maar dan is het afwachten wat voor vriend er aan vast zit hahaha! maar goed. gooi alle schoonouders eens op een hoop waarover men niet te vreden is hahaha.. dan zal er vast een stel voor mij tussen zitten waar ik wel tevreden mee zal zijn. en iemand anders met de mijne hahaha
@all: Bedankt voor de felicitaties! Het was erg leuk om weer even naar ons 'knulletje' te kijken Hij wilde maar een paar tellen stil liggen!
aaliyah: hier ook geen reacties op de zwangerschap gehad. Contact is nu dus voorbij. We willen ze nog een kaartje sturen als de kleine geboren is..... en dat was het dan... dan is het aan hun. maar het is en blijft onbegrijpelijk
natja: fijn dat alles goed was bij de gyn! Mam85: mooie echo hoor! Etos doos: Ik had er geen avent fles in zitten... Vond de doos nogal tegen vallen eigenlijk.. Zo de babykamer is spik en span! Nu kunnen de meubeltjes erin, dit gebeurt helaas zaterdag pas... Als alles ingericht is zal ik zeker foto's plaatsen!
misschien is dit iets voor ons allen?/ http://www.gratisgeboorterompertje.nl/index.html ff een vraag zou dit echt gratis zijn of niet graag jullie mening dames?/
Is wel gratis zo te zien, maar dan zit je wel aan een hoop informatie vast. Je geeft dan toestemmeing dat ze je een infomatiegesprek aanbieden en ze hebben meteen al je gegevens....
ik zie in de voorwaarde dat je een vrijblijvend gesprek moet aangaan met de verzekeringsbnk, dus das minder. en helaas, maar 1 per adres
@ buddy: Hier ben ik hoor! Erg weinig energie de hele week en weer veel te veel dingen moeten regelen voor school. Tot overmaat van ramp is het behang voor de kleine niet meer leverbaar! En ik was er al helemaal verliefd op geworden . Vanavond maar nieuwe poging wagen om leuk behang te vinden. Vanochtend wakker geworden met beginnende keelpijn, stijve nek en stijf gevoel door mijn hele lichaam..... Wil niet ziek worden! Heb wel alles gelezen, maar geen puf om op iedereen te reageren. Volgende x weer, dat beloof ik O @ Rianne: Weet hoe het is als schoonouders op vakantie zijn rond de uitgerekende datum. Mijn schoonouders zijn al vanaf begin mei op vakantie tot eind september. We hebben ze gelukkig zo ver weten te krijgen dat ze even terug komen zodra de kleine geboren is, maar leuk is het niet. t zijn gelukkig maar mijn schoonouders. Mijn ouders zullen binnen 5 minuten voor de deur staan zodra ze weten dat de kleine geboren is liefs annemiek
*ego* Ik ben net met mijn jongste zoontje naar de oogarts geweest en ik kreeg te horen dat hij een bril nodig heeft. Het gekke is dat hij een maand geleden bij een vervanger was waarbij hij met de plaatjeskaart 2 rijen verder kwam. Afgelopen week bij onze eigen ortoptist vertikte meneer het weer en moest ik de afgelopen zijn ogen druppelen en vandaag werd er dan gemeten. Hier kwam dus uit dat het een grensgeval is en ze heeft besloten dat hij een bril moet. Het klinkt misschien lullig, maar ik baal hier behoorlijk van. Wat vinden jullie, zal ik een second opninion vragen bij die vorige ortoptist? Groetjes, Natasja
Joehoe onze echo was goed. wij hadden het geluk dat er een stagiaire bij was. Ze moest opdrachten doen voor haar afstuderen en moest daarvoor foto's maken van bepaalde dingen zoals hartje, longen, nieren, hersenen etc. We zijn in totaal een uur binnen geweest! Na een uur kreeg ik pijn in mn rug en mn been begon te slapen, dus toen was ik het 'zat'. Ons kindje is in ieder geval extra goed nagekeken Enne het geslacht is ongewijzigd Wilde het eerst niet laten zien, lag helemaal met de benen gekruisd. Maar na een uur mochten we kijken Na afloop meteen langs de prenatal gereden en schattige kleertjes gekocht
GRRRRR... Had net een superlang verhaal getypt en nu is t weg Even kijken of ik zo nog de puf heb om t opnieuw te typen hoor...
Ja Gaviscon mag je gewoon gebruiken! Rennies ook, bij mij hielpen deze niet genoeg, maar gelukkig kan het allemaal geen kwaad
heide/iedereen: de doos van de etos is toch van felicitas??? de zwanger kadoos?? roze met witte doos??? of heb ik dan een andere doos gekregen??? wat zat er bij jullie in bij mij zat er dit in: speen difrax kleine avent fles tutdoekje blauw beertje zitsal billedoekjes opbergbox voor doekjes van zwitzal en een hoop informatie tijdschriften
kan nooit kwaad toch? of gewoon testen bij een ander?kan me voorstellen dat je er wel van baalt. ik heb zelf hele slechte ogen. dus zal me niets verbazen als ons zoontje op jonge leeftijd ook een bril krijgt..