Gelukkig dat het niks ernstigs is! Het is dan toch maar goed he dat je dan even belt hopen dat je snel minder last ervan hebt. Slaap lekker alvast.
Nee dat is geheime info! Geintje Nee mijn schoonouders zijn niet vaak in de buurt (wonen nogal een eind weg) en ze hadden nog nooit van hun kleinkinderen een echo gezien. Dus ik dacht, ik doe dat voor ze. Dus hebben ze vandaag van mij een echo cadeau gekregen. Je had die gezichten moeten zien! Mijn schoonvader kwam met tranen in zijn ogen naar buiten, hij was er helemaal stil van... Ontroerend was het. Maar daarom ging ik dus 2x. In januari omdat ik echt niet meer kon wachten, en nu voor mijn schoonouders. Maar na de 20-wekenecho wacht ik nog tot ik 27 weken ben hoor, tot de volgende echo gepland staat!
Zie je nou, nu ben je er gerust op en kun je fijn gaan slapen dadelijk. Veel beter dan als je stressend je nest in duikt
Ehm, ja, dat vond ik dus ook al Hihi 8) Ben nog steeds bezig met die foto's, het zijn BMP's en moet ze dus gaan omzetten naar JPG allemaal. Maal 35 dus. Dus dat wordt morgen! Nu te moe voor, wil zometeen in mijn nieuwe bedje gaan liggen
Succes Jolan! Ik ga naar mijn nieuwe bedje toe Heb net nog snel 3 foto's in mijn album gezet, rest komt morgen. Truste allemaal!
@mvb wat lief dat je dat kado hebt gedaan zeg. Als ik het goed begrijp ben je dus al een keer eerder geweest en dan ga je straks nog een keertje leuk hoor! Wij vonden het een beetje duur dus we gaan maar 1xtje maar goed we hebben dan ook 4 echo's gehad met die van de vk erbij.. @Jolan veel plezier en suc6 morgen he! Ik ga zo lekker mn bedje in ben bekaf en ben morgen lekker vrij dus kan ook lekker uitslapen. Weltrusten iedereen.
jolan: oh dat is niet al te laat gelukkig.. hoef je niet tot het einde van de dag te wachten hihi. Geniet ervan meid en ontspan een beetje he? mvb: welterusten! slaap lekker in je nieuwe bedje
Ehm... er is niet veel blijven hangen, sorry... Wel nog even: @ mvb: die slaap-foto! (L) Zoooo schattig! Heb nu toch wel erg zin in onze 3d echo, maar daar moeten we nog even voor wachten. 19 maart pas... @ joanita: fijn dat er niks aan de hand was! Bandenpijn kan heel heftig zijn ja... Heb ik laatst ook mogen ervaren En dat terwijl ik daarvoor ook wel bandenpijn had gehad, maar lang zo erg niet. Hoop dat je snel minder last hebt. Het komt en gaat met fases als het goed is... @ gabester: wauw, mooie uitnodiging! Voor de rest weet ik t niet meer
goedemorgen meiden! @jolan heel veel plezier vandaag, gelukkig heb je s'morgens een afspraak en hoef je niet de hele dg te zenuwen. @alle anderen met een afspraak veel plezier. @gabester heel mooi allemaal en heel roze over een poosje kun je met blauw aan de gang . @mvb leuke foto's en fijn dat de echo goed was en dat je zoveel foto's mee kreeg. zo ik ga weer werken.
@ Gaby: Creatief hoor ! Erg leuk. Ik vind zoiets ook heel leuk, ik heb voor het huwelijk van mijn zus een scrapbook gemaakt over zussen met allemaal fotos enzo. Erg leuk om te doen. @ MVB: Wat een mooie 3d foto zeg. Fijn dat alles er goed uitzag! Leuk dat je zoveel fotos heb! Wat lief dat je een 2e echo voor je schoonouders deed. Erg ontroerend, ik zou daarom al meehuilen haha. Mijn moeder voelde laatst de beeb schoppen, was zon bijzonder moment! Ik kreeg er tranen van in mijn ogen. @ Joanita: Goed dat je toch gebeld heb en fijn dat je langs mocht komen. Gelukkig was het bandenpijn, al kan dat ook erg vervelend zijn, ik weet er alles van. @ Marloes: Ik vind TH wel moooi altijd in een naam, maakt het toch even wat anders! @ Mandy: Gefeliciteerd met je 21 weken! Ik ben al weer op mijn werk, vind het een heerlijk idee dat ik maar tot 14:45 hoef! Mannetje heeft late dienst dus ben alleen vanavond, zal dan wel vroeg op bed liggen.
Goedemorgen allemaal, Gisteren niet veel hier geweest, was zo brak in loop der dag. Vroeg bedje ingedoken. Vanochtend weer vroeg wakker, de ukkie was weer lekker aan het draaien. Niet 1x maar 6-7x. (ook fijn) Alsof iemand alles uit je buik uithaalt , zon gevoel is het. Blijkbaar wou ze gewoon aandacht Ze weet wel hoe ze aandacht moet vragen, hihii.. Mvb: mooie echos Joanita: een geruststelling, fijn dat er niks ernstigs aan de hand is. Gabster: wauw mooie fotos, een creabea ben je wel he Dames met echos heel veel succes en plezier Mandy: gefeliciteerd met je 21 weken Rianne: werk ze..
Succes vandaag jolan! En laat snel horen hoe het was! Ik ben 20 weken vandaag! Jippi eindelijk! Rest fijne dag, ga straks ff bijlezen.
Alleen even een snelle goedemorgen . Jolan, veel succes vandaag. Vinnies, gefeliciteerd met de 20 weken. En fijn om te horen dat er gisteren weer veel goede echoberichten waren!