ja super Nu wel ver weg stoppen voordat anderen het zien haha. Oh kan niet wachten tot de kleine er is
Woooow wat is er weer veel geschreven. Ik dacht nou ik ben vrij ik kan het dan een beetje bijbenen hahah maar nee...Mijn moeder belde onverwachts of ze even op bezoek mocht komen. Ze is net weg ik heb weer wat leuke kleertjes gehad van dr . @Rianne wat stom zeg van je schoonvader en zijn vriendin dat ze precies dan op vakantie gaan, sommige mensen...En wat raar ook dat ze je nooit een kaartje of cadeau'tje hebben gegeven of op je verjaardag zijn geweest. Wat zegt je vriend er van? @Natasja fijn dat alles goed was bij de gyn! @Angelgirl welkom hier. Leuk dat je je ook aan wilt sluiten. @mama87 het is een moeilijke situatie van wie heb je vernomen dat je schoonvader dat gezegd heeft? Misschien kun je hem ermee confronteren en zeggen dat jullie juist weer contact willen om de kleine? Ik denk dat je heel goed met je vriend moet bespreken wat jullie willen het is een beslissing die je samen maakt en het zijn natuurlijk wel zijn ouders. Suc6! @Jolan wat leuk dat alles goed is! En een uur binnen jeetje ja dan zou ik ook wel last van mn rug enzo gaan krijgen. Hebben jullie die foto's ook meegekregen die extra zijn gemaakt of niet? Leuk he daarna gelijk kleertjes kopen, dat heb ik toen ook gedaan! Bedankt mensen voor jullie reacties op mijn verhaal. Ik vind het erg moeilijk ik weet niet precies wat ik wil. Het is namelijk niet zo dat we ruzie hebben of dat we helemaal geen contact meer hebben. Mijn vriend is er van de week heel even geweest om iets op te halen maar er werd helemaal niet naar mij gevraagd. Zijn vader heeft een dvd handel en dat is vaak het enige waar hij over kan praten. Mijn vriend heeft niet echt de ballen om daar wat van te zeggen hoewel hij zich er wel mateloos aan irriteert als hij er is. Maar ik ga het nog even met mijn vriend bespreken. Maar ik denk dat ik doe wat iemand (sorry weet even niet meer wie ) heeft gezegd en ik laat het gewoon gaan. Het moet idd van 2 kanten komen en als zij geen interesse willen tonen dan niet. Hoe klote ik het ook vind, maar dat kan ook weer met mn adoptie te maken hebben dit gevoel...hormonen.... *zucht*
@Natja mooi dat alles weer goed was. Voelen ze dat bij jou of krijg je steeds een echo bij de gyn? @angelgirl welkom hier! @mama1987 kan je niet met je schoonouders gaan praten en duidelijk maken dat jij deze gang van zaken niet leuk vind. En dat je ze hun kleinkind helemaal niet onthoud maar dat het van 2 kanten moet komen. Ik denk dat ze wel heel erg beledigd zullen zijn als ze niet mogen komen als ze nu ook al zo reageren. Maar het is jou bruiloft dus je moet doen waar jij je prettig bij voelt. @joanita onze kleine word ook gedoopt. Voor een meisje word de doopnaam maria (3 van onze oma`s heten zo) en voor een jongen Alfons naar mijn zwager die peetoom word. @mam85 ik vond de etos doos ook leuk, bij ons zat dat flesje er ook in. En nog 4 dingen. Ik heb ook met 5 euro korting pampers gekocht! En het is inderdaad ie van felicitas. @heide wat jammer dat er bij jou geen fles in zat, mischien zijn ze dat vergeten? Zat er verder ook niks leuks in? @girafje succes met nieuw behand vinden! @Natja ja ik zou wel een second opinion vragen als het je niet helemaal lekker zit. @jolan wat leuk dat je lekker lang mocht kijken. En gelukkig is alles goed! en ook 20 weken. Jou dag kan niet meer stuk! Zijn er trouwens nog meiden zonder buddy ik heb er nog geen 1 !
aaliyah, nee helaas hebben we niet alle foto's mee gekregne, maar waren ook niet echt super boeiende.... waren foto's van het hartje, longen etc waar wij zelf niets uit kunnen halen Wat een rot verhaal zeg over je schoonpa.... dat zijn dingen die kunnen je erg frustreren....
jolan wij stonden voor 45 minuten ingedeeld alleen duurde het langer bij ons maar volgens mij is 45 minuten normaal.
