Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Oeh, en 22 weken vandaag. Was ik vergeten :D

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ Basmalah: Ik heb geen idee of je dat kan zien? Volgens mij is het bij pasgeboren baby’s meestal licht zichtbaar en groeit het naarmate ze ouder worden. Ben je er bang voor? Ik moet heel eerlijk zeggen, ik wel. Het zit niet in de familie ofzo, maar het is toch een angst. Ben ik heel eerlijk in. Maar zien ze zulke dingen ook niet bij een 20 weken echo?

@ Iedereen: Hoe is het eigenlijk met Dootje? Heb haar volgens mij al even niet meer gezien hier.. Of heb ik het gemist?

@ basmalah: Mijn nieuwe mijlpaal is het moment dat de longen volgroeid zijn. Ben door mijn achternicht echt bang voor een vroeggeboorte en de longen zijn nu nog niet ontwikkeld..

Daarna denk ik inderdaad de 30 weken, dat wordt echt aftellen :D Maar als je nu nagaat, over 17 weken ben ik al uitgerekend! Dat gaat zoooo snel!

@ Marb: Ik doe het altijd in het kladblok schrijven, zo kan je niks vergeten. En dan kopieren.
    Een buikband is juist leuk joh! Lekker dragen hoor. Ik heb 2 leuke met een print maar weet niet zo geod met wat ik ze moet dragen :(
    Gefeliciteerd met je 22 weken!

Ik ben weer aan het werk. lekker toto 14:45 uur en dan weekend! Heerlijk !
    Mannetje moet zondag helaas werken bij voetbal ( ME ). Dus we hebben alleen morgen samen vrij.

3. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
  4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Oh leuk zeg! Gewoon dragen hoor. Op wat voor truitje draag jij ze? Ik heb een zwarte met allemaal babynamen erop in het zilver en een paarse band met een print "suprise" en soort bloemen.

Draag nu wel een effen zwarte band maar die doe ik onder mijn truitje, over mijn broek heen want heb mijn knoop en rits helemaal open staan :)

5. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ehmm... heb een simpel zwart shirtje, daar kan ie mooi op. En op een witte. Ik vind het wel mooi om er dan een bolero (heet dat zo? Zo'n vestje dat alleen om je armen zit, zeg maar... ) bij te dragen.

Zal straks s een foto maken als ik het allemaal aan heb :D

6. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113

(de kleur klopt niet echt met hoe de kleur er in het echt uitziet. Dan kun je beter op de link klikken die ik op de vorige pagina plaatste)

7. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    oeps, twee foto's was niet de bedoeling :)

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Hij is echt leuk Marb :D
    heb je die bij buikbanden.com gekocht ?

je heb al een mooi rond buikje trouwens D: ;)
    eruug mooi hoor :D

9. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    goedemorgen

anna: heb je de kruitvat doos al aangevraagd?? bij deze ontvang je gelijk een ophaalbrief/mail.. maar ik kan hem pas halen in maart geloof ik..

marb: ik hoop dat die band gaat helpen voor je! lijkt me wel fijn hoor wat extra steun, gefeliciteerd met je 22 week

buikzitten: ooh heel herken baar marb! zeker als je op het laatst loopt en je toeter op knappen staat. dat mensen ongevraagd aan je buik zitten. ik schrok daar best wel eens van!ik hou daar niet van van al dat aandacht.. als ik het wil laten voelen dan zeg ik het wel of ze moeten er lief om vragen..

de vorige zwangerschap was geeindigd in een ks.. mijn vriend was daar nog al behoorlijk van onder de indruk en vond die hegtingen en litteken wel zo intressant dat ie ze ook gelijk aan zijn ouders wilde delen.. hog toen voelde ik me al niet prettig hahaha.. ach het is ook net wat voor band je met iemand hebt natuurlijk. heb gelijk maar gezegt dat ik niet aan jan en alle man mijn litteken wil laten zien :)

marb: tuurlijk kan je met die buikband gaan lopen... gewoon doen. je hebt er al eenmooie buik voor. dat is bij mij nog niet zo
    al hou ik zelf liever de buikbanden onder mijn kleren.. maar goed dat is persoonlijk..

(ik heb ze dan ook niet zo mooi als de jouwe)

10. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Debsje: hihi, dankje! :oops: Komt idd van www.buikbanden.com . Ze hebben een hoop leuke vond ik! Wel wat duur, maar ach... ;)

@ mam85: mja, ik vind het echt heel lief van de mensen dat ze zo geinteresseerd zijn, hoor... Maar ten eerste heb ik vaak zoiets van: 'hallo, ik ben er ook nog! Ben toch niet alleen maar baby-broedplaats?!' En ten tweede vind ik het gewoon onbeschoft om ongevraagd aan buiken te gaan voelen, maar goed... Dat wordt dus nog erger tegen het einde? :D Kan niet wachten... :rolleyes:

En lekker de hechtingen aan je schoonouders moeten laten zien?! Moet er niet aan denken :(

Ik zou m'n buikband normaal gesproken ook onder m'n kleren dragen, maar goed... deze moet erover natuurlijk ;)

11. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Goede morgen,
    hier ben ik ook weer...

