aaliyah, ik bemoei me er niet meer mee... Ik ben er voor mijn vriend en het is zijn keuze, zijn ouders, zijn familie. Wil hij er heen, dan ga ik mee, wil hij niet, dan zal ik het niet voorstellen. Misschien is een mail wel goed. Kan je vriend alles kwijt wat hij kwijt wil. Vaak is het aan de telefoon moeilijk om meteen alles te zeggen wat je wilt zeggen en het vaak anders overkomt dan dat je zou willen.... Dat hij dan misschien een mail terug krijgt vol smoezen, tja, dat is dan maar zo, maar dan heeft je vriend wel zijn ding kunnen op schrijven
tuurlijk mag dat. Gezellig. Kleine waarschuwing: we kletsen erg veel.... dus dan ben je voorbereid op een hele boel leeswerk
@Marloes ja dat is ook wel weer zo idd. Ik laat hem ook maar gewoon mailen ook...kan mij het ook schelen.Nou ik ben idd ook wel zo dat als hij naar zn pa wil dat ik wel mee ga maar het nooit voor zal stellen, dan ga ik nog liever naar zn moeder en dr vriend hoewel ik daar meestal ook niet echt veel zin in heb omdat het zooo saai is daar. @zonnetje21 gezellig kom er bij en idd er wordt veel geschreven dus bereid je idd maar voor hahaha. Ik moest ook even wennen toen ik er net bij kwam.
Hier even kort antwoord...geen tijd om terug te lezen...dus even ego berichtje Alles was goed bij VK Had wel een lage bloeddruk 100/50, maar ik heb zelf nergens last van. Moet wel in week 28 extra prikken voor zwangerschapsdiabetes, omdat op 20 wkn echo bleek dat ik normaal/ruim vruchtwater had. Houd niet zo van prikjes, maar het gelukkig voor een zeer goed doel Misschien dat het me vanavond nog lukt om vandaag bij te lezen, maar moet er nu echt weer vandoor. xx Anna
Ik zou ook eerder mailen dan bellen...je kan er dan idd net wat beter over nadenken en niet zomaar alles er onbedoeld uitflappen! over de etos doos...bij ons zat ook dat doekje er niet in...maar de rest wel...ik vond m erg leuk! Kan iemand mij eraan herinneren waarom ik ook al weer zo graag aan het kamertje wilde beginnen? Wat een werk zeg! ben er gewoon moe van...en dan heb ik vandaag alleen een deur geschuurd en het plafond gewit! En zo'n grote kamer is het niet! Verder ben ik heel erg bang dat ik zaterdag niet mee kan...het gaat niet zo heel erg lekker met de hond...en ik vind het dan zo zielig om haar alleen te laten...mn vriend moet werken vandaar... ze moet heel de tijd plassen en laat het ook lopen....dus loop heel de dag met een dwiel achter haar aan... Helaas kon het even duren voor dat de antibiotica aanslaat...ze heeft ook een kuur van 2 weken! Mocht het zo zijn dat jullie wel moeten betalen voor me...moet je het even zeggen...dan maak ik het geld over! SORRY!
klopt ja die van felicitas, bij mij zat alles erin wat je noemt behalve de avent fles en het tutdoekje... Dus alleen veel info en een speen en zwitsal doekjes zal wel iets mis zijn gegaan bij mij dan..
Zo ben weer gerustgesteld Ik had per ongeluk een verkeerde berekening gemaakt en een groot bedrag er extra afgetrokken, dus we hebben toch zo'n 100 euro meer over dan verwacht. De kinderbijslag had ik er al bij opgeteld. Zag dat er weer een nieuweling bij is gekomen WELKOM. Las ook iets over schoonouders. Lijkt mij knap vervelend als daar problemen mee zijn. Ik heb er gelukkig geen problemen mee.
nieuwelingen welkom! het worden er steeds meer zeg jeetje, hahaahah maar wel heel leuk. verder heb hier een lekkere brownie gemaakt staat nog ff in de oven, eerst maar avondeten eten he lekkere speklappen met aardappels en appelsmoes, heb er zo'n zin in mmmm. en vanavond lekker genieten van me brownie met vriendlief. heerlijk verder nog niets bekend over zaterdag weet iemand anders het misschien? liefs joanitaq
@ Mama87: Wat vervelend van je schoonouders. Raar dat ze zo doen, zij kunnen ook initiatief nemen. Ik zou het zelf wel uitpraten voor de bruiloft, anders krijg je achteraf misschien spijt. Hihi ik wil ook mee, ik heb ook wat te ruilen @ joanita: Gelukkig is de pijn minder meid! @ Angelgirl: Welkom! @ Dib: Gefeliciteerd met jullie gezonde knul! Mooie echofoto's @ Heide: Leuk ik ben benieuwd naar de foto's @ Girafje: Jammer dat het behang er niet meer is. Ook niet op internet te vinden? Jeetje, ben dus niet de enige met egoistische schoonouders, sorry hihi. Ja mijn moeder wil ik denk ik bij de bevalling hebben, in ieder geval dicht in de buurt! Maar die zouden sowieso gelijk komen als ik ze bel. @ Natja; Ja ik snap wel dat je het vervelend vind hoor. Het is toch een heel gedoe en je blijft er misschien je hele leven aan vast zitten Second opinion kan altijd denk ik. @ Jolan: Gelukkig was alles goed! Lekker genieten nu. @ Minnie: Hmm heb nu vandaag totaal 2 rennies genomen, maar het helpt niet echt. Morgen maar wat anders halen dan. @ Mam85; Ja volgens mij is die doos van felicitas @ Aaliyah: Ja ze zijn gewoon