dat tutdoekje zat er bij mij ook niet in. Ik vond het trouwens stom dat ik allemaal tijdschriften en folders met kortingsbonnen had en dan was de datum voor de korting al verlopen en allerlei info over de jonge gezinnen beurs terwijl die al geweest was. Ik heb trouwens nog steeds de wij jonge ouders niet gehad, heb zaterdag gemaild maar daar heb ik ook niets op gehoord.
hebben wij er niet bijgekocht, kan je altijd dekentje over heen leggen als het toch koud is, zonde van het geld voor de voetenzak, die passen ze toch maar ff
@ Rianne; nou ja, ik ken haar al heel wat jaren, ik sta er gewoon boven. Ik heb heel lang geprobeerd om een betere band met haar te krijgen, ik ben niet de moeilijkste (geloof ik) maar als je dan telkens zulke opmerkingen krijgt houdt het bij mij ook op. En ik vind het nu prima zo, ze is bezorgd en enthousiast over de zwangerschap en lief voor de kinderen. Voor mij is dat al heel wat waard! @weer nieuwelingen! Welkom, gefeliciteerd en geniet van de zwangerschap! @Lautje; Hmm vreemd dat je die nu nog niet hebt..... @MvBToch lekker geslapen en wederom een super echo.....Sorry voor zaterdag, maar ze vindt treinen vast errug leuk! @Joanita; als je iets over zaterdag wilt weten moet je bij anna83 zijn, je kunt haar pb-en. Ik ben vandaag naar de bedrijfsarts geweest, mag op therapeutische basis 2 dagen enkele uurtjes gaan werken..... Dat is effe ideaal, ben ik toch bezig maar als het niet gaat kan ik zo weer weg! Ik ben benieuwd, want ik moet zeggen dat de rust me wel goed heeft gedaan.
Zeana: Wat lekker dat je mag werken, ook al is het niet veel maar je bent toch lekker bezig. Ik zag trouwens mijn buik bewegen toen ik net lag! Kreeg er gewoon een dikke glimlach van op mijn gezicht! Ik zat haar een beetje te pesten door mijn buik in te houden en uit te zetten en te tikken op mijn buik. Een seconde daarna reageerde ze elke keer. hihi wat zou de denken nu: mama hou eens op !
Hmmm, die van mij beweegt wel regelmatig, maar ik zie het niet aan de buitenkant. Veelal draaibewegingen. Manlief heeft ook niet het geduld om al te voelen, hij vindt het maar allemaal raar. Als die kleine er is vind ik hem altijd helemaal geweldig (stoere papa met zijn peperkoeken hartje) Oh ja, vergeet ik nog bijna aan je te zeggen Rianna, ik vind het zowel van jou als van je ouders erg moedig om moeite te doen voor jullie gezin! Succes, dat vertrouwen is beschaamd, maar de scherpe kantjes zullen er wel van af gaan.
Hoi hoi... Wat fijn om te lezen dat alle 20 wk echo's weer goed waren! En Heide veel plezier/succes morgen. Voetenzak in MC hebben wij wel. Ze moeten minimaal 9 maanden in de MC en een dikke winterjas is vaak heel onhandig erin. Vond die zakken ideaal. Heerlijk warm en hoog dicht... toen ie echt rond de 8/9 maanden was paste de zak niet meer en deden we het indien nodig inderdaad met een deken erover, maar ik las dat je een Lodger had... die zou ik in de wintermaanden gewoon gebruiken. Warm genoeg. en voor de andere jaargetijden gewoon een dekentje gebruiken die je ook in de wieg/ wandelwagen gebruikt...
@Sanne: Gefeliciteerd met je goede echo. @Aaliyah: Wat een gedoe he? Ik moet eerlijk zeggen dat Snieke het heel mooi heeft opgeschreven. Hoe moeilijk ook.. maar ik zou het naast me neerleggen. Their loss zullen we maar zeggen mailen of bellen is wel lastig mailen is in zekere zin beter omdat je er over na kan denken.. het lastige is wel dat dingen dan soms helemaal verkeerd geïnterpreteerd worden.. Schrijf bewust in ieder geval en met zo weinig mogelijk verwijten.. anders krijg je die ook alleen maar weer terug.. @Rianne: Jeetje wat flauw van je schoonvader.. inderdaad zielig voor je mannetje.. vind het stiekem wel ook een beetje onbegrijpelijk.. alsof het iets kleins is dat ze een kleinkind krijgen.. Gelukkig dat je schoonmoeder een schat is @Inge S: veel plezier in Limburg! @Minnie: Gefeliciteerd met jullie meid en met jullie goede echo! @Snieke: hihi schoonfamilie dont you just love them? hihi ik zal niet beginnen over mijn schoonfamilie.. die is ook best groot. Mijn man heeft 3 broers en 4 zussen.. dus je snapt het.. veel gedoe hihi. Ik probeer me zo veel mogelijk afzijdig te houden vooral nu met de kleine in mijn buik. Probeer hem toch te beschermen van stress en andere rare dingen. @dib: gefeliciteerd met je goede echo en jullie mannetje @tamtam: ik begrijp je helemaal! Ik zit ook helemaal in de stress vooral omdat we een huis willen kopen.. eigenlijk best stom natuurlijk.. maar ja we hebben geen keus.. wonen nu in een minihuisje en bijna geen ruimte voor een babietje