Heide, foto’s van de babykamer willen we zien :D

Natja, ik zou ook voor een second opinion gaan hoor.

jolan25, gefeliciteerd!

mam85, bij mij zat dat er ook in.

marloes80, thanks!

Anna, Fijn dat alles weer goed was.

Sarah84, balen zeg! Maar ik begrijp het heel goed hoor. Maar ik vind het wel heel erg jammer. Hoe gaat het nu met de hond?

tamtam78, fijn voor je meid!

Basmalah, goeie vraag indd...

Marb, gefeliciteerd 22 weken!

Hier gaat alles goed. Ik heb zin in morgen!
    :D groetjes Inger

12. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    zin in morgen.. uuuh geloof dat je me ff moet helpen. ben heel slecht in dingen onthouden.. trouwen? pret echo? volgens mij de 1e toch? ;)

............

ik ga vandaag weer eens wachten op de wehkamp.. heb een positie broek besteld..ik hoop zo dat ie goed is
    gewoon weer een lekker stoffen zwarte.. wel zo makkelijk. ik heb nog een spijker van de vorige keer liggen.. al is mijn buik daar nog te klein voor nu..
    ook leuk shirtje besteld..
    ben benieuwd..

we gaan in maart midweekje weg. we willen dan ook zwemmen. maar nu zit ik erg in twijfel wat ik moet doen.
    ik heb een bikini alleen heb ik deze nooit aan omdat ik flinke kwabberd heb.. en mega boven benen. voel me er niet prettig in..
    maar nu emt een vollere buik (en een goede reden ) twijfel ik toch
    heb ff gekeken wat een positie badpak kost. maar ik vind dat veeeeeeeels te duur voor dit keertje zwemmen!

heeft iemand nog tips waar deze dingen betaalbaar zijn?

13. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Hi allemaal,

Ik heb mijn best gedaan om mee te lezen van de week. Volgens mij is het me gelukt, maar vanwege de drukte heb ik geen persoonlijk berichtje terug voor iedereen. Het waren ook veeeeel pagina's, gezellig hoor.

Hier ook alles z'n gangetje. Buik schommelt af en toe al flink heen en weer. M. kan hem/haar nu ook vanaf de buitenkant zien bewegen, zo leuk!

Heb mijn sticker binnen van de bijzaak, alleen is ie 20 cm hoger dan wat ik gevraagd had... Hij past nu dus gewoon niet. Ik krijg nu wel een nieuwe, alleen ben ik benieuwd of het goed gaat want nu kreeg ik weer een mailtje over de breedte van 100 cm terwijl ik toch heel duidelijk heb gemaild dat de hoogte 100cm moet zijn.... Maarja voor bijna 70 euro mag je toch wel wat verwachten? In ieder geval dat de maat klopt haha.

Straks even met mams de stad in, schoenen kijken. Heb bijna altijd hakken aan, maar ik merk dat dat nu toch steeds minder lekker gaat zitten. Zeker straks op de 9-maandenbeurs wil ik wel een paar km's af kunnen leggen. Dat is ook al binnenkort, leuk leuk leuk!

Heeft iemand gisteravond laat ook dat programma gezien over de afdeling neonatologie, waar vroeggeborenen worden behandeld.. Heftig hoor... Heb wel een paar traantjes gelaten. Er was een kleintje van 25 weekjes.. Niet voor te stellen dat die van mij volgende week geboren zou worden. En dat het er nu al zo heel uitziet.

Maargoed, we gaan er gewoon vanuit dat we allemaal de 37 weken halen en dat allemaal niet nodig is!

Meiden die van de week hun 20-weken echo hebben gehad: super! Allemaal goed nieuws! Vergeef het me dat ik jullie niet persoonlijk feliciteer. 34 Uur werken en dan 's avonds nog een cursus.. het wordt wel pittig nu.

En buddy Jent, hoe is t met jou?

14. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    meris: ik heb dat programma ook gezien. stukje ervan wat had het al eens eerdder gezien geloof ik..
    heftig hoor.. zo veel zorgen..
    maar tegelijkertijd ook zo knap wat ze tegen woordig allemaal kunnen.. pff zou er echt niet kunnen werken

15. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Mam85, ik heb even gezocht op marktplaats op zwangerschapsbadpak en er staan er heel wat hoor. Als je het niet erg vind dat iemand 'm een paar keer aangehad heeft natuurlijk...

