Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Jolan, succes met je 20 weken echo.

Vinnies, joepie op de helft!

Mandy, yes vet over de helft!

Ik ga nu even wat eten en dan gaan we de boel weer op laten meten bij de gyn, spannend...

Groetjes, Natasja

2. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Jolan, succes vandaag en toch een beetje proberen te genieten haha....

3. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Goede morgen,

mam85, fijn dat de echo goed was!

simoon312, jeetje zeg, dat is heftig!

mandy1, dat heb ik regelmatig nodig :)

Gabester, wow, wat een leuk kaartje! Creabea hoor ;)

Rianne1984, gelukkig kan je erom lachen, hihi klinkt wel erg raar…

MamaVanBrittje, gaaf zeg zoveel foto’s en een extra echo natuurlijk :D

Joanita, fijn dat er niks ernstigs aan de hand is.

alle meiden met een afspraak vandaag veel succes en plezier!

Vinnies, gefeliciteerd met de 20 weken.

xx Inger

4. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,

Hier weinig nieuws,alleen dat ik met 'n zieke thuis zit (wat ik stiekum wel heeeeeel gezellig vind :D )

Meiden met afspraak, Veel plezier!

Groetjes Aicha

5. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    suc6 jolan!

6. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Wat zijn jullie toch lief... :oops:

Jullie lieve berichtjes doen mij extra goed nou ik hier helemaal alleen zit! Dus bedankt dames :D

Ik heb trouwens heeeeerlijk geslapen in mijn nieuwe bed! *wauw* Wat een fijn bed zeg. Zelden zo'n goede aankoop gedaan!

Jolan, heel veel succes he! Genietze!

Vinnies: Jeej, jij ook op de helft nu!

Mandy1: ja, vet over de helft :) ;)

Natja: succes bij de gyn! En graag gedaan hoor ;)

Emme: goedemorgen!

Smiley: jij hebt een echte meid in je buik, dat is wel duidelijk! Had dat precies hetzelfde toen ik zwanger was van Britt ;) En die vraagt nu nog steeds constant aandacht :) Weet je dat vast he! ;) Hihi.

Aaliyah: ja ik ga in totaal 3x, ben 1x geweest voor een geslachtsbepaling, 1x gisteren met mijn schoonouders en straks met ongeveer 27 weken nog voor een mooi 3D-pakket. Vind dat nu extra leuk en belangrijk om te doen omdat ik zoiets bij mijn dochter helemaal niet heb gehad, toen kon ik ook helemaal niet genieten van de zwangerschap. Dus nu neem ik het er lekker van! Vandaar ;) Dat het dan wat duurder is, tja, tis toch bewaarmateriaal voor later, dus wel de moeite waard toch? Onze vk heeft trouwens geen echoapparaat, dus kan ook alleen maar dmv pretecho's en natuurlijk dadelijk de 20-wekenecho nog kijken naar ons manneke. Wel handig dat die van jou dat wel heeft!

Marb: oooooh das nog maar 6 weekjes ;) Nee geintje meid, 6 weken kunnen heel lang duren... Maar daar slepen wij je wel doorheen, gewoon lekker (window)shoppen toch? ;) 8)

Rianne: Thanks :oops: Het was ook erg ontroerend gisteren! Schoonvader met tranen in zijn ogen, schoonmoeder helemaal stil ervan.. Moest zelf ook stiekem een traantje wegpinken hihi :)
    Maar dat je moeder je meisje heeft gevoeld, dat is zeker heel bijzonder. Wat was haar reactie eigenlijk?

7. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Gabester: Moest enorm lachen om je verhaal met die droger :)
    Maar goed dat je er op tijd bij was...

Bloemetje: Gefeliciteerd met jullie meid en gelukkig alles in orde!

Mac: Leuke kaartjes heb je uitgezocht! Ik vind lime ook altijd erg leuk!
    Wat betreft blaasspieren, deze kun je goed trainen door ze af en toe aan te spannen en weer los te laten. Is het proberen waard toch?

Aaliyah: Wat fijn dat die meneer bij de echo nou wel aardig deed. Wel
    raar denk ik of niet? Mooie foto's trouwens, vooral die met die
    voetjes... erg mooi!

Mam85: Gelukkig alles goed op de echo!

Simoon: Ik duim voor je dat je niet opgenomen hoeft te worden in het ZH!

Joanita: Maar goed dat je even gebeld hebt, weet je ok waar de pijn vandaan kwam.

