Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nog 6 :D gaat zeker snel!

Nu met zn allen op naar de volgende mijlpaal :D

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja en 1 van die 6 is Tinkerbell, stond nog op de agenda, maar schrijft hier niet meer he, heeft zich afgemeld van zwangerschapspagina

3. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    oh dat heb ik gemist.. bij mij is er inderdaad niets van gezegd. ik ga er dan ook van uit dat het niet het geval was bij mij anders hadden ze het wel herkend.

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!

mmh daar vraag je wat..

5. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    oh ja je hebt gelijk.. nog 5 dus eigenlijk...

6. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    ben benieuwd wat ieders volgende mijplaal is :) die van 26 weken. en die van jouw Jolan?

7. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    ja he? ik vraag het me steeds af.. en ben daarom nog een beetje zenuwachtig voor mijn 3d echo...

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    die van mij 30 weken... dan heb je echt zo'n aftel-gevoel...

dan 35 weken, tijd voor vakantie en verlof

37 weken... baby mag geboren worden...

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ja die van mij is ook de 26 weken! En ja daarna..... juni he :D

ik ga afsluiten, welterusten en tot morgen :D

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh ja marloes jij noemt nog een belangrijk mijlpaal: begin van verlof :D nou die van mij begint 25 april :D (lijkt vroeg, maar heb dan eerst twee weken meivakantie en daarna meteen verlof :D Dus nog 10 weekjes werken voor mij :D poe dat klinkt weinig!

11. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    volgende punt waar ik naar toe leef is toch wel de pret echo van 14 maart ben dan alweer 28 week. daarna zal het wel gewoon 6 juni zijn hahha

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hier dus ook...
    verlof begint 2 mei (36 weken)
    maar idd vanaf 25 april vrij ivm de vakantie...

maar bij mij is dat toch nog 11 weken hoor ;)
    10 als we ook de voorjaarsvakantie niet mee tellen....

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    die tel ik niet mee, want die werk ik nite ;) dus nog 10 weken werken ook voor jou :D

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nu ga ik echt naar bed
    welterusten!

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    slaap lekker

16. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Heb nog steeds niet bij kunnen lezen, ga ik zo gelijk doen!

Gelukkig heeft iedereen mij gePB't over de meeting morgen, dus heb gelukkig alle laatste wijzigingen nog kunnen doorgeven aan het restaurant, het is dus bij deze allemaal geregeld en er wordt speciaal voor onze club wat op tafel gezet :D
    Met alle shopplannen nadien, zullen we waarschijnlijk pas zaterdagavond verslag doen...dus andere dames...even geduld hebben ;)

Sorry dat ik afgelopen dagen zo weinig heb gereageerd en niet alles heb kunnen lezen, maar heb het even heel druk gehad.
    Dacht ik vandaag heerlijk te kunnen uitslapen...was ik om 6.00u klaar wakker :rolleyes:
    Ga maar rustig aan doen vandaag, zodat ik goed uitgerust ben voor morgen ;) :)

xx Anna

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    goedemorgen sorrie ook hier geen tijd om bij te lezen! moet zo werken.

18. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @IngeS, geniet lekker in Limburg!

@Minnie, wat leuk een MEID! , en heerlijk dat je 20 wkn echo ook goed was!

@Dib, gefeliciteerd met de goede echo....en een JONGEN! \:D/

@Natja, super dat alles goed was bij de gyn...en dat de deur nog helemaal dicht zat ;) :)

@Angelgirl, WELKOM! en van harte gefeliciteerd met jullie MEISJE :D

@Mam85, goed dat je hebt gevraagd om een foto, vindt hem ook erg mooi! Hij is zo duidelijk en je kindje ziet er zo lief uit...denk dat het een meisje is als ik het zo zie...PB je wel ;)

Schoonouders.... inruilen :) :) , dit is het mooiste wat ik ooit heb gehoord :)
    Gelukkig vallen die van mij wel mee :D

@Heide, ben wel heel nieuwsgierig naar de foto's als jullie kamertje af is :D

@Natja, zeker weten een extra opinion aanvragen als je gevoel er niet goed bij is!

@Jolan, fijn dat alles goed was bij de 20 wkn echo...toch weer een geruststelling.

@Zonnetje, WELKOM en gefeliciteerd!