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ Marb! Leuk zeg! Ja met een bolero is inderdaad leuk, ik heb er ook wel een paar maar die hebben alleen mouwen en kan je niet vastknopen. Maar mijn buik is nog niet rond genoeg om hem te dragen... jammer is dat. Flubbert nog een beetje.

@ mam85; Bij de H&M hebben ze een positiebadpak, maar weet niet of dat is wat je zoekt.

@ Meris; Ja van hakken zul je nu wel last gaan krijgen. Ik draag ze eigenlijk nooit. Ik loop nu veel op mijn (echte) Uggs. Die zijn zooo zacht van binnen. Die doe ik ook zeker op de 9-mnd-beurs aan. Heb er ook echt zin in! Hoop dat ik het volhou want we willen ook bij de HHB kijken. Gewoon veel zitten tussendoor. Ik denk nieteens dat ik een handtas meeneem. Veel te zwaar aan mijn schouder. Stop mijn telefoon gewoon in mijn jas en mannetje neemt portemonnee maar mee :D

Pff nu al geen zin meer om te werken, en moet nog 5 uur!

17. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

marb, mooie band, leuke foto!

mam85, we hebben morgen een high tea in Breda met een aantal as juni mama's :D

ik heb mijn badpak van de H&M, volgens mij was tie niet zo duur...
    of indd marktplaats.

xx Inger

18. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    meris: mmh 2e hands vind ik met een badpak toch niet zo fijn. ...

rianne: ja die zag ik ook al . maar ik vind hem niet echt geweldig hahaha

inger: hihi dat is wat anders dan trouwen.. veel plezier!

(wie ging er eerdaags trouwen dan.. ?)

19. Anna83

Anna83 Bekend lid

Aug 12, 2008
    558
    0
    0
    Buik voelen, vindt dat ook irritant als mensen dat doen...en dan ook zonder te vragen :x

@Marb, gefeliciteerd...alweer 22 wkn :D :D
    Vindt het echt een super buikband, helemaal zo met die bolero (volgens mij heet dat echt zo :) )

@mam85, volgens mij wel en ook daar heb ik niets van binnen. Denk dat ik hem gewoon nog maar een keertje aanvraag.

@Inger, gelukkig alles goed...je klinkt in ieder geval erg opgewekt! Ik heb ook al zin in morgen :D

@Mam85, lekker een bikini aan hoor...nu mag het ;)
    Die badpakken zijn altijd zwart en dan voel ik me zo wit :(

@Meris, zou voor de zekerheid dan toch nog een keertje mailen, voordat je straks weer de verkeerde maat opgestuurd krijgt :(
    Wel balen, want je wil dat ding natuurlijk zo snel mogelijk opplakken :)

@mam85, volgens mij is dat mama1987 die gaat trouwen binnenkort

Ben trouwens best wel moe :( ga zo denk ik maar even lekker in bad :D

xx Anna

20. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Goeiemorgen dames!
    Zo weer bij gelezen!Ik heb ook kleertjes van noppies gekocht bij kleertjes.com..Weet ff niet meer wie het had gezegd :oops: maar dankjewel voor de supertip! :thumup: Echt niet duur en hartstikke leuk!
    Vandaag of morgen komen mijn buibanden binnen..Kan niet wachten!:d Morgenavond een feestje en dan doe ik een om.Heb een groene met die streepjes code :tenminste houdbaar tot 20 juni 2009.Leuk he?En een grijze met dat gezicht.Die had ik bij iemand gezien op een buikfoto.Weet even niet meer bij wie :oops: Pff ben echt een ramp,haha :D Ik heb een hele leuke ketting gemaakt voor bij die groene buikband,als ik em heb maak ik wel een foto en zet hem hierop!
    Mijn buik is echt beginnen te groeien afgelopen week..Gelukkig!En ben nu 5 kilo bijgekomen vanaf het begin..

@mam85:ik heb een zwangerschaps-zwempak bij de prenatal gekocht voor 20 euro!Is toch niet zo duur he?En hij zit goed..

@marb: Waar heb je die bolero gekocht?Ik wil ook graag wat bolero's maar kan er geen vinden :( Vind het echt super uitzien met een mooie buikband!

@ weet ik niet meer :oops: Die paarse buikband met surprise heb ik ook!(en in het roze en turqoise,bij de miss-etam-outlet voor 1 euro per stuk!)
    Zo sorry voor mijn lange verhaal maar had ook veel te vertellen!haha!

Liefs Yvette

Share This Page