Marb, ik heb ook zo`n band voor mijn rug en heb ze in beide zwangerschappen gedragen. Het geeft wel wat extra steun, maar verwacht niet dat het alle belasting voor je rug overneemt. Ga 1 tot 2 keer per week naar de fysio en die helpt mij echt goed...
leuke buikband joh, ik heb er ook zitten kijken, maar het het gevoel dat ze allemaal klein uitvallen, vriendin van mij had l/xl besteld, en kon hem aan tot 30 weken en daarna niet meer heb er nu 2 een roze en een zwartmet witte bloemen. moetzeggen heb de roze vaak aan maar de zwartwitte niet
goedemorgen! Ben de laatste weken een beetje druk geweest dus weinig hier te vinden. Hoe gaat het met iedereen? Ik zie dat jullie het over buikbanden hebben! Op die site staan erg leuke. Ik heb alleen nog niet zo'n hele grote buik
wat een prachtige buikbanden en bijbehorende buiken zie ik voorbij komen! Ik loop echt voor schut met een buikband, in een beetje wijd shirtje zie je niet eens dat ik zwanger ben, hoewel ik nu ineens best hard groei! Ook mijn badpak komt van de prenatal, 19.95, en ze hadden diverse modellen.
Hallo allemaal, Gaaf die buiken met banden, ik heb er ook enkele maar die zijn inmiddels bejaard (4-5 jaar oud). Ik heb er ook een hekel aan als iedereen alleeen maar naar je buik vraagt en al helemaal als ze er ongevraagd aanzitten. Misschien een buikband kopen met "do'nt toutch" er op...... Ik heb wel eens iemand gevraagd of ie zijn hand van mijn buik wilde verwijderen 9was een compleet vreemde). Wat ook wel wil werken als iemand ongevraagd aan je buik zit; terug doen Moet je ze eens verbaasd zien kijken! Dames heel veel plezier morgen (vind het toch erg jammer da'k niet mee ga, maar moet ff om mezelf denken). Zo, ga nu even iets doen hier in huis, ben een beetje licht in mijn hoofd...
Hey ladies, Zo ik heb eens wat langer door kunnen slapen *blij blij blij* Gelukkig was de uk niet zo vroeg aan het schoppen. Toen ik al wakker was begon ze weer te schoppen en te draaien. Dus ik moest verplicht met d'r spelen en toen was het weer rustig, hihi.. Marb: leuke buikband. En je kan het wel dragen joh, je hebt al een mooi rond buikje. Dus gewoon doen hoor En gefeliciteerd met je 22 weken. Mam85: ik heb er eentje, lang geleden, bij Hema gezien. Ik weet niet of ze die nog steeds daar verkopen. Yvetje: dus je gaat helemaal op en top naar het feestje Dames met echo's heel veel succes. En dames die weer een week verder zijn ook van harte.
Hallo meiden ik heb wel alles gelezen maar ga nu niet reageren op iedereen. Heb me vanochtend ziek gemeld op mn werk ik zit even niet zo lekker in mijn vel en voel me lichamelijk ook niet zo lekker... Ga nu even een broodje eten en vanmiddag reageer ik even op iedereen. btw leuk al die buikbanden
tijdens de echo kunnen ze je vruchtwater ook goed zien, dat zijn die donkere vlekken om je kind heen enzo.
mijn mijlpaal nu? euh.... als het kamertje komt, hihi, maar dat heeft niks met aantal weken te maken, ik denk de 32 weken grens en mn verlofdatum.....
Mijn mijlpaal is als ik een mooi buikje ga krijgen Echt, ik zit jullie foto's te bekijken en volgens mij zit die van mij gewoon verstopt. Ik heb nu een broek aan die ik voor mijn zwangerschap ook aan had en daar is geen buik in de vinden Ik begin me gewoon zorgen te maken.
zo dames, sorry heb jullie wel flink in de steek gelaten afgelopen dagen, ondanks dat ik minder werk ben ik erg druk geweest, en erg moe pff tja waarmee, weet ik ook eigenlijk niet meer, gister was men mannetje jarig en lekker filmpie gekeken samen, nu wel alles bijgelezen. een hoop leuke dingen gelezen en gezien. straks ff hond uitlaten en in huis ff bezig. vanavond uit eten.....
Jeetje, dat gaat echt snel hier. Kan het echt niet bijhouden Ik ben trouwens tot nu toe zo'n 7 kilo aangekomen Best veel of valt dat mee?
zwempakken dus bij de hema of prenatal?? mmh ik ga eens speuren. en anders maar gewoon in bikini.. we gaan naar duitsland.. dus geen drol die mij daar kent (hoop ik) leuke mijlpalen allemaal aaaliyah86: beterschap smiley: hihi verplicht spelen? als ik mijn hand op mijn buik leg word de baby juist actief! zeana: woehahaha! ja idd gewoon een hand terug doen op hun buik! *die ga ik onthouden* zo mijn pakketje is er. zal zo eens de broek passen..
oja ik stond gistermorgen op de weegschaal en snapte er niks van, vanmorgen maar weeg gewogen en was hetzelfde als gisterochtend. ik woog voor ik zwanger werd 77,6 kg, en laatste keer bij vk en ook thuis, woog ik 81 kg, en nu weeg ik weer 78 kg, dus zou 3 kg in een week tijd afgevallen zijn, apart.... en dat terwijl ik niks anders eet. ik kijk het nog ff aan en anders bel ik maandag wel vk als ik weer afval...