Etos doos, bij mij zat ook alles erin wat mam85 schrijft.
    Hebben jullie trouwens ook al andere dozen ontvangen/opgehaald? heb van die andere dozen nog geeb bericht gekregen :(

@Sarah, het is ff doorwerken op het kamertje, maar als het klaar is.... :D \:D/ :whistle: =D> :D ....om dat gevoel te bereiken, moet je nog even een paar daagjes werken, maar het is het allemaal waard ;) en heeft het geholpen?

@Joanita, hoezo had je me geen PB gestuurd over morgen, dan had ik waarschijnlijk op tijd kunnen reageren :(

@Heide en Gabester, veel succes en plezier met jullie afspraken vandaag!

@Zeana, wat super goed geregeld zeg met de bedrijfsarts. Lijkt me heerlijk als je het zo kan oplossen! Niet vergeten de tijd die je dan over hebt lekker aan jezelf en je gezinnetje te besteden ;) :D

@Basmalah, het is idd fijn dat ze voor de zekerheid testen....maar dat is weer een prik :pale: doe het trouwens met plezier hoor, alles voor onze zoon :D

@Jolan, tijdens de echo heeft ze er ook niets over gezegd en het stond in de uitslag bij de VK...stelt niet zoveel voor. Het schijnt dat vrouwen met zwangerschapsdiabetes vaak normaal/ruim vruchtwater hebben, maar vrouwen met normaal/ruim vruchtwater hoeven niet specifiek zwangerschapssuiker te hebben...dus don't worry 8)

@Basmalah, weet niet of je dat kunt zien op een 3D...lijkt me eerlijk gezegd niet, want het ziet er toch wat vervormder uit natuurlijk dan in het echt :(

Zo weer helemaal bijgelezen :D :D :D ...en het is buiten nog steeds donker :(

xx Anna

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    AAAAAAAAAAARGH! Had ik weer een heel verhaal getypt, houdt ie er weer mee op :mad:

Vind t echt niet leuk meer zo... :(

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zo, nog eens geprobeerd, deze keer in word :p

Heb gisteren niet meer de energie gehad om het hele verhaal nog ‘s te typen. Vanavond gaat ook niet lukken, heb de hele dag opleiding. Met een beetje pech ben ik pas om 19.00 uur thuis en ik gok zo dat ik dan lekker onderuit gezakt op de bank wil zitten ;)
    Misschien dat het morgen of zondag lukt.

Ik heb mijn eerste buikband gekocht! Ik vind m echt heel erg leuk, maar vind t ook wel een beetje eng om m te dragen… :oops: Alsof ik te koop loop met m’n zwangere buik ofzo… En dat terwijl ik t bij anderen superleuk vind. Nou ja, gaat ook wel weer over hoor ;)

Ik heb trouwens ook toch maar zo’n ondersteunende band gekocht voor je rug (nou ja… je buik wordt ondersteund natuurlijk :p). Ik ben echt benieuwd of t helpt. En dan dinsdag de fysio. Met een beetje mazzel fiets ik vrolijk door de tweede helft van m’n zwangerschap heen.

Ik las ook nog iets over buiken voelen. Ik kan inderdaad ook wel de hele dag op bed liggen met m’n hand op m’n buik. M’n man (ja, ben nog steeds braaf) wil ook wel een kwartier liggen ofzo. Het jammere is dat hij zich echt moet focussen. Als we gewoon en filmpje kijken en hij ligt met z’n hand op m’n buik voelt ie haar alleen als ze echt hard trapt. Maar goed, dat doet ze gelukkig best vaak :D
    Andere mensen zijn trouwens wel ongeduldig inderdaad. Dan ze ik: ‘zoooo… ze is echt druk!’
    ‘mag ik voelen?’
    ‘ja, tuurlijk’
    ‘ik voel helemaal niks!’

Nee, hehe! Ze trapt niet op commando… En zeker het jouwe niet :mad:
    (haha, hoezo frustraties?! :D Vind het trouwens sowieso wel bizar dat iedereen ineens zomaar aan mijn buik mag zitten. Ik vind het altijd goed, maar nou ja… Ik zou het altijd even vragen voor ik aan iemands buik ging zitten… :()

Nou goed, dit was het deel dat ik nog onthouden had van vanochtend… Sorry!

Deel Deze Pagina