heel egoistisch. Baal er wel van, ik ben echt een familiemens. Als ze er zijn is het wel gezellig hoor, maar het is altijd zo gemaakt. Vaak moet het ook gelijk met een etentje enzo. Niet dat ik dat erg vind haha, maar toch. Mijn vriend is er heel nuchter onder, dat is hij sowieso. Volgens mij maak ik me er meer druk om. Gelukkig is mijn schoonmoeder wel lief @ Jolan: Mijn 20 weken echo was best kort, net een half uur volgens mij @ tutdoekje: Hier ook niet ! @ Zeana: Wat een lullig opmerking van je schoonma @ Aaliyah: Is ook heel moeilijk hoor .. je wilt je pa natuurlijk niet kwijtraken. Hoop dat het goed komt. Ik zou zelf ook liever mailen dan bellen .. dan kan je er rustig over nadenken enzo. @ zonnetje: Welkom! Het wordt nog druk hier! @ Anna; Fijn dat alles weer goed was @ Sarah: Haha ja je wordt er wel moe van! Dat is ook een van de redenen dat we al vroeg begonnen zijn. Ik heb nu dagelijks zo'n rugpijn dat ik blij ben dat het af is. Anders had ik niet meer kunnen helpen. Succes ermee, gewoon rustig aan doen. Mannetje is werken vanavond. Hij had gekookt, moest wel anders had hij geen eten. Chicken tonight, kan je weinig aan verpestem haha. Was wel lekker. Reed net langs de chinees en had nog even een lekker soepje gehaald voor als ik nog honger zou hebben. Denk dat ik hem zo al aan ga breken whaha. Vandaag weer 3 truitjes binnengekregen van kleertjes.com. Van Noppies, in de aanbieding. Zooo leuk Noppies. Wacht op nog een pakketje van ze, ook Noppies! Koop het eigenlijk alleen in de aanbieding, dan valt de prijs wel mee.
mijn bestelling was eerst 100, ... maar omdat ik met ideal betaalde ging er 1 euro af... en dus ook 1 stempel.. 3 ipv 4 :x
Dat is lullig! je zou er haast 1 euro extra bijdoen! @Rianne...ik doe ook rustig hoor...gisteren best veel gedaan en ik barste 's avonds van de koppijn...dus vandaag niet zoveel gedaan...ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk in een luxe positie zit zo zonder werk...veel mensen moeten het van de vrije uurtjes hebben en ik kan doen wat ik wil! Net deed mn tv het niet...moest er gewoon van huilen...echt super stom! Mn vriend weet precies wat je dan moet doen (UPC moest gereset...weet ik dat nou!) maar ik kreeg hem dus niet zo makkelijk te pakken...heb ik m eindelijk aan de lijn...toen zei ik maar tegen m dat ik ondertussen al 3 bevallen kon zijn... Leuk hoor...hormonen... Was ik nog vergeten te zeggen...gisteren lag ik op bed en ik had mn boek uit maar was nog niet moe...dus ik dacht even kijken of je al wat ziet bewegen...want meneer is erg druk! Nou heel mn buik ging heen en weer joh! Ik heb me rot gelachen...wat is dat gaaf zeg! Mn vriend kwam naar bed en die vroeg wat ik aan doen was...dus ik zei dat ie maar snel moest kijken...hij was gewoon verbaast! Nog leuker was dat ik m helemaal naar beneden voelde zakken...net boven mn schaambot zeg maar...dus ik duwde daar....zat ie er precies onder! Het was knetterhard! Misschien heeft ie nu wel een deuk in mn hoofd Hahaha...nee het was echt gaaf! Zo "echt" is het nou allemaal!
@ Sarah: Haha heel herkenbaar met die tv. Ik zou daar ook niet opkomen en zou daar ook zo om kunnen huilen nu Wat leuk dat je je buik ziet bewegen. Mijn beeb zit nog onder mijn navel en als ik zit of lig kan ik dat niet zo goed zien. Mijn buik is al redelijk rond zeg maar en die zit er dan voor Wel jammer want ik voel haar regelmatig bewegen. Even een was ophangen ... Pff heb trouwens zo'n last van bandenpijn.. Als ik op de bank zit vooral. Ik heb het dan zeg maar waar mijn maag zit, bij de ronding van mijn ribben. Als ik plat ga liggen voel ik het niet, maar zitten is een drama!
Hey ladies, Zo moest ff een aantal paginas bijlezen Vandaag bij mijn paps en mams geweest en tegen het eind van de middag pas thuis gekomen, gekookt en zo lekker op bed liggen luieren. Hier gaat het verder wel goed. Ik heb me vandaag gewogen en ik ben 5 kg aangekomen MvB: zijn meiden echt zulke aandachtvragers We moeten ons voorbereiden, haha.. Fijn dat je heerlijk in je nieuw bed geslapen hebt. Sanne: fijn dat je echo zo goed was gegaan. Minnie22: gefeliciteerd met jullie meid. Dib: gefeliciteerd met jullie zoon Vinnies: ja bij mij begint ze ook vanaf 6:00 uur te bewegen, en dan draait ze zich ook tig keer om Dus ik ben dagelijks ook rond 6:30 uur wakker en mijn hubbie gaat dan rond 6:45 uur naar zijn werk, maar komt wel elk ochtend ontbijt brengen op bed. Want nu de kleine zooo beweeglijk is s ochtends duwt ze ook steeds tegen mijn maag dus ik moet sowieso eerst wat gegeten hebben voordat ik uit bed kom. Natja: fijn dat de echo goed is gegaan Angelgirl: welkom en gefeliciteerd Mam85: wat een mooie echo Mama1987: balen dat het zo loopt met je schoonouders Zonnetje: welkom en gefeliciteerd Dames met afspraken morgen: heel veel succes