mijlpalen: 26 weken, daarna zwangerschapsverlof denk ik en tot slot 12 juni. tussendoor leef ik wel naar dingen toe zoals de 9maanden beurs, de 3d echo mijn schoonzusje haar bevalling.. dat soort dingetjes.oh ja en onze meeting op 7 maart natuurlijk! @Jolan: Heerlijk zeg jolan nog 10 weekjes werken. neem je 6 weken van te voren op? Ik ben van plan om tot 4 weken van te voren door te werken (als ik het volhoudt..) dus dat is half mei ergens.. aarggh wat ver weg nog hihi @marb: gefeliciteerd met je 22 weken! en een mooie buikband hoor! Ik heb dezelfde maar dan in het fel roze. staat leuk ook met die bolero! je hebt al een heel mooi buikje hoor! @Rianne: ja ik ben er best bang voor.. denk nu wel eens.. had ik niet toch een nekplooimeting moeten doen...hier zit het ook niet in de familie hoor.. maar toch.. ook al zeg ik wel altijd... je kan beter een kindje met down zonder complicaties hebben dan een kindje die lichamelijk zwaar gehandicapt is volgens mij.. ik vraag me eerlijk gezegd wel af of ze dat met 20 weken kunnen zien.. een kennis van mij kwam er pas met de geboorte van haar kindje achter.. ze was er echt kapot van.. goede tip trouwens om geen tas mee te nemen naar de 9maanden beurs.. zal veel schelen denk ik! vind een schoudertas soms zo ontzettend irritant! vooral in die drukte. @Buikzitten: hier ook al.. verschillende mensen die me feliciteren en dan ondertussen hun hand op mijn buik leggen.. vind dat heel erg onprettig.. heb een soort buik-minderwaardigheidscomplex hihi dus voel me erg ongemakkelijk als iemand er dan aan zit. @mam85: Ik heb zo'n tankini die bij mijn buik wat losser zit.. hoeft niet zo heel duur te zijn denk ik.. @meris: ik moet ook platte schoenen zien te vinden.. heb al heel veel gekeken maar vindt ze meestal gewoon niet mooi.. ballerina's zijn wel leuk, maar daar is het nu nog te koud voor eigenlijk. Mijn man zijn reactie op schoenen: Je moet toch echt lage schoenen aan gaan doen.. is beter voor je.. misschien zulke platte schoenen als je moeder? maakt het nou uit hoe je er uit ziet... als ze maar lekker lopen.. aarrgghh. ja schat.. natuurlijk! je hebt gelijk.. maar vrouwen zijn nou eenmal ijdel dat programma over neonatologie.. vond het zo indrukwekkend.. Dan ga je je inderdaad wel realiseren hoe het er uit ziet als je kindje zo vroeg geboren wordt.. vond het zo zielig voor dat stel wat gevolgd is.. en hun kindje dat uiteindelijk is overleden...heb zo met die vrouw mee zitten huilen... @Aaliyah: Hoe komt het dat je niet lekker in je vel zit meid? Goede keus hoor om even een dagje thuis te blijven. @Nathalie: vooral geen zorgen maken hoor! Die van mij is weer zo groot dat ik hoogzwanger lijk.. voel ik me dan weer unhappy over.. oftewel: Het is echt bij iedereen weer anders. @Mac: hey wat raar.. ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit op de weegschaal sta dus ik zou ook niet weten hoe het kan verschillen per keer.. maar als je je inderdaad onzeker voelt gewoon ff bellen.. val je makkelijk af normaal? zo ik ga me klaarmaken voor mijn kinderopvangbezoek.. heb eigenlijk geen zin.. ga alleen .. vind het eigenlijk best spannend gek he?
was het maar waar dat ik normaal makkelijk af val, haha dan had ik minder gewogen voor mn zwangerschap hihi. ik kijk het wel ff aan. kleine beweegt goed, en das belangrijkste
zo net bij de gyn geweest. alles was inorde ukkie was weer in de goede houding gedraaid en de baarmoeder komt 3 vingers boven de navel uit. wel moet ik contact opnemen met de ggz ivm met de pnd die ik bij lindsey heb gehad. daarom wil hij dat ik uitvoorzorg contact opneem omdat mocht ik een terug val krijgen in de pnd dat er dan meteen goed voor me gezorgd kan worden. ook even de bi gepraat en daar kon hij weinig aan doen en vroeg of ik fysio wilde ja of nee. en we gaan bekijken per afspraak hoe erg het is geworden. ook nog even de echo gehad en even heerlijk naar ukkie zijn hartslag mogen luisteren hij heeft ook meteen het vruchtwater naar gekeken omdat er bij de pretecho werd gezegd dat ik heel erg veel vruchtwater had maar dit viel mee en was gewoon netjes
@gabester, wat fijn dat alles goed was en een evt pnd in de gaten gehouden wordt, en wat super dat je ff snel echo hebt gehad ivm vruchtwater, ook goed dus fijn hoor, lekker genieten kus pfff ik ga ff kattenbak doen, nee dat de poep niet aanraken of opeten haha, en dan ff wat dingetjes op gijsjes kamer opruimen en dan ? ff slapen? xxx