Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

dames ff vraagje,

of je nu bv of flesvoeding gaat geven, flesjes moet je toch in huis hebben, welk merk gaan jullie kopen, of hebben jullie gekocht?
    welke bevallen jullie goed?

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb de startersset van Dr. Brown genomen.

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Welkom!
    Groetjes, Natasja

4. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ik ga gewoon flessen van dirfrax of iets nemen
    maar geen avent meer hier in huis :oops:

dat was een drama met lindsey
    ze dronk meer lucht met gevolg krampjes en ze lekte iedere keer onwijs!

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik had ook eerst Avent op de offerte laten zetten, maar gisteren veranderd in Dr. Brown

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik heb de flesjes van BFree gekocht. Het voorkomt darmkrampjes dus dat vind ik wel belangrijk. Het heeft gewoon een uniek systeem.

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik heb al 1 fles in huis, van Difrax, zo'n S-fles. Eigenlijk alleen omdat ik ze erg leuk eruit vind zien haha. Mijn zus had ze ook bij mijn nichtje .. heb eigenlijk geen ervaring ermee. Als het niet gaat is er zo een andere gekocht. Heb nu een kleintje, maar haal er ook nog een grote bij.

Wat zijn die Dr. Brown flessen dan? Speciaal voor iets?

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    @marb, gefeliciteerd met weer een mijlpaaltje!

@gabester, fijn dat alles goed was!

flesje: ik vind die van tommie tipee erg leuk.

voetenzak mc: ga ik (voorlopig) niet kopen, ik denk dat ik een wikkeldeken koop.

vraagje: ik voel de kleine vaak erg laag (net boven schaamhaar), ik vind dit best wel een eng idee. Hebben jullie dit ook?

Groetjes, Natasja

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Natja; Geen zorgen maken, voel ik ook. Daar ligt dan een lichaamsdeel en niet het hele kindje .. je kindje is nu al tegen de 30 cm ...

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dr. Brown is ook tegen krampjes ed.

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Even van een site:

Dr. Brown’s Natural Flow is de eerste en enige fles met een gepatenteerd ventielsysteem dat geen vacuüm vormt. Dit helpt koliek (darmkrampjes), luchtbelletjes in de voeding en vacuüm zuigen van fles en speen voorkomen. Evenals boertjes, overgeven en pijnlijke oortjes. Omdat uw baby niet hard hoeft te zuigen, maar de speen slechts hoeft te stimuleren wordt borstvoeding heel dicht benaderd. Ook bij het voeden van afgekolfde melk werkt de fles geweldig.

Kortom, u kunt de gezondheid van uw baby gerust aan een dokter overlaten.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    buikzitten Ik vind het ook irritant gelukkig doet bijna niemand het bij mij. Alleen een Marokkaans vrouwtje op mn werk, maar zij is zo lief dat ik er niks van durf te zeggen ookal vind ik het onprettig...Maar elke keer als ze me ziet legt ze gelijk een hand op mn buik.

@Marb leuke buikband hoor! Ik zou er gewoon lekker mee gaan lopen je hebt er een mooie buik voor. Ik wil ook graag een buikband maar ik weet niet zo goed welke maat ik moet en of mijn buik wel groot genoeg is. :oops:

@Basmalah Ik ben er ook wel een beetje bang voor hoor een kindje met down ofzo. Gisteren zat mijn ventje de Nanny te kijken en daar was zo een gezin met een kindje dat autistisch was en niet zo een klein beetje ook. Dat lijkt me zo moeilijk, ik zei ook tegen mijn vriend ik kan daar echt niet mee omgaan hoor!

@mam85 wij gaan maandag een midweekje weg en ik draag gewoon mijn eigen bikini. Ik pas er nog maar 1 omdat bij die andere die ik heb mijn borsten eruit vallen...Ik wilde er 1 bestellen bij Wehkamp was het geloof ik maar levertijd was 2 weken :( als ik dat eerder geweten had hij was heel leuk en niet zo duur.

@Smiley hoe speel jij dan met je meisje tot ze rustig wordt? Was ik even nieuwsgierig naar...

