Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier heerlijk gedouched, alleen helaas niks minder moe.

misschien op de bank ff dutje doen....

.......als ik de thee op heb.......

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    MamaVanBrittje,
    Super mooi bed! Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt, wij zijn namelijk ook op zoek.
    O ja heb je twee aparte matrassen of 1 matras?
    Groetjes, Natasja

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

wij hebben deze winter ook een nieuw bed gekocht, 2 aparte matrassen met topper.... heerlijk

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

het sneeuuwwwt.........

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Kun je dan ook een hoes kopen voor de topper?
    Groetjes, Natasja

6. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
  7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Vinnies...dat is roch geen obesitas...dat is alleen een klein beetje overgewicht...dan zou ik denk ik klinisch al dood moeten zijn of helemaal dichtgeslibt...ik weeg nu 82 en ben 1.74 maar heb gewoon maat 42...Ik zou me er niet al te druk om maken hoor! En mijn 3d echo was ok hardstikke mooi..kijk maar in mn album!

@Joanita...ik heb eigenlijk helemaal geen last van mn borsten...ze zijn zelfs niet eens meer gevoelig...ja...als ik ze stoot ofzo...maar dat was voorheen ook!

@Rianne...als je er nog niet aan toe bent om zulke dingen te vragen/te weten...lekker nog even wachten dan! Je bent al emotioneel genoeg nu in deze rollercoaster! En dan helemaal als je vanalles op je bord krijgt zoals jij! Hoe is het eigenlijk met het zoontje van je achternicht?

@MVB...mooooooooi! wat zal jij lekker slapen vannacht!

@Gabester...op de één of andere manier zie ik het helemaal voor me hoe jij heb staan te stuntelen met je droger...*lacht stiekem* Wel rot dat ie helemaal kapot is...ik ben nooit zo'n fan van ophangen en zo drogen...wordt alles zo hard van...

De hond heeft gelukkig al minder last volgens mij...ze is zo schattig...als ik de doosjes van de pillen pak komt ze gelijk naar me toe en gaat ze zitten...keihard kwispelen en dan kan ik de pillen geven...ze doet echt niet moeilijk! Waarschijnlijk omdat ze altijd gelijk een snoepje krijgt...maar toch...ik vind het lief!
    Vandeweek zei ik "geef de baby eens een kusje" en ik wees op mn buik legt ze dr kop erop en vervolgens en lebber er over heen...ook zoooo schattig! Soms ben ik echt een beetje verliefd op mn hond....(en andere momenten heb ik meer het woord "asiel" in mn hoofd ;))

Nou ladies...ik ga weer klussen..want anders komt het nooit af!

8. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    wilde ff vertellen dat de echo goed was. baby ligt met hoofdje nog steeds naar binnen.. dus zoeken naar gezichtje..

lipjes en kaak leek gesloten! toppie!

heb een echo mee gekregen. die zal ik snel even plaatsen

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat fijn dat je echo goed was! :D Leuk he om je kleintje weer te zien.

Ik heb ook even echo foto's in mijn album geplaats 2 van vandaag en 1 van vorige week en een buikfoto.

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ladies fijn dat de echo's goed waren.

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ sarah: Ja hij leeft nog wel. Hij is laatst geopereerd in de couveuse aan de aorta, daar zat een gaatje in bij het hart. Verder was er in het hoofdje een ader gesprongen. Ze weten nog niet of dat gevolg heeft en wat voor functie die ader had .. dat is dus nog onzeker. Verder laten ze het kindje constant vechten, zodat hij niet lui wordt. Maar hij zit dan wel constant tegen het randje aan. Moeilijk hoor! Hij woog maar 600 gram.

Mijn achternicht heeft zelf maar 1 been, is een paar jaar geleden afgezet omdat het aan het afsterven was, iets met haar bloed ofzo. Ze heeft dus ook altijd zoveel medicijnen geslikt. Ik denk dat haar lichaam het gewoon niet aan kon. Ze heeft toen ook meegedaan met de Misverkiezing, voor mensen met een handicap.

@ dames met goede echo: Goed om te horen! Geniet ervan.

12. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames ff een egotje en graag jullie tips:

heb sinds vanmiddag een uurtje over 3 ontzettend last van buikkrampen. moet eerlijk zeggen wordt alleen maar erger?
    wat zou kunnen zijn
    ga nu ff douche misschien dat dit wel helpt

liefs joanita

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Waar precies? Maag, darmen, baarmoeder, eierstokken? Een zeurende pijn kan je banden zijn, of zijn het echt steken?

14. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Als je een bad hebt, kun je misschien in bad gaan zitten dat helpt vaak wel. En anders lekker de douche kraan erop zetten.

Ik ben vanmiddag weer bij de internist geweest mijn waardes in het bloed zijn weer niet goed. Ze wilden mij opnemen tot het einde van de zwangerschap, maar vind dat zelf niet zo`n goed idee. Nu gaan ze dinsdag een darmonderzoek doen en kijken of daar iets uit komt. Hoop alleen dat ze me wel weer naar huis sturen.
    Sorry dat ik nog steeds niet zoveel reageer, maar ik kan het niet altijd opbrengen. Lees wel netjes elke dag mee.

Liefs Simone

15. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    het is een stekende pijn, wel vaker bandenpijn gehad maar wordt alleen maar erger,
    het zijn meer krampen weet niet precies hoe het voelt kan het niet uitleggen.
    weet wel als ik weer steken krijg dan moet ik echt iets vastpakken anders val ik echt omver
    ik kramp volgens vriendlief ook helemaal in elkaar

16. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Ik zou toch de verloskundige bellen,misschien is het wel een buikgriep maar dan weet je het zeker...

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    hmm ja ik zou het anders ook niet weten. als je het niet vertrouwd gewoon bellen!

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,
    sorry niet bijgelezen, voel me ineens heel zenuwachtig worden voor morgen, de 20 weken echo....... Pffff als alles maar goed is! Zal zo opgelucht zijn, getsie ben echt zenuwachtig ineens.

Heb sinds gister ook al een paar keer steekjes in mn buik gehad, links onder. Gewoon gemene steekjes..... weet niet wat het is....

Bah, was het maar morgen.

sorry voor het ego bericht meiden, moest het even kwijt. Even de zenuwen van me afschrijven.

19. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Denk dat iedereen wel zenuwachtig is voor de 20 weken echo, maar probeer er een beetje van te genieten...

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zal ik zeker proberen!

Deel Deze Pagina