Mvb: Wow wat heb je veel foto's meegekregen :D Lieve foto's trouwens!
    Heerlijk he, zo'n nieuw bed...

Zo ben weer op de hoogte!

Onze babykamer is gespachteld vanhet weekend, en nu kan ik alles goed schoon gaan maken dan kunnen de meubeltjes erin! Joepie!

Haha, ga gauw beginnen, tot straks!

8. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Gisteren mijn 20 weken echo gehad en alles was goed, hele opluchting nu genieten :)

9. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Gefeliciteerd! En inderdaad, nu echt lekker genieten!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ooh, goed zo meid!

11. Emme

Emme Niet meer actief

Fijn Sanne!

12. Emme

Emme Niet meer actief

Heeft er iemand trouwens ervaring met een kamer zonder deur als babykamer? We zijn er nog niet uit of we de logeerkamer ombouwen of de 'study' (oftewel het rommelhok) gaan gebruiken. Die ruimte is groot genoeg, maar dus open - en dat is misschien lastig...

13. Emme

Emme Niet meer actief

[oh ja, logeerkamer wordt hier regelmatig gebruikt voor bezoekers uit Nederland]

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Goedemorgen allemaal! :D

@Natasja suc6 bij de gyn!

@mvb nou ja goed toch dat je zo vaak kan gaan en ja het is wel mooi bewijsmateriaal ;) maar wij zitten niet zo dik in de centen dus alles wat we kunnen besparen en voor dingetjes voor de kleine kunnen gebruiken doen we dan ook ;) .
    Fijn dat je bed zo lekker ligt!

@heide ja het was wel raar dat hij nu zo aardig deed maar goed dat was hem geraden ook hahaha anders zou mn vriend m ff...Ja leuke foto he die met die voetjes dat is ook wel mijn trots :D
    Wat leuk dat je nu de meubeltjes erin kan zetten wij hebben helaas geen aparte babykamer dus bij ons kan dat allemaal niet maar veel plezier met het neer zetten van je meubeltjes!

@Sanne fijn dat je echo goed was geniet ervan

Meiden ik wil even jullie raad vragen. Het gaat over mijn schoonvader. De ouders van mijn vriend zijn gescheiden en zijn vader is opnieuw getrouwd en heeft ook nog een zoontje uit dat huwelijk. Ze wonen echt 3 straten verder dan ons,maar we horen of zien ze nooit. Nou vond ik dat voor ik zwanger raakte niet eens erg (en zagen we ze zelfs vaker!) maar nu vind ik het wel minder. Ze weten nog niet dat ze een kleinzoon krijgen en ook niet dat we de 20 weken echo gehad hebben. Maar ik wil ze ook niet zelf bellen omdat ik het ook wel leuk vind als zij zelf belangstelling tonen of is dit nu heel raar...Ik zou er graag wat van willen zeggen maar ik ben bang dat er ruzie komt en ik heb al een keer ruzie gehad met de 'vrouwen kant' van de familie (zn moeder en zn zus) en ik wil dat niet nog een keertje. Maar het doet me gewoon pijn dat ze totaal geen interesse tonen. Toen we gingen vertellen dat we een kindje verwachtten toen zei zn vader alleen gefeliciteerd en lulde er gelijk over heen. Zijn vrouw deed wel heel leuk maar daarna amper nog wat gehoord. Alleen toen we op de verjaardag van zn broertje waren (in december) heel even over gepraat..Wat raden jullie mij aan?Sorry voor het lange verhaal.

15. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    @Simoon: he buddy, hopelijk hoef je niet opgenomen te worden. Sterkte.

16. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    wat een rottig verhaal. Wat vind je vriend er zelf van dat zijn vader zo ongeinteresseerd is? Ik zou niet tussen je vriend en zijn familie gaan zitten, en als ze echt niet geinteresseerd zijn lijkt het me het ook niet waard om in ze te investeren. Dan ga je dingen verwachten die je toch niet van ze krijgt. En dat is zonde van je tijd en energie, terwijl er zoveel lieve, leuke mensen zijn die wel geinteresseerd zijn en blij zijn als ze aandacht van je krijgen. Klinkt misschien een beetje hard maar als je zelf het gevoel heb dat je er genoeg in gestoken hebt, dan kun je jezelf niets verwijten en ligt het initiatief bij hen. Vind ik dan.

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Even snel tussen mijn werk door:

@ MVB: Ja haha die moest ook bijna huilen volgens mij. We moesten in ieder geval erg lachen.

