Inger: gefeliciteerd met je 23 weken ) Yvetje: jij gefeliciteerd met je goede echo! Shopse! Snieke: Volgens mij weet ik welke naam het wordt! mooi hoor!~ meiden: thanks voor het meeleven met het huisarts bezoek hihi.. had even m'n lief en leed hier opgeschreven. Voor een meisje hadden we haar als arabische naam Hajar gegeven (uitspreken als Hazjar). en als Friese naam vind ik Fardau altijd heeeel erg mooi. De combi vind ik alleen niet zo heel mooi.. Hajar Fardau... hmm.. wat vinden jullie?
Ik had eigenlijk zoiets gedacht als Belle ofzo. maar vind de naam die jullie nu hebben veel mooier. Je verhaal doet me denken aan mijn oom en tante.. Verschil is dat mijn oom echt voor die andere vrouw gekozen had.. heeft ook veel moeite gekost om weer contact met zijn kinderen te krijgen.. Zijn oudste dochter, mijn nicht dus (en daarmee 3 kleinkinderen) wil absoluut geen contact meer met haar vader.. zo erg dat bijna de hele familie uit elkaar ligt. Ze wil zelfs niets meer met haar neven en nichten te maken hebben.. Vind ik wel heel moeilijk. Keur het niet goed wat mijn oom gedaan heeft.. maar om nu zo veel haat te zaaien in de familie .. ach ja.. ik ben echt blij dat het bij jullie tot nu toe een stukje beter gaat. Hoe is je moeder er ondertussen onder? Gaat het alweer wat beter met d'r?
ik ga gewoon de zwitsal proberen wat ik nu heb.. in de hoop dat het goed gaat.. zoniet gaat het regelrecht de prullebak in.
Jammer.. kon het proberen toch? Ik zag trouwens hier op de site nog een schaapjesfan: http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... r_id=25835
Wat een leuke namen hier allemaal! Wij hebben de namen ook al lang klaar, maar ga ze niet verklappen O Ze staan niet in de top 20 zag ik net... Yvetje, Wat leuk dat ze dat van die tenen al konden zien! En fijn dat alles goed is! Jullie wilden het geslacht niet weten he? Wij hebben vrijdag onze 20 weken echo en zijn ineens heel erg aan het twijfelen of we het wel of niet willen weten... Eigenlijk is het wel leuk om te weten en vooral ook erg handig soms! Maar we willen niet dat anderen het ook weten en dan moet je weer zo lang de mond houden..En een verrassing is ook wel leuk...dilemma... Rianne, wat een aparte naam! Had hem nog nooit gehoord, erg mooi! Smiley, inderdaad een toeter! Leuk hoor!
Lastig! Volgens mij moet je met zoiets gewoon je gevoel volgen... Wij hebben ook bewust besloten dat we het gewoon ook gaan vertellen om ons heen.. kan me mond inderdaad anders ook niet houden.. Mijn man zijn redenatie: Het is ook al een verrassing als je tijdens de echo ziet wat het wordt, hoef je niet helemaal te wachten tot de verrassing bij de bevalling..
@ basmalah: Fardeau wat een mooie naam.. Ik vind het samen niet verkeerd staan hoor. Haha Belle zo heet mijn chihuahuahondje Vervelend van je oom en tante.. ja ik denk als mijn vader voor die ander had gekozen ik ook voorlopig zeker geen contact had gezocht. Met mijn moeder gaat het goed nu.. ze bloeit weer op. ik hoop echt voor haar dat het allemaal gaat werken, ze heeft al zoveel verdriet gehad @ heide; dank je wel. ik vind hem ook zo mooi heb hem in de omgeving in ieder geval nog nooit gehoord. nadeel is wel dat je er elke keer bij moet zeggen dat het met TH is.
ja was wel weer ff adrealine verhoogend ukkie is nu zo druk als de pest whahahahah maar goed droger is hemelen en geen geld voor een nieuwe dus dat wordt de was ophangen whahahah maar goed dat is zo erg nog niet brandweer man moest wel lache om me want als ik zenuwachtig ben dan ga ik lachen dus ik vertel dat me droger kortsluiting had en schoot in de lach dus hij zegt dit is toch wel serieus mevr ... ik braaf ja meneer het zijn de zenuwen hihihi dus toen vroeg hij of ik vlammen zag ... dus ik weer heel droog ... nee anders had ik nu niet in de schuur gestaan en toen vroeg hij of ik het deurtje nog een keer wilde open doen ... dus ik flapte er weer uit... BEN JE GEK OF ZO DALIJK KOMT ER EEN STEEKVLAM dus hij ja mevr je moet ook eerst voelen..... is de deur heet... nee is niet heet want heb er net me was uitgehaald..... toen zei hij ook... mevr als u net ook de deur open heb gemaakt dan kan het nu ook.......... euhm oja... hihihihi al met al moest hij flink lachen aan de andere kant van de lijn en maar goed dat hij niet zag dat ik me rooie wangentjes aan de andere kant stond... maar als ik me straks nog onzeker zou voelen zou hij wel ff alleen langs komen ipv met een hele wagen wel lief toch hihihi maar goed hihi @ basmala wat betekend dat stukje tekst boven je banner? het zelfde als er in het nederlands staat? of niet @rianne vind het een super naam!