@Nathalie je krijgt vast snel een buik meid! Straks zit ie waarschijnlijk alleen maar in de weg ;)

@Mac lekker hoor uiteten vanaaf waar ga je uiteten?

@Zonnetje 7 kilo valt toch mee ik ben geloof ik ook 7 kilo aangekomen. Dat is volgens mij niet echt veel hoor.

@Basmalah ik weet niet waarom ik niet zo lekker in mn vel zit gaan allerlei gedachtes door me heen. Ik mis mijn neefjes ook heel erg, ik heb nu ruzie met mijn zus en nu zie ik hen natuurlijk ook niet meer. Dus misschien dat dat er mee te maken heeft. En een vriendin van mij haar vriend is bij haar weggegaan voor een ander daar was ik gisteren even en ik ben nogal gevoelig voor dat soort dingen wil graag altijd iedereen helpen en nu ik zwanger ben word alles natuurlijk lekker versterkt door hormonen. Ik voel me alleen elke keer schuldig als ik me ziekmeld terwijl ik weet dat het niet hoeft...

Mijlpaal heb ik geloof ik niet echt..Ja ik denk als ik ongeveer 25/26 weken ben en natuurlijk 20 juni.

En flesjes heb ik geen verstand van hahah ik zou niet weten welke ik zou moeten nemen of goed is. Ik heb alleen die gratis fles van die felicitas doos..

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    yeah, weer een weekje verder... ik ook weer :D

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Als mijn nichtjes bij ons komen logeren (12 jaar en 5 jaar) dan vindt die jongste het helemaal te gek om aan mijn buik te zitten en dan wil ze ook altijd met de angelsound luisteren :) Dan leg ik de angelsound weer terug nadat we geluisterd hebben dan pakt zij het weer en gaat bij zichzelf luisteren. Dan zegt ze: tante kom snel ik hoo mijn baby ook, hahaha:) Zo'n grapjas, hihi..

@Aaliyah: hoe ik met de kleine speel. Als ze bijv. aan het draaien is dan blijft zij draaien totdat ik erop reageer :) maar dan geef ik een tikje op d'r billetjes of aai eroverheen. En af en toe praat ik ook wel tegen haar. Op alle aandacht van mij naar haar toe reageert ze. Soms druk een ook een beetje op mijn buik, en als zij wakker is, dan geeft ze een schopje terug.

Ook een leuk boek: Contact maken met de baby in je buik (/www.bol.com/nl/p/boeken/contact-maken-met-de-baby-in-je-buik/666834407/index.html)

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wow, 24 weken al weer!
    Groetjes, Natasja

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hier weer het starterset van avent. Vind het fijne flessen... nooit geen last gehad van lekkages of krampjes... is maar net wat je kindje fijn vind.

Maar als je bv gaat geven, dan is 1 flesje wel genoeg, ipv een hele set. Ind e etos doos zit een flesje van avent.. kun je proberen..

17. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Hier ook Avent, of die van tommee tippee (of hoe je 't dan ook schrijft). Ik heb ongeveer ervaring met alle flesjes vanwege werk (kinderdagverblijf) maar ik heb nooit echt veel verschil gemerkt, je kindje wil een brede of smalle speen.....
    Wel is het een tip; mocht je kindje de speen telkens vacuum zuigen ;de dop van de fles zit te strak, dan gaat je kindje ook luchtzuigen!

Voetenzak/draagdoek; voor diegene die erg twijfelen is de lodger shelter misschien iets. Dit is een draagdoek en wikkeldeken waarmee ze in de maxi cosi kunnen......
    Ik heb geboden op een op mp.

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

euhmmm... schaamhaar... heb ik niet. hihihihi....
    ja soms laag maar vaak ook midden en hoog, niks engs hoor!
    je bm zit tenslotte ook laag want daar begint ie he

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

1 flesje vindt ik wel weinig bij bv, ook als je kolft enzo.

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo net onverwachts een babybadje met standaard gekocht via mp en gelijk opgehaald, nog super mooi,
    lime groen en van bebe jou en dat voor 15 euro
    die zijn normaal best prijzig hihi

en straks het wipstoeltje ophalen!

leuk hooor

we gaan in nijmegen uit eten

xxx

Deel Deze Pagina