Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo nu ff slapen heb nog maar 1,5 uur en ben erg moe, dus toch maar ff naar bed

dag dames

kus

2. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Da's idd niet duur.
    Heel veel eet plezier enne slaap ze nog even!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    als je kolft, dan zit er bij de ste van medela 2 bewaar-flesjes.

maar ik bedoelde meer: als je bv gaat geven niet meteen een hele set van 1 soort kopen...

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    nou de kleding die ik besteld had valt weer eens vies tegen. jemig kan ik dan echt geen goedkope broek vinden?

natja: ik voeldle de baby ook voor het eerst onderin mijn buik. bij schaambotje. elke keer soort van trillingen..

nu voel ik de baby zelfd als ik mijn hand gewoon plat boven mijn navel leg.. en links van mijn navel komt af en toe een paar billetjes tegen mijn hand aan! hahaha

5. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    mam85:
    ik heb een tijdje geleden bij de uitverkoop bij prenatal een broek gekocut grote maat, 46-48. of te wel xl of xxl
    en heb hiervoor 15 euro betaald.
    wat vind je daar van dan?/

misschien toch eens kijken bij de uitverkooop.

liefs joanita

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mac, dat is niet duur!

Ik voel beeb ook vaak in mijn onderbuik zeg maar. Tussen mijn navel en schaambeen, vaak schuin boven schaambeen :D
    Laatst voelde ik hem iets hoger als normaal.

Vriendin van mij loopt 10 weken voor op mij. Zag net op haar Hyves staan "nog 9 weken". Dan gaat het echt snel (tot ik bij mezelf denk "nog 19 weken ;) )

7. Zonnetje21

22 sep 2008
    76
    0
    6
    Ik heb vorige week bij de H&M een leuke heupzwangerschapsbroek gehaald voor 7,-! Hij was eerst 34,- Dat is dus een echt koopje :)

Voor de dames die bv gaan geven; halen jullie nu al een kolfaparaat in huis of wachten jullie daar mee tot na de bevalling?

Ik heb een flesje van difrax gehaald, mocht de bv echt niet lukken dan is een flesje zo bijgehaald.

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb een spijkerbroek van Noppies gekocht. Deze was wel 75 euro, maar op mijn werk draag ik toch bijna altijd een spijkerbroek dus meer dan zijn geld waard :)
    Vandaag moet ik open dag draaien en daarvoor pas ik mijn nette broek nog (strech)

9. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Hoi was ik ook weer even. Het begint me hier toch te plenzen! Gefeliciteerd met de goede berichten allemaal.

Over positiekleding: ik vind het echt lastig om iets leuks passends te vinden. Broeken zijn bij mij altijd te kort en ik heb ook geen zin om veel geld uit te geven aan iets wat je maar zo kort draagt. Ik kijk uit naar het betere weer, en dan een leuk jurkje aan ofzo. Weet iemand waar ze leuke positie jurken kopen?

@flessen en kolven: ik koop wel een paar flessen, maar het kolfapparaat haal ik pas na de bevalling in huis, wil toch eerst borstvoeding proberen te geven.

Mijlpaal: 26 weken, en dan verlof (met koninginnedag kap ik ermee), en dan nog een extra echo in een van de laatste weken om te kijken of het wel goed ligt (in mijn familie ligt er wel vaak eentje verkeerd met z'n hoofd)

Nou vanavond ga ik echt zwangerschapszwemmen! (zo slecht, ik ben van plan om elke week te gaan maar steeds ben ik te moe of verzin in weer een andere smoes)

O en over met de baby spelen: ik prikte net in mijn buik en toen heb ik hem wakker gemaakt! Hij is nu vet aan het trappen. Gemeen van mij he. Maar ja hij doet de hele dag al niks dus ik werd een beetje bezorgd.

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Snieke, dat is lastig te korte broeken! Ik heb mijn broek altijd in mijn laarzen :D

Bij ons in het "winkelcentrum" in de stad zit een leuke winkel. Alleen niet echt in de buurt voor jou.

Ik koop mijn kleding altijd bij Bandolera (voor de zwangerschap). Nu heb ik afgelopen weekend een leuk jurkje/blouse gepast daar. Had 38 aan, maar die zat net te strak dus ze heeft 40 voor mij besteld.
    Met een dikke panty eronder is het een jurkje en op een spijkerbroek en los is het een leuke blouse :D
    Dus die kan ik straks na mijn zwangerschap ook gewoon aan.

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo weer.. ben terug van nachtje weg zijn..
    hoe is het hier allemaal. is vrij veel om terug te lezen. kan iemand mij updaten?

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

hoeft niet nee, heb je gelijk in, maar je hebt van die mensen als mij....

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

balen dat je kleding weer tegen valt.

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

kolfaspparaat koop ik nog niet, straks lukt bv niet, en je kunt er altijd eerst 1 huren.

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik wacht to na de bevalling met kolf apparaat.. waarschijnlijk ials kleine meid een week of 3 á 4 is. zal ik het halen

vanuitaand dat bv lukt natuurlijk...

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo hier lekker ff geslapen, was maae 1 uurtje, maar toch opgeknapt.

me mooi aangekleed en nu w88 op mn man tot ie thuis ia, kunnen we gaan.

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

lees nu net onderschrift van mijn banner, en zie dat dat helemaal niet klopt.
    haha, want met 20 weken woog gijsje al 360 gram en was ie al 23 cm... haha

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hadden ze dat aangegeven Mac?

Wij moesten 3 keer terug komen voor Piet dus dat soort info kregen wij niet :D

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja bij 20 wkn echo zag ik dat en vertelde ze dat, staat ook op mn formulier!

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wel leuk om te weten! Wij kregen niets mee oid en ze vertelde het ook niet :D

Ze was denk ik drukker met het kijken of het nu wel goed zat :D

Deel Deze Pagina