Pff mijn schoonouders hebben een vakantie geboekt op 2 juni, voor 2 weken, ze weten dat ik 6 juni uitgerekend ben... echo zo lullig en egoistisch. Ze kunnen gaan wanneer ze willen... Gaat altijd zo met hun, als we koffie ofzo willen drinken moeten we echt een maand van tevoren afspreken, anders staat het niet in de planning..En ze zijn er ook nooit met verjaardagen, heb nog niet eens ooit een kaart of cadeautje gehad.. Zo zijn ze gewoon haha.
    Wel zielig voor mijn mannetje. Tis trouwens schoonpa en zijn vriendin. Mijn schoonma is wel heeel lief!

Pfff brandend maagzuur ... iemand tips?

18. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Inger, wat balen dat jullie naam al is vergeven zo dichtbij … zou daar dan ook toch echt even van balen :x

@Rianne, fijn dat het toch zo goed is gegaan dat je vader langskwam!
    Die vragen waar je mee zit…die komen later wel, neem de tijd.

@Yvetje, super dat de echo goed was! Met dat oortje komt het vast wel goed ;)

@bloemetje23, wat leuk een MEISJE! Gefeliciteerd ook met jullie goede 20 wkn echo.

@Aaliyah, wat super om te lezen dat de echo nu wel goed en leuk was! Geniet ervan :D

@Mam85, gelukkig alles goed weer op de echo! En toch nog een foto YEAH \:D/

@Simoon, heftig hoor dat ze je tot eind van de zwangerschap willen opnemen…hoop dat het inderdaad niet hoeft.

@MVB, wat gaaf dat alles goed was bij de pret-echo :D en 35 foto’s :schock:
    Weet je dat er trouwens een limiet zit aan het aantal foto’s in je album hier :) wilde vorige keer van al mijn aankopen foto’s plaatsen, maar dat paste niet.

@Sanne, fijn dat alles goed was bij de 20 wkn echo…lekker genieten nu :D

@Aaliyah, wat Snieke schrijft, daar ben ik het helemaal mee eens!
    Kan me goed voorstellen dat het niet leuk is voor je.

Zo eindelijk bijgelezen :D
    Het waren zoveel pagina's dus heb maar even wat minder uitgebreid gereageerd. Ga nu weer gauw verder, want vandaag weer druk met afspraken en moet ook nog even schoonmaken :(

xx Anna

19. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Heb weer bijgelzen, maar weet al niet meer waar ik op wou reageren, hihi.

Ga nu zo de tassen inpakken, want we gaan een weekendje naar Limburg! Nog even weg. Heerlijk.
    Dus tot volgende week!

20. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Hallo allemaal,

Al even niks van me laten horen..sorry :oops:
    Wilde jullie even laten weten dat we dinsdag de 20 weken echo hebben gehad en dat alles er prima uitzag...poeh..wat een opluchting.
    en.....het is een meisje ! ! !
    Dit hadden we ook echt al gedacht, dus onze meid krijgt een zusje erbij!

Verder gaat het niet echt super met mij, heb enorm veel last van mijn bekken en kan vaak al niet eens meer lopen of opstaan. En dat is erg fijn als je op een kinderdagverblijf werkt...dus moet ik het nu ook rustiger aan gaan doen. Volgende week ga ik naar een speciale bekkentherapeut en vanaf daar zien we wel weer verder.
    Ach...met de kleine meid is alles goed en dat is wat het allerbelangrijkste is!

:idea: mama van brittje wat tof zeg dat je zoveel echo's hebt meegekregen! Leuke verassing ! :thumup:
    :idea: Joanita, jeetje dat je zo'n last hebt gehad..dat doet inderdaad erg pijn! En schrikken ook als je van die krampen hebt.
    Hopelijk ben je een beetje gerustgesteld.
    :idea: Jolan, spannend! Vandaag 20 weken echo!
    :idea: Echo's , wij gaan ook nog 2 keer, 1 keer voor mn moeder en 1 keer voor mn schoonouders...
    :idea: Smiley, lekkere drukke baby dus, gek gevoel he haha
    :idea: Heide, wat leuk dat je nu kunt beginnen met de babykamer, als de meubeltjes er eenmaal staan ben je neit meer weg te slaan uit die kamer hoor haha, je blijft kijken!
    :idea: Sanne, gefeliciteerd! Geniet er lekker van!
    :idea: Rianne, lekker raar zeg :( Doe je toch niet.... Maagzuur: Gaviscon helpt bij mij erg goed!

Nou iedereen een hele fijne dag verder!
    liefs,
    Minnie

Deel Deze Pagina