het wordt goed budgetteren.. Mijn tip: houdt alle uitgaven heel goed bij en kijk waar je nu al op zou kunnen besparen. Ik heb voor mezelf een boekhouding in Excel bijgehouden waarin ik alle uitgaven gecategoriseerd heb. Zo kan ik in 1 opslag zien waar ik veel geld aan uitgeef en waar ik dus op moet letten. @angelgirl: Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom. Zo leuk een meisje er bij als je al een jongetje hebt @mama1987: Agadir is inderdaad heel toeristisch. Ik hoorde laatst iemand die was daar naartoe gegaan naar een resort.. zwembad bij het hotel en ze zijn het resort niet afgegaan.. Zooo zonde! Ik zei al dat ze niet weten wat ze gemist hebben. We zijn nog niet ver het Atlas gebergte in geweest maar wel door het Rif heen.. Midden in de zomer.. maar toen was het zelfs prachtig! Ik ben ook echt verliefd geworden op alle kleine dorpjes en de onschuld nog van sommige gebieden. Inderdaad erg lastig als je geen Arabisch of Frans spreekt.. was blij dat mijn man alles regelde hihi. Moet zeggen dat hij met zijn Berberse achtergrond goed Arabisch spreekt.. maar er zijn van stad tot stad verschillen in het Arabisch, laat staan in het Berbers . Lastig hoor hihi. Het liefst zouden we elke 2 jaar naar Marokko op vakantie gaan.. misschien op een dag een huisje bouwen daar maar ja dat is toekomstmuziek. Ik zou inderdaad gewoon je schoonouders erbij vragen. Vooral als je vriend het niet uitmaakt.. probeer problemen te voorkomen.. anders krijg je misschien ooit te horen dat jij degene bent die de familie uit elkaar houdt ofzo (ook al is dit niet zo) Het zou je vriend zijn keuze moeten zijn. @Smiley: Hier ook 2 namen zonder dat onze kinderen gedoopt zullen gaan worden. @Jolan: Yippie! Gefeliciteerd meid! Hopelijk kan je nu echt gaan genieten en ontspannen En natuurlijk gefeliciteerd met je 20 weken! @Natja: Een second opinion kan nooit kwaad toch? @mam85: leuke spulletjes in de etos doos! Ik kan niet wachten tot ik die van mij krijg @Zonnetje: welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap! @anna: fijn dat het goed ging bij de vk! Ze gaan mij ook testen op diabetes de volgende keer dat ik naar de vk ga. Ik vind het eigenlijk wel prettig kunnen ze meteen dingen uitsluiten en hoef je er niet heel veel zorgen meer over te maken, @sarah: leuk zeg dat spelen met de kleine. Deed ik gister ook met mijn kleine.. krijg steeds meer contact met m! Vind het zo geweldig. Ik voel m nu ook al de hele avond! Zo gezellig @heide: yippie nog 1 nachtje slapen! Hoeveel meiden moeten hun 20 weken echo nu nog eigenlijk? @Debsje: Gefeliciteerd met je 22 weken hihi
hihi die van mij is ook zo ongeduldig.. leg ik zijn hand op mijn buik.. na 2 tellen... zegt ie.. ik voel niets.. ja duuhhhh. hij heeft ook niet geschopt!
Haha volgens mij hebben alle mannen dat. Die van mij ook in het begin. Nu iets langer, maar hij is het snel zat Ik lig de hele dag met mijn hand op mijn buik *zwijmel* Dames ik ga zo naar bed, echt pijn in mijn rug. Tot morgen weer.
Ik heb mijn 20-weken echo aanstaande dinsdag nog, basmalah, maar ben dan ook hekkensluiter met mijn 30 juni.
voetenzak in de maxi cosi... ik had er ook geen, maar ik had wel een voetenzak van de quinny... en heb die dus gebruikt. Kijk qua pasvorm niet het allermooiste natuurlijk, deze was iets te lang voor de m.c. maar kostte niks extra...
haha grapjassen zijn die mannen toch. ben erg benieuwd hoe het zal gaan over een maand.. misschien dat ze dan hun handen niet meer van onze buiken af kunnen houden hihi.. slaap lekker meid! en rust goed uit met je pijnlijke rug..
Bij mij heeft ze helemaal niets gezegd over vruchtwater.... Hoe kunnen ze dat zien? Op de brief die ik meegekregen heb staat normaal. Maar heb haar er helemaal niet over gehoord. Bij jullie wel?
Tinkerbell21, 20 weken echo, Bab28, 20 weken echo Lautje, 20 weken echo Guusje, 20 weken echo Tamtam, 20 weken echo Mamavan Brittje, 20 weken echo deze dames staan nog op de agenda voor de 20 weken echo...
Trouwens... wat ik me afvraag.. misschien dat iemand het weet.. zou je op een 3d kunnen zien of je kindje het syndroom van down heeft? ik bedoel zou je de gezichtstrekken kunnen herkennen?
Jolan de vk voelt altijd aan je buik of je baarmoeder is gegroeid of niet, ik denk dat ze bij anna voelde dat ze veel vruchtwater heeft?
nee, ze schreef dat het gezien was bij de 20 weken echo. Ze zeiden bij mij vandaag wel steeds: hartje is ok, niertjes zijn aanwezig etc etc. Maar niks gehoord over vruchtwater. Vraag me af hoe ze dan onderzoeken zeg maar maar bij jij dus ook niets over gezegd tijdens je echo?