Zoooo... hehe! Ik zei dat ik ging werken en dat ik rond 11 uur nog wel even zou komen kijken, maar het werken ging zo lekker en daarna heb ik nog even (2 uur... ) geslapen én de badkamer schoongemaakt dus ik kom nu pas hier uitpuffen @ joanita: hmm... kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt... Bel anders de verloskundige of de huisartsenpost. Wij kunnen van hier af ook niet zien wat t is en ik denk dat je je toch zorgen blijft maken. Hoop dat t snel beter is! @ Sarah: aaaaaw... je hond klinkt echt superlief! Ben normaal niet zo gek op honden (meer een kattenmens) maar dit is toch wel heel schattig. @ mam85: oh, wat fijn dat alles goed is! Kan me voorstellen dat jullie extra voorzichtig zijn ivm vorige keer (hazenlip, toch?) maar nu alles goed. Geniet ervan! @ Aaliyah: wauw! @ Rianne: pff... lastig hoor, met je ouders... Wel fijn dat het ernaar uitziet dat het goed gaat komen. Maar kan me voorstellen dat je er flink van ondersteboven bent. Sterkte. @ simoon: bleeegh, wat vervelend dat je bloedwaardes niet goed zijn! Ik hoop inderdaad niet voor je dat je de rest van je zwangerschap in het ziekenhuis moet doorbrengen. Ik duim voor je voor dinsdag. @ jolan: het is vast allemaal goed meisje. Geniet ervan!
Ik duim voor je dat je niet opgenomen hoeft te worden, ik weet hoe het is om je zwangerschap in het ziekenhuis door te maken. Groetjes, Natasja
@Rianne...gelukkig dat ie nog leeft...wel echt een naar verhaal...stiekem hoop je altijd dat dat bij jezelf niet gebeurd! Het is te hopen dat ie er helemaal bovenop komt...ook voor zn mama...want die heeft dus ook al bijhoorlijk wat meegemaakt! @Simoon...heh getver...het is niet te hopen dat je idd moet blijven of dat ze iets naars vinden! Maar wat Mac zegt....als het het beste is...So be it... @Marb...verder is ze niet zo schattig hoor...ze haaaaaaaaaaat vreemde mensen en is ook niet echt sociaal tegenover (sommige) andere honden...maar familie en vrienden is ze een schat voor! Zelfs voor de katten...door de verbouwing slaapt ze tijdelijk boven en de katten ook...Nou had mn vriend vandeweek nachtdienst en dan laat hij haar uit en neemt haar weer mee naar boven...was er een kat in haar mand gaan liggen...sluipt ze er heeeeeeel voorzichtig naast en gaat in een hoekje liggen terwijl de kat bijna de hele mand in beslag nam! echt zooooo lief! @Joanita...hoe is t met je buikpijn?
fijn allemaal goede echo's weer! @simoon wat vervelend voor je, succes met het darmonderzoek. ik voel me vanaf einde van de middag niet zo, voel de hormonen mijn lijf inschieten en wordt gewoon super chagerijnig zeg. zit mezelf nu even te verwennen met een heerlijke reep chocolade bon bon bloc. ik weet heel slecht maar ik heb het echt even nodig.
@buikpijn: nog steeds last van maar minder voordat ik in de douche ging. dus douche heeft wel wat geholpen. heb nog niet gebeld. maar wil niet weer het ziekenhuis bellen voel me zo'n zeikerd. liefsjoanita
hoe zijn jullie blaasspieren? ik heb soms als ik moet niezen dat er een aantal druppels urine mee komen, hihi genant he
Simone, wat vervelend zeg. Hopelijk wat meer duidelijkheid na het onderzoek. Jolan: de kans is heeeeeeeeeeeeeeeeel groot dat alles goed is. Probeer ervan te genieten want het is zo voorbij. Joanita sterkte met de pijn!
hey meiden ff een vraag ik ben bezig met een uitnodiging voor Lindsey haar verjaardag. maar kunnen jullie ff kijken of er schrijf foutjes staan Ik lees er altijd overheen en of er nog informatie mist adres hoeft niet want iedereen weet waar we wonen dit is de achterkant van het kaartje de voorkant zoek ik nog een leuke foto voor hihihi dit is de link http://i252.photobucket.com/albums/hh3/ ... diging.png
Die van mij waren al niet meer zo best, door de andere zwangerschappen, maar nu is het ook al niet echt super haha. Straks lopen wij met Pampers ipv de baby`s haha...
@gabester leuke uitnodiging! ik zie geen typfouten, ik zou alleen het gedeelte ons tel in dezelfde kleur letters doen.
Ziet er leuk uit, maar achter 17.00 uur geen komma, omdat je daarna met "en" verder gaat. En je hebt het Als in de laatste zin met hoofdletter. Zijn maar kleine foutjes, maar omdat je er om vroeg