Hoi hoi, Heb heeeeeeeeeeeeeel veel gelezen (zat pas ergens op 1091!) En ik weet lang niet meer alles; Over schoonouders kan ik ook meepraten, alhoewel dat het sinds een jaar erg goed gaat. Schoonma heeft regelmatig tegen me gezegd "tja, het is toch heel anders een dochter of een schoondochter". Die opmerking was ik zo beu dat ik tegen haar zei: dat ligt toch aan jezelf, als jij er niet voor open staat zal het ook nooit iets worden! Ik was het gewoon erg beu en volgens mij is het doorgedrongen...... Ze waren trouwens ook op vakantie toen hun 1e kleinkind werd geboren, en dat vonden ze kei erg (hij kwam 3 weken te vroeg). Verder gaat hier alles z'n gangetje!
Bij ons zit het niet in de familie. Wat wel bij ons in de familie zit is scheelzien. Ik ben vroeger zelf 2 keer geopereerd en ik moest mijn oog afplakken. Mijn oudste zoon is ook 2 keer geopereerd aan scheelzien en moest ook afplakken, hij heeft wel een bril, maar dit kan ook komen door het zuurstofgebrek bij zijn vroeggeboorte. Mijn 2e zoon is ook 2 keer geopereerd aan scheelzien en moest ook afplakken. Mijn jongste zoon is niet scheel, hij moest wel 1 keer in de week afplakken, nu moet hij dus een bril. Mijn ouste zoon is dus de enige die een bril heeft. Ik heb besloten om morgen een afspraak te maken voor een second opinion. Groetjes, Natasja
@Jolan nee daar heb je dan idd niks aan... en bij ons duurde 20 wkn echo de eerste keer nog niet eens een half uur. Maarja omdat het zo kut was kregen wij natuurlijk gisteren nog een 'te goed' echo . Maar ook die duurde nog geen half uur. Dus verschilt misschien per praktijk?
Natja, zou inderdaad ook om een second opinion vragen. Omdat je zoontje nog zo jong is, kan hij ook moeilijker aangeven of hij met de bril wel goed ziet. Een tweede mening is dus alleen maar goed! Hier trouwens ook iemand die veel oogproblemen heeft gehad, dus dit is ook wel iets waar ik me zorgen over maak...
Eh ja ik wil wel op die lijst hoor hihi ik snap er alleen nog niet zoveel van hahha. Ohja heb net mijn vent aan de tel gehad over zijn pa en hij wil een mail sturen met daarin dat het een jongen is en dat hij het dus kut vindt dat we nooit wat horen. Maar zijn pa is nogal van de smoezen en als je mailt heb je tijd genoeg om iets te verzinnen voordat je wat terug schrijft. Ik ben bang dat het niet over komt als hij mailt. Ik heb liever dat hij belt, maar hij vindt dat ik vaak mijn mening/zin opdring aan hem....Maar ik denk gewoon dat bellen in dit geval effectiever zal zijn want dan moet je gewoon gelijk antwoord geven. Ik weet ook dat mijn vriend bang is zijn pa kwijt te raken omdat ze al een tijdje geen contact hebben gehad paar jaar geleden, maarja ik heb ook zoiets van ja het heeft zo ook geen zin zo kun je hem maar beter kwijt dan rijk zijn...Vindt het zo moeilijk dit.