Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zoooo... hehe! Ik zei dat ik ging werken en dat ik rond 11 uur nog wel even zou komen kijken, maar het werken ging zo lekker en daarna heb ik nog even (2 uur... :oops: ) geslapen én de badkamer schoongemaakt dus ik kom nu pas hier uitpuffen ;)

@ joanita: hmm... kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt... :( Bel anders de verloskundige of de huisartsenpost. Wij kunnen van hier af ook niet zien wat t is en ik denk dat je je toch zorgen blijft maken. Hoop dat t snel beter is!

@ Sarah: aaaaaw... je hond klinkt echt superlief! Ben normaal niet zo gek op honden (meer een kattenmens) maar dit is toch wel heel schattig.

@ mam85: oh, wat fijn dat alles goed is! Kan me voorstellen dat jullie extra voorzichtig zijn ivm vorige keer (hazenlip, toch?) maar nu alles goed. Geniet ervan!

@ Aaliyah: wauw! :D

@ Rianne: pff... lastig hoor, met je ouders... Wel fijn dat het ernaar uitziet dat het goed gaat komen. Maar kan me voorstellen dat je er flink van ondersteboven bent. Sterkte.

@ simoon: bleeegh, wat vervelend dat je bloedwaardes niet goed zijn! Ik hoop inderdaad niet voor je dat je de rest van je zwangerschap in het ziekenhuis moet doorbrengen. Ik duim voor je voor dinsdag.

@ jolan: het is vast allemaal goed meisje. Geniet ervan!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

jazekers

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

jeetje hopelijk hoef je niet opgenomen hoeft te worden, maarja als dat het beste is....

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Fijn dat alles goed was!
    Groetjes, Natasja

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik zou toch even aan de bel trekken.
    Groetjes, Natasja

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Succes morgen!
    Groetjes, Natasja

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik duim voor je dat je niet opgenomen hoeft te worden, ik weet hoe het is om je zwangerschap in het ziekenhuis door te maken.
    Groetjes, Natasja

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Gefeliciteerd!
    Groetjes, Natasja

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Rianne...gelukkig dat ie nog leeft...wel echt een naar verhaal...stiekem hoop je altijd dat dat bij jezelf niet gebeurd! Het is te hopen dat ie er helemaal bovenop komt...ook voor zn mama...want die heeft dus ook al bijhoorlijk wat meegemaakt!

@Simoon...heh getver...het is niet te hopen dat je idd moet blijven of dat ze iets naars vinden! Maar wat Mac zegt....als het het beste is...So be it...

@Marb...verder is ze niet zo schattig hoor...ze haaaaaaaaaaat vreemde mensen en is ook niet echt sociaal tegenover (sommige) andere honden...maar familie en vrienden is ze een schat voor! Zelfs voor de katten...door de verbouwing slaapt ze tijdelijk boven en de katten ook...Nou had mn vriend vandeweek nachtdienst en dan laat hij haar uit en neemt haar weer mee naar boven...was er een kat in haar mand gaan liggen...sluipt ze er heeeeeeel voorzichtig naast en gaat in een hoekje liggen terwijl de kat bijna de hele mand in beslag nam! echt zooooo lief!

@Joanita...hoe is t met je buikpijn?

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    fijn allemaal goede echo's weer!
    @simoon wat vervelend voor je, succes met het darmonderzoek.

ik voel me vanaf einde van de middag niet zo, voel de hormonen mijn lijf inschieten en wordt gewoon super chagerijnig zeg. zit mezelf nu even te verwennen met een heerlijke reep chocolade bon bon bloc. ik weet heel slecht maar ik heb het echt even nodig.

12. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    @buikpijn:
    nog steeds last van maar minder voordat ik in de douche ging. dus douche heeft wel wat geholpen.
    heb nog niet gebeld. maar wil niet weer het ziekenhuis bellen voel me zo'n zeikerd.
    liefsjoanita

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

beter een keer te veel dan te weinig bellen, dan maar een zeikerd!

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

hoe zijn jullie blaasspieren?
    ik heb soms als ik moet niezen dat er een aantal druppels urine mee komen, hihi genant he

15. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Je kan ook de huisartsenpost bellen en even kijken of je verhoging hebt..

16. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Simone, wat vervelend zeg. Hopelijk wat meer duidelijkheid na het onderzoek.
    Jolan: de kans is heeeeeeeeeeeeeeeeel groot dat alles goed is. Probeer ervan te genieten want het is zo voorbij.
    Joanita sterkte met de pijn!

17. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey meiden

ff een vraag :oops:

ik ben bezig met een uitnodiging voor Lindsey haar verjaardag.
    maar kunnen jullie ff kijken of er schrijf foutjes staan :oops: :oops: :oops:

Ik lees er altijd overheen

en of er nog informatie mist :)
    adres hoeft niet want iedereen weet waar we wonen

dit is de achterkant van het kaartje de voorkant zoek ik nog een leuke foto voor hihihi

dit is de link

http://i252.photobucket.com/albums/hh3/ ... diging.png

18. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Die van mij waren al niet meer zo best, door de andere zwangerschappen, maar nu is het ook al niet echt super haha. Straks lopen wij met Pampers ipv de baby`s haha...

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @gabester leuke uitnodiging! ik zie geen typfouten, ik zou alleen het gedeelte ons tel in dezelfde kleur letters doen.

20. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0

Ziet er leuk uit, maar achter 17.00 uur geen komma, omdat je daarna met "en" verder gaat. En je hebt het Als in de laatste zin met hoofdletter.

Zijn maar kleine foutjes, maar omdat je er om vroeg

Deel Deze Pagina