rianne: jemig .. toppunt dat zij op vakantie gaan.. ach tja als je het van hun gewent bent? leuk is anders denk ik anna: ja toch nog een foto.. heb er om gevraagd. hahha bloemetje. leuk een meisje! minnie: wow nog een meisje! beterschap! rianne: mag gewoon hoor de rennies en gaviscon.. brr die laatste heb ik ook .. doe mij de rennies maar. die krijg ik iets makkelijker weg .. gelukkig nog weinig last van maag zuur dub: toppie! leuke echo! klein mannetje op komst!? angelgirl: feli en welkom! ik zal mijn echo zo ook ff plaatsen ... zie mijn album!
Wat hebben jullie weer veel gekletst! @Bloemetje: Gefeliciteerd met jullie gezonde dochter! @Mandy: Wat fijn dat jullie daar al uit zijn, weer een zorg minder. Wij vinden het echt heel lastig @Mac: Leuk! Lekker simpel en stoer. @Basmalah: Ja, wij zijn afgelopen jaar in Marokko geweest op aanraden van een Marokkaanse kennis want het trok me in de eerste instantie helemaal niet zo. We zijn naar Agadir gevlogen maar dat vonden we veel te toeristisch. Toen hebben we een auto gehuurd en zijn we door het Atlas gebergte gaan rijden, onderweg gestopt in leuke stadjes/dorpjes. Geweldige vakantie gehad! Wel lastig als je geen Marokkaans en weinig Frans spreekt Ik zou het wel weten als mijn vriend Marokkaans zou zijn, dan zou ik daar iedere vakantie te vinden zijn haha. @Aaliyah: Fijn dat de echo nu beter verlopen is! @Smiley: Ons kindje krijgt ook 2 namen en wordt niet gedoopt. Ikzelf heb 3 voornamen en ben ook niet gedoopt! @MvB: Leuke naam! Helemaal i.c.m. Britt @Sarah: Fijn dat het weer beter gaat met je hond. Klinkt als een echte lieverd! @Mam: Fijn om te horen dat de echo goed was! @Rianne: Pff wat heftig zeg, arm ventje. @Mandy: Dat is hier ook een favoriet medicijn, bonbonbloc @Gabester: Mooie dingen maak je zeg! Ik doe het je niet na.. @Joanita: Gelukkig maar, schrok wel even van je berichtjes over de buikpijn! @Mandy: Gefeliciteerd met je 21 weken! @Vinnies: Gefeliciteerd met je 20 weken, eindelijk op de helft! @Heide: Leuk is dat hé, babykamer inrichten! Fotoooos! @Rianne: Wat vervelend van je schoonouders, vooral voor je vriend/man. @Minnie: Gefeliciteerd met jullie dochter! @Dib: Overduidelijk een jochie, gefeliciteerd!
Even een vraagje. Ik twijfel over een voetenzak voor de autostoel. We zijn in juni uitgerekend, is het dan niet veel te warm voor een voetenzak? Ik heb ook nog aan de lodger shelter gedacht, maar dat fleece is ook veel te warm. Voor de kinderwagen ga ik wel een voetenzak kopen, want die kan ik natuurlijk ook nog een aantal winters gebruiken. Ik hoor graag jullie mening! Groetjes, Natasja
Wij zitten een beetje in een dilemma. We hebben begin oktober ruzie gehad met mijn schoonouders, uitpraten ging niet. Tot vorige week hebben we ze niet gesproken, geen mailtje, telefoontje. Helemaal niks. Vorige week zijn we er voor het eerst weer geweest en deed iedereen alsof er niets aan de hand was, nou prima wat mij betreft want we komen er toch niet uit. Ze waren zo blij om ons weer te zien zeiden ze en ze wilden graag een keer de babykamer komen kijken. Niks aan het handje en de rust weer terug zou je denken. Nu hoor ik dat mijn schoonvader eergister nog aan het klagen is geweest dat hij ons al 4 maanden niet gezien heeft en dat wij hem ZIJN kleinkind ontnemen *zucht*. Ik ben er dus weer helemaal klaar mee. Moeten we ze nu uitnodigen voor onze bruiloft over 3 weken? We gaan alleen onze handtekening zetten, 2 getuigen erbij en mijn ouders. Mijn vriend maakt het niet uit of ze er wel of niet bij zijn en ik weet het niet.... Word zo moe van dat gehuichel altijd. Ben er letterlijk ziek van, dacht dat we nu weer normaal tegen elkaar konden doen en dan blijft ie nog moeilijk doen..
hey dames: hier gaat het weer wel hoor, pijn is er nog wel maar vele malen minder als gisteren. heb een goede nachtrust gehad kwam om half 12 uit me bedje rollen ahahaha, moet eerlijk zeggen was wel ff heerlijk zeg. verder ja rustigjes aan he. @girafje (buddy) waar ben je joehoehoe? @ dame met nieuwe bed, fijn dat hij zo lekker ligt. @ alle nieuwe dames welkom en nog gefeliciteerd he. hoop dat jullie het bij kunnen houden hier op het forum. @ anna: is er al meer bekend over zaterdag, of loop ik dat nu elke keer mis? helaat en waar gingen we ook alweer high teaen? en waar spreken we ergens af. ik ga met de bus dus kom via het station, misschien dat we daar ergens af kunnen spreken dames die met trein/ of bus gaan? verder dames onze kleine gaat wel gedoopt worden. en krijgt 3 doopnamen welke weten we nog niet helemaal, maar willen het vernoemen naar zijn vader en mijn vader en opa. wordt nog ff puzzelen. en een naam is er ook al, geboortekaartje hebben we ook al uitgekozen. zal eens kijken of ik hem op internet kan vinden. alleen het versje moeten we nog eens ff ons over buigen. maarja daar hebben we nog tijd zat voor. hahah eergister kwam vriendin kleertjes kijken. ik dacht dat ik alleen tot maat 68 heb maar ligt hier al tot en met maat 86 menn, weet ff niet waar ik het allemaal moet gaan laten straks hoor hahaahah.
Sorry voor het lange (saaie) verhaal, maar het zit me nogal hoog... @Natja: Wij hebben geen voetenzak voor in de maxi cosi. Denk dat een dekentje ook wel voldoet (zeker de eerste maanden) en mocht je er alsnog een nodig hebben, dan heb je die snel genoeg gekocht!
ik denk dat je daar goed met je vriend over moet praten. is toch een beslissing die je samen maakt vind ik, succes met praten en de beslissing.
natja: onze zoon is in feb geboren en we hebben nooit een voetenzak gebruikt. in de auto was het zo warm en anders deden we er een handdoekje over heen(over de voetjes danhe: haha) ik had wel ooit eens bij de etos ofzo een fleece wikkel doek gekocht. deze kon ook in auto stoel. maar eignelijk amper gebruikt ik vind trouwens dat er een hele hoop producten zijn die wel handig zijn. maar of ze echt nodig zijn? soms kun je ook heel simpel een oplossing bedenken(zoals een handdoek ect) dan gelijk alles aan te schaffen. en mocht je er achter komen dat je het toch erg handig lijkt. dan is het zo besteld via internet of gekocht in de winkel.. voetenzak voor de kinderwagen hebben wij wel. zat bij de hele set in.. erg handig toen ie lekker recht op kon zitten in de wandelwagen (niet meer in de de kinderwagenbak) en het wat kouder was! etos doos: gisteren werd er aan gebeld.. mijn etos doos werd fftjes gratis bezorgt! super.. heb nooit geen mail gehad ofzo.. leuke doos trouwens. vooral die avent fles! die gebruik ik zeker!
mama1987: he wat vervelend.. misschien gewoon uitnodigen.. zo dat iedereen te vreden is.. (ten zij jullie niet willen natuurlijk) je trouwt maar 1 keer. en 1 a 2 personen meer of minder? maar goed. ik zit ook niet in die situatie.. ik hoop dat jullie er samen uit komen! goh en ik heb ook idd een hekel aan dat ze dan al gaan roepen .. jullie ontnemen mijn kleinkind! bah! knuffel!
@Joanita: Dankje we hebben al uuuuuren gepraat en hij laat de beslissing aan mij over. Lastig hé haha. @Mam: Ja, dat is ook wel weer zo. Of ze nu wel of niet in dat zaaltje zitten zolang ze hun mond maar dichthouden Erg hé. Terwijl we daar juist heen zijn gegaan vorige week in het belang van de band tussen hun en hun kleinkind. Toch maar eens kijken of ik ze ergens in kan ruilen op een makkelijker stel .
Dan gaat het je je het wel lukken hoor Het hoort er nu bij dat je je ongerust maakt maar dat hoeft niet hoor! Je krijgt ook nog kinderbijslag en en 'n soort kinderbelasting.
@Mam: Volgens mij kun je daar best leuk geld mee verdienen, zo'n soort dating bureau maar dan voor schoonouders. Dat je mensen kunt koppelen aan elkaar Leuke, perfecte schoondochter zoekt de